Чернобровкін Андрій Вадимович

E-mail: andrii.chernobrovkin@emmb.khpi.edu.ua

Профілі здобувача:
Google Scholar
ORCID

Науковий керівник:
д.е.н., проф. Заруба Віктор Яковлевич

Тема дисертаційного дослідження:
“Використання цифрових комунікацій для створення стійких брендів підприємств”

Сторінки здобувачів

Наукові публікації здобувача:

Перелік публікацій за 2025 р.
Статті:
  1. Чернобровкіна С. В., Мірошник М.В., Чернобровкін А.В. Інноваційні підходи до сегментації споживачів в епоху цифровізації: методи, інструменти та напрями застосування [Електронний ресурс]. Ефективна економіка, 2025. № 2. 18 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/86735
  2. Chernobrovkina S., Chernobrovkin Adaptation of brand marketing management: digital communications for ensuring stability in wartime conditions. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: Економічні науки: зб. наук. пр. / гол. ред. Д. І. Коваленко. Київ : Видавничий дім “Інтернаука”, 2025. № 4. 13 р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/89130

Тези:

  1. Чернобровкіна С. В., Чернобровкін А. В. Європейський досвід цифрової трансформації брендів: можливості для України. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 19 березня 2025. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 274-275. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/88792
  2. Чернобровкіна С. В., Чернобровкін А. В. Перешкоди цифрової трансформації українських брендів та шляхи їх подолання. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 33-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2025, 14-17 травня 2025 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків : НТУ “ХПІ”, 2025. С. 1114. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/89541
Перелік публікацій за 2024 р.

Статті:

  1. Chernobrovkina S. V., Chernobrovkin A. V. Digital marketing transformation in the era of digitization: from traditional methods to innovative practices // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Сер.: Економічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Д. І. Коваленко. Київ : Видавничий дім “Інтернаука”, 2024. № 2. 19 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75130

Тези:

  1. Chernobrovkina Svitlana, Chernobrovkin Andrii, Cao Lijuan. Use of Digital Technologies in Product Policy to Create Sustainable Brands. e Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Modern Science: Exploring Theories, Innovations and Practical Solution» (September 9-11, 2024. Odesa, Ukraine). European Open Science Space, 2024. Р.81-83. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81116
  2. Чернобровкін А. В. Стійкі бренди: визначення та основні характеристики.  Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. С. 916. URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78013
Перелік публікацій за 2023 р.

Тези:

  1. Chernobrovkina S. V., Chernobrovkin A. V. Evolution of chatbots in the era of artificial intelligence. Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023 / ed. S. Illiashenko. Electronic text data. Bielsko-Biala, 2023. P. 185-188. URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72078