Дрепін Іван МиколайовичE-mail: Ivan.Drepin@emmb.khpi.edu.ua Профілі здобувача: Науковий керівник: Тема дисертаційного дослідження: |
Сторінки здобувачів |
Наукові публікації здобувача:
i2023 | i2024 |
Перелік публікацій за 2024 р.
Тези:
- Дрепін І. М., Райко Д. В. Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: матеріали конф. / за ред. проф. Є.І. Сокола, м. Харків, 19–22 листоп. 2024 р. Харків, 2024. С. 376–377. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84449
- Дрепін І. М., Райко Д. В. Оптимізація управлінських рішень за допомогою автоматизації маркетингових процесів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації: тези доп. XV Міжнар. науково-практ. конф., пам’яті проф. Євг. Крик., м. Львів, 17–18 жовт. 2024 р. Львів, 2024. С. 123–124. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84453
- Дрепін І.М., Райко Д.В. Розвиток підприємства за допомогою маркетингової автоматизованої системи. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 32-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. проф. Є. І. Сокол Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. С. 753. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77994
- Дрепін І. М., Райко Д. В. Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: матеріали 2-ї Міжнародної наук.-практ. конф., 26-27 листоп. 2024 р.: у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.]; ред. О. О. Носирєв; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2024.С.22. https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=49DjkuYAAAAJ&citation_for_view=49DjkuYAAAAJ:LkGwnXOMwfcC
Статті:
- Дрепін І.М., Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. В. Кролівець, І. М. Дрепін, Г. В. Паймаш // Ефективна Економік : електронний журнал. 2024. № 1. 18 с. URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2875/2911 URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75122
- І. Дрепін, Д. Райко., А. Масалаб. Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості вісник. Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки .Хмельницький. 2024. № 2. С. 18-23. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77740
Перелік публікацій за 2023 р.
- Дрепін І.М., Райко Д.В. Місце цифрового маркетингу у діяльності підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 715. https://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2023-new_compressed-1.pdf#page=715
- Дрепін І.М., Райко Д.В. Цифрові технології в маркетингу – нові можливості для бізнесу. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції. Хмельницький : ХНУ, 2023. С. 57-59.
http://mmix.cv.ua/wp-content/uploads/Tezy_konferentsiya_ITMM_2023_compressed.pdf#page=57 - Дрепін І. М., Райко Д. В. Тревел-блогінг, як маркетинговий інструмент у сфері туризму та гостинності. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ.конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 2. Харків : Нац.техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. С. 216-218. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/196d811c-e14c-4530-be97-088683dcfc9f/content#page=216
- Дрепін І. Інфлюєнсер-маркетинг у сучасній маркетинговій діяльності. Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 20 жовт. 2023 р.) Київ : КНЕУ, 2023. С. 379–380. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71459
- Дрепін І.М., Райко Д.В. Формування унікальних переваг для просування промислових продуктів на ринок. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів (м. Харків, 28-30 листопада 2023 р.). Харків, 2023. С. 228. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71485