Коломієць Артем ОлександровичE-mail: artem.kolomiiets@emmb.khpi.edu.ua Профілі здобувача: Науковий керівник: Тема дисертаційного дослідження: |
Сторінки здобувачів |
i2023 |
i2024 |
Перелік публікацій за 2024 р.
Тези:
- Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою. Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності» 21-22 березня 2024 року, м. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 307-309. https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf
- Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл. ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики» 21 березня 2024 р., м. Харків : НФаУ, 2024. С.539-540. https://mmf.nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/zbirnik-konferencii-21.03.2024_10.04.pdf
- Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Особливості оптимізації рекламної кампанії у мережі Facebook. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я (MicroCAD-2024) : Маткріали XXXІI міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 22-25 травня 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 930 http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf
- Шипуліна Ю., Коломієць А. Маркетинг у соціальних мережах: стратегічний підхід до підтримки бізнесу. Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції в рамках ФОРУМУ EFBM0, м. Київ, 23 травня 2024 року. С. 90-91. https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/Матеріали_конференції_Маркетингові-технології-в-управлінні-1.pdf
- Шипуліна Ю. С. Технічні особливості рекламних оголошень з каталогом товарів у соціальній мережі Фейсбук / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовтня 2024 р. / редкол.: Цимбалюк Ю. А. [та ін.] ; Уман. нац. ун-т сад-ва, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Умань : УНУС, 2024. – С. 225-227. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85696
- Коломієць А.О., Шипуліна Ю.С. Цифрова трансформація споживчої поведінки . ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 551 https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
Статті:
- Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах. Ефективна економіка. 2024. № 4. https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3506/3541
Перелік публікацій за 2023 р.
Тези:
- Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. , Ч. 1, м. Харків, 14-15 листопада 2023 р. / Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», Харків, 2023. С. 267-270. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71116
- Коломієць А.О., Шипуліна Ю.С. Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : матеріали ХVIІ Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів , м. Харків, 28 – 30 листопада 2023 р. / за ред. проф. Є.І. Сокола, НТУ «ХПІ», Харків, 2023. С. 349-350. https://repository.kpi.kharkov.ua/items/e2b505f0-7e26-49b2-95a5-1b103eed91d4