Анопа Антон СтаніславовичE-mail: Anton.Anopa@emmb.khpi.edu.ua Профілі здобувача: Науковий керівник: Тема дисертаційного дослідження: |
Сторінки здобувачів |
i2023 |
i2024 |
Наукові публікації здобувача:
Перелік публікацій за 2024 р.
Тези:
- Анопа А.С., Ілляшенко С.М. Штучний інтелект як інструмент оптимізації маркетингових стратегій в умовах цифрової трансформації. Modern Movement of Science: Proceedings of the 16th International Scientific and Practical Internet Conference, October 14-15, 2024. FOP Marenichenko V.V., Dnipro, Ukraine, Р. 59-60. URL: http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2024/10/Conference-Proceedings-October-14-15-2024.pdf
- Анопа А.С., Ілляшенко С.М. Організаційна адаптивність інноваційних маркетингових команд в умовах впровадження штучного інтелекту. ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 457. ISBN 978-617-05-0514-9 URL: Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених
Перелік публікацій за 2023 р.
Тези:
- Анопа А.С. Економічні аспекти екологічно сталого розвитку та роль ІТ у зеленому бізнесі. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. С. 685. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74629
- Анопа А.С., Ілляшенко С.М. Віртуальний туризм як перспективний напрямок його повоєнного інноваційного розвитку .Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків, 2023. С. 184-185. URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71118.
- Анопа А. С., Ілляшенко С.М. Особливості управління маркетинговими стратегіями компанії MINTEE. Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспект : зб. матеріалів 6-ї міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 вересня 2023 р. / ред. І. О. Кузнецова ; Одес. нац. екон. ун-т. Електрон. текст. дані. Одеса, 2023. С. 267-269. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70240.
- Анопа А. С. Ecological marketing in the context of global sustainability: challenges and opprtunities. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference. (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. ISBN: 978-83-63649-15-9.
- Анопа А.С., Ілляшенко С.М. Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України. Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ “ХПІ” за 2023 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність “Форвард–2023” : труди 14-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 26 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків : Томенко Ю. І., 2023. С. 66-68. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79669