Главчев Дмитро МаксимовичE-mail: dmytro.hlavchev@emmb.khpi.edu.ua Профілі здобувача: Науковий керівник: Тема дисертаційного дослідження: |
Сторінки здобувачів |
i2022 |
i2023 |
i2024 |
Перелік публікацій за 2024 р.
Тези:
- Шипуліна Ю.С., Главчев Д.М. Ефективне керування туристичними потоками за допомогою мобільних технологій. II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, 26-27 листопада 2024 року. Частина 2. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2024. С.194-197. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ca78dd36-eaee-4fea-8cd7-f2d9fe031256/content
- Главчев Д.М., Шипуліна Ю.С. Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів. ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 430-431. https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
Перелік публікацій за 2023 р.
- Шипуліна Ю. С., Главчев Д. М. Аналіз ролі мобільних додатків та мобільних версій сайтів у розвитку Startup-проектів в сфері туризму. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. , Ч.2, м. Харків, 14-15 листопада 2023 р. / Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», Харків, 2023. С. 316-319. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71944
- Шипуліна Ю.С., Главчев Д.М. Вплив збоїв мобільних додатків на споживчу поведінку користувачів програмного продукту. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ «ХПІ». 2023, № 3. С. 40-46. URL: http://es.khpi.edu.ua/article/view/282951/277148
- Shipulina Y. S., Hlavchev D. M. Comparison of capabilities of ChatGPT and Bard AI systems for perform marketing researches. Проблеми інформатики та моделювання : тези 23-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 20-22 вересня 2023 р./наук. ред. В. Д. Дмитрієнко, Нац. акад. наук України [та ін.], Харків : Контраст, 2023. C. 114. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70393
Перелік публікацій за 2022 р.
- Главчев Д.М., Шипуліна Ю.С., Пазій Д.С. Аналіз тенденцій поширення мобільних додатків в GOOGLE PLAY на американському ринку. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : матеріали ХVI Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів , 14–16 грудня 2022 р. / за ред. проф. Є.І. Сокола, НТУ «ХПІ», Харків, 2022. С. 194-195. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/78ae9c96-3514-434b-a40c-56a4bc543b7c/content
- Shypulina Yu.S, Hlavchev D.M. Using a/b testing in a software product to increase the number of internal purchases. Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. / Bielsko-Biala: WSEH, 2022. P. 211-213. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77280