Вимоги до оформлення

Тези подаються в форматі .doc або .docx на сторінці формату А5. Поля зверху, знизу, справа та зліва – 2,0 см. Шрифт Times New Roman 10 pt. Міжрядковий інтервал одинарний.

Мови конференції: українська, англійська

Назва доповіді друкується великими літерами шрифтом 10 pt, на наступному рядку курсивом друкуються: вчений ступінь і вчене звання, посади, ініціали та прізвища авторів, повна назва організації та місто через один інтервал з відступом в абзаці в 0,75 см. Потім друкується текст тез обсягом від 10 рядків до однієї повної сторінки (шрифт 10 pt, через один інтервал з відступом 0,75 см).


ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ:

ПРОТИБОКСуВальНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТЯГОВИМ РУХОВИМ СКЛАДОМ

др техн. наук, проф. В.Д. Дмитрієнко, др техн. наук, проф. О.Ю. Заковоротний, др техн. наук, проф. В.І. Носков, канд. техн. наук, доц. М.В. Мезенцев, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, м. Харків

При збільшенні швидкості руху поїздів на залізницях все гостріше виникають питання захисту від боксування як тягового рухомого складу, так і багатьох кілометрів рейок, що вилучаються з експлуатації через зношування в режимах боксування. Крім того, боксування знижує коефіцієнт використання зчіпної ваги, силу тяги рухомого складу, підвищує зношування бандажів колісних пар, збільшує витрату піску і число “вікон” для заміни рейок і т.д. Все це викликає інтенсивні дослідження процесів боксування, розробку нових методів їх дослідження та створення перспективних систем запобігання та заглушення процесів боксування. Однак, оскільки системи управління тяговим рухомим складом є нелінійними, багатозв’язковими, багатовимірними, такими, що функціонують в умовах перешкод і невизначеності, синтез таких систем за допомогою класичної теорії управління багато в чому є недоступним. У зв’язку з цим останніми роками виник новий напрямок у створенні перспективних протибоксувальних систем на основі синергетики [1]. Саме поняття синергетики, що використовує такі поняття, як інваріанти, самоорганізація, атрактори, параметри порядку, точки біфуркації, хаотична поведінка, тощо [2], було зовсім недавно чимось незрозумілим та далеким від технічних систем управління. Однак успішний синтез систем управління складними технічними об’єктами на основі синергетичних методів показав неминучість та ефективність їх використання у складних системах управління.

У доповіді розглядаються основні поняття та підходи синергетики, які були використані при синтезі протибоксувальної системи сучасного українського дизель-поїзда, а також результати її дослідження на моделях.

Список літератури: 1.Веселов Г.Є. Синергетичне керування асинхронним тяговим електроприводом локомотивів / Г.Є. Веселов, О.М. Попов, І.А. Радіонів // Теорія та системи управління. – 2024. – № 4. – С. 123-137. 2.Колесников О.О. Синергетична концепція системного синтезу: єдність процесів самоорганізації та управління / О.О. Колесников // Технічні науки. – 2021. – № 6 (61). – С. 10-38.


Приклад скорочень ступенів, звань і посад:
д-р техн. наук, проф. – доктор технічних наук, професор;
канд. техн. наук, доц. – кандидат технічних наук, доцент;
ст. викладач – старший викладач;
асп. – аспірант;
зав. каф. – завідуючий кафедри;
ас. – асистент;
докторант – докторант;
магістр – магістр.