Мірошник Марія Володимирівна
E-mail: mariia.miroshnyk@khpi.edu.ua
Кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу,
Профілі викладача:
Google Scholar
Researchgate
Scopus
Web of Science
ORCID
Перелік публікацій
Основні дисципліни:
- Маркетинг
- Мультикультурний маркетинг
- Маркетинг послуг
- Планування та прогнозування в маркетингу
Освіта:
- Харьківський державний політехнічний університет, 1998 р., кваліфікація бакалавр – менеджмент.
- Харьківський державний політехнічний університет, 2000 р.,менеджмент у виробничій сфері (спеціалізація: промисловий маркетинг), кваліфікація спеціаліст – економіст-менеджер
Дисертаційні дослідження: «Економічні аспекти розвитку збуту промислової продукції » (спеціальність 08.07.01 – економіка промисловості, 2006 р.).
Стаж науково-педагогічної роботи: понад 25 років.
Науково-дослідницька діяльність:
- Відповідальний виконавець ініціативної теми «Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства», 01.07.2023-30.12.2025
- Відповідальний виконавець наукового консультування ТОВ “ВПК” напрямком 075 Маркетинг (Договір № 201/02-2022 від 01.09.2022р)
- Відповідальний виконавець теми «Розроблення системи управління асортиментом продукції ТОВ «КерамДеко»» (договір № 17775 від 11.10.2018 р.)
- Виконавець етапу теми: «Проблеми оновлення промислового виробництва в Україні в сучасних умовах» (К 1701, УДК 65.011.8.099.12, №ДР117U004818). Наказ НТУ «ХПІ» №569 ОД від 05.12.16, 2016-2021рр.
- Договір про наукову співпрацю № 17/223-2019 від 19.02.2019р. ФОП «Пилюга Д.В.» (PowerMotors///) , термін консультування 10.10.2018 – 10.10.2022рр.
Стажування та підвищення кваліфікації:
- Індивідуальна форма підвищення кваліфікації , приказ 2329 С від 31.12.2024р.
- участь у тренінгу «Цифрові навички для освіти з GOOGLE», 19.03.2024р. – 01.05.2024р. Сертифікат № GDSFE5-0373–3 години/ 0,1 кредит ECTS.
- участь у тренінгу «Цифрові навички для освіти з GOOGLE», 19.03.2024р. – 01.05.2024р. Сертифікат № GDSFE6-1129– 3 години/0,1 кредит ECTS.
- участь у XXI Міжнародній школі – семінарі «Сучасні педагогічні технології в освіті», 09.04.2024р.- 12.04.2024р. – 24 години / 0,8 кредитів ECTS.
- участь у курсі підвищення кваліфікації активного тижня Жан Моне “Healthy Economy and Policy: EU values for Ukraine (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) for Jean Monnet Actions in the field of Higher EducationTeaching and Research Сертифікат № 063-2024 – 20 годин /0,6 кредитів ECTS.
- участь у курсі підвищення кваліфікації «Creation of personal Digital Competence Wheel»and «Evaluation of competencies of sustainable employability. Curriculum Vitae Europass» за проєктом Erasmus+ Jean Monnet Project «Формування стратегії розвитку особистості вцифровому освітньому просторі: Україна-ЄС» (101127592 – FPDSDESUEU – ERASMUS– JMO – 2023 – HEI – TCH – RSCH), 08.11.2024 р. – 17.11.2024 р. Сертифікат – 45годин /1,5 кредиту ECTS
- Стажування на кафедрі управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету терміном 3 тижня ( 90 годин/ 3 креда) з 01.09.2022 по 21.10.2022 рр. свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) №СС02125243/37-22 від 29.10.2022 р.
- Харківський національний університет радіоелектроніки. Удосконалення навичок та умінь з проведення теоретичних занять та організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетингове планування» (Наказ № 456 С від 25.02.2019р. з 04 березень 2019р. по 04 травня 2019р.). Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 391 від 13.05.2019р
Інші здобутки:
- Членство в Українській Асоціації Маркетингу (сертифікат № 283 від 22.09.2018 р.)
- Підготовка, організація та участь в методичному семінарі для вчителів економіки загальноосвітніх шкіл м. Харкова на тему: «Інтерактивні методи в підготовці студентів за економічними спеціальностями», 2017р.
- Підготовка, організація та проведення бізнес- тренінгу для учнів випускних класів, на тему: «Як завоювати глядача в рекламі: психологія реклами, креатин в рекламі та техніки розробки рекламного звернення», 2018р.