Масалаб Олександр ВасильовичE-mail: oleksandr.masalab@emmb.khpi.edu.ua Профілі здобувача: Науковий керівник: Тема дисертаційного дослідження: |
Сторінки здобувачів |
Наукові публікації здобувача:
i2023 | i2024 |
Перелік публікацій за 2024 р.
Тези:
- Масалаб Олександр, Ткачова Надія. Сучасні напрямки маркетингової діяльності: івент-маркетинг. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : зб. наук. праць 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 31 жовтня 2024 р., м. Полтава / гол. оргком. Н. Канцедал ; Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2024. С. 1022-1023. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83872
- Масалаб О.В., Ткачова Н.П. Технологічні особливості проведення івент-маркетингу. ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 529-530. Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
- О. Масалаб, Д. Райко., І. Дрепін Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості вісник. Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. Хмельницький. 2024. № 2. С. 18-23. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7774
- Райко Д.В., Масалаб О.В., Алєксєєв О.С. Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 32-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. проф. Є. І. Сокол. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С. 869. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77995
Статті:
- Формування собівартості витрат та оцінка ефективності Івент-заходів промислового підприємства Масалаб О.В., Ткачова Н.П., Татаренцева Ю. Л. № 10 (201) (2024): Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит С.69-78 https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.10.06
- Ткачова Н.П., Масалаб О.В., Татаренцева Ю.Л. Івент-заходів промислового підприємства. Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. № 10 (201), 2024. С.69-78
- Райко Д.В., Масалаб О. В. Роль маркетингових стратегій у розвитку підприємств: аналіз основних підходів та їх вплив на конкурентоспроможність. Молодіжний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця», присвячений Міжнародної наукової конференції з економічного розвитку та спадщини Семена Кузнец.я №1 2024. С.96 – 98. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/khpi-press/81609
Перелік публікацій за 2023 р.
- Райко Д.В., Масалаб О.В. Cучасний погляд на маркетингові цифрові комунікаційні інструменти: еволюція та інновації Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference / Illashenko S. Bielsko-Biala, 2023: WSEH. [E-edition] C.176-181 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71868