Людмила Ларка

Ларка Людмила Сергіївна

E-mail: larka.ludmila@khpi.edu.ua

Кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу

Профілі викладача:
Google Scholar
ORCID
Перелік публікацій

Основні дисципліни:

  • Маркетингові дослідження
  • Діагностика маркетингової діяльності підприємства
  • Формування маркетингових інструментів управління підприємством
  • Маркетинг в антикризовому менеджменті
  • Управління результативністю маркетингової діяльності підприємства

Освіта: кваліфікація економіст-менеджер, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків

Дисертаційне дослідження: «Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах» (08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2009 р.).

Стаж науково-педагогічної роботи: понад 19 роки.

Науково-дослідницька діяльність:

  1. Науковий керівник теми «Розроблення системи управління асортиментом продукції ТОВ «Керам Деко»»
  2. Виконавець етапу теми: «Проблеми оновлення промислового виробництва в Україні в сучасних умовах (стратегічний аспект)», ДР № 117U004818.
  3. Співвиконавець теми «Проблеми адаптації соціально-економічних систем до екзогенних змін», ДР № 0118U001941.
  4. Співвиконавець теми «Обґрунтування шляхів забезпечення конкурентоспроможності організацій бізнесу в умовах мінливого ринкового середовища», ДР № 012U110942.
  5. Відповідальний виконавець теми “Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України” (№ ДР 0123U103225 від 13.07.2023).

Стажування та підвищення кваліфікації:

  1. Проходження курсу «Освітні інструменти критичного мислення» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, 2 кредити (60 годин), сертифікат від 08.11.2024
  2. Проходження курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, 2 кредити (60 годин), сертифікат від 09.11.2024
  3. Навчання на загальному курсі англійської мови в освітньому центрі “Volt” та успішне складання тестів, що підтверджує рівень підготовки В2 (30 годин/1 кредит), наказ 1138С від 10.07.2024 р., сертифікат 240603 від 14.06.2024 р.
  4. Запорізький національний університет, кафедра управління персоналом і маркетингу, підвищення кваліфікації (стажування) з 19 вересня 2022 р. по 29 жовтня 2022 р. Тема «Удосконалення теоретико-методичної бази управління маркетинговими дослідженнями», 6 кредитів (Свідоцтво СС 02125243/36-22 від 29.10.2022 р.)
  5. Харківський національний університет будівництва та архітектури, тема «Удосконалення навичок та умінь з підготовки методичного забезпечення для дисциплін циклу професійної підготовки за спеціальністю 051 «Економіка»» (6 місяців Наказ НТУ «ХПІ» № 2660С від 11.12.18 р.)
  6. Навчання за курсом «Використання інформаційних технологій в дистанційній освіті» Міжгалузевий інститут післядипломної освіти (Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 36627007/100217-17 30.06.2017 р.)

Інші  здобутки:

  • Членство в Українській Асоціації Маркетингу з 2018 р.
  • Членство в Українській Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти з 2018 р.