Главчев Д.М.

Главчев Дмитро Максимович

E-mail: dmytro.hlavchev@emmb.khpi.edu.ua

Профілі здобувача:
Google Scholar
ORCID

Науковий керівник:
д.е.н., проф. Шипуліна Юлія Сергіївна 

Тема дисертаційного дослідження:
“Інноваційні підходи до підвищення ефективності комунікаційної політики компанії в сфері ІТ”

Сторінки здобувачів
i2022
i2023
i2024
Перелік публікацій за 2024 р.

Тези:

  1. Шипуліна Ю.С., Главчев Д.М. Ефективне керування туристичними потоками за допомогою мобільних технологій. II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, 26-27 листопада 2024 року. Частина 2. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2024. С.194-197. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ca78dd36-eaee-4fea-8cd7-f2d9fe031256/content
  2. Главчев Д.М., Шипуліна Ю.С.  Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів. ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 430-431. https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
Перелік публікацій за 2023 р.
  1. Шипуліна Ю. С., Главчев Д. М. Аналіз ролі мобільних додатків та мобільних версій сайтів у розвитку Startup-проектів в сфері туризму. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. , Ч.2, м. Харків, 14-15 листопада 2023 р.  / Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т»,   Харків, 2023. С. 316-319. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71944
  2. Шипуліна Ю.С., Главчев Д.М. Вплив збоїв мобільних додатків на споживчу поведінку користувачів програмного продукту. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ «ХПІ». 2023, № 3. С. 40-46. URL: http://es.khpi.edu.ua/article/view/282951/277148
  3. Shipulina Y. S., Hlavchev D. M. Comparison of capabilities of ChatGPT and Bard AI systems for perform marketing researches. Проблеми інформатики та моделювання : тези 23-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 20-22 вересня 2023 р./наук. ред. В. Д. Дмитрієнко, Нац. акад. наук України [та ін.],  Харків : Контраст, 2023. C. 114. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70393
Перелік публікацій за 2022 р.
  1. Главчев Д.М., Шипуліна Ю.С., Пазій Д.С.  Аналіз тенденцій поширення мобільних додатків в GOOGLE PLAY на американському ринку.  Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених :  матеріали  ХVI Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів ,  14–16 грудня 2022 р. / за ред. проф. Є.І. Сокола, НТУ «ХПІ», Харків,  2022. С. 194-195.  https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/78ae9c96-3514-434b-a40c-56a4bc543b7c/content
  2. Shypulina Yu.S, Hlavchev D.M. Using a/b testing in a software product to increase the number of internal purchases. Marketing of innovations. Innovations in marketing  : Materials of the International Scientific Internet Conference,  Bielsko-Biala, December, 2022. / Bielsko-Biala: WSEH, 2022. P. 211-213. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77280