Ларка Людмила Сергіївна
E-mail: larka.ludmila@khpi.edu.ua
Кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу
Профілі викладача:
Google Scholar
ORCID
Перелік публікацій
Основні дисципліни:
- Маркетингові дослідження
- Діагностика маркетингової діяльності підприємства
- Формування маркетингових інструментів управління підприємством
- Маркетинг в антикризовому менеджменті
- Управління результативністю маркетингової діяльності підприємства
Освіта: кваліфікація економіст-менеджер, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків
Дисертаційне дослідження: «Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах» (08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2009 р.).
Стаж науково-педагогічної роботи: понад 19 роки.
Науково-дослідницька діяльність:
- Науковий керівник теми «Розроблення системи управління асортиментом продукції ТОВ «Керам Деко»»
- Виконавець етапу теми: «Проблеми оновлення промислового виробництва в Україні в сучасних умовах (стратегічний аспект)», ДР № 117U004818.
- Співвиконавець теми «Проблеми адаптації соціально-економічних систем до екзогенних змін», ДР № 0118U001941.
- Співвиконавець теми «Обґрунтування шляхів забезпечення конкурентоспроможності організацій бізнесу в умовах мінливого ринкового середовища», ДР № 012U110942.
- Відповідальний виконавець теми “Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України” (№ ДР 0123U103225 від 13.07.2023).
Стажування та підвищення кваліфікації:
- Проходження курсу «Освітні інструменти критичного мислення» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, 2 кредити (60 годин), сертифікат від 08.11.2024
- Проходження курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, 2 кредити (60 годин), сертифікат від 09.11.2024
- Навчання на загальному курсі англійської мови в освітньому центрі “Volt” та успішне складання тестів, що підтверджує рівень підготовки В2 (30 годин/1 кредит), наказ 1138С від 10.07.2024 р., сертифікат 240603 від 14.06.2024 р.
- Запорізький національний університет, кафедра управління персоналом і маркетингу, підвищення кваліфікації (стажування) з 19 вересня 2022 р. по 29 жовтня 2022 р. Тема «Удосконалення теоретико-методичної бази управління маркетинговими дослідженнями», 6 кредитів (Свідоцтво СС 02125243/36-22 від 29.10.2022 р.)
- Харківський національний університет будівництва та архітектури, тема «Удосконалення навичок та умінь з підготовки методичного забезпечення для дисциплін циклу професійної підготовки за спеціальністю 051 «Економіка»» (6 місяців Наказ НТУ «ХПІ» № 2660С від 11.12.18 р.)
- Навчання за курсом «Використання інформаційних технологій в дистанційній освіті» Міжгалузевий інститут післядипломної освіти (Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 36627007/100217-17 30.06.2017 р.)
Інші здобутки:
- Членство в Українській Асоціації Маркетингу з 2018 р.
- Членство в Українській Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти з 2018 р.