Ткачова Надія Петрівна
E-mail: nadiia.tkachova@khpi.edu.ua
Кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу,
Профілі викладача:
Google Scholar
Web of Science
ORCID
Перелік публікацій
Основні дисципліни:
- Маркетинг
- Маркетингова політика розподілу
- Маркетинг подій
- Планування і організація бізнесу
Освіта: магістра зі спеціальності “Менеджмент організації”, менеджер-економіст, Національний Технічний Університет “Харківський політехнічний інститут”, 2009р.
Дисертаційні дослідження:
- “Формування конкурентних переваг машинобудівних підприємств на засадах бенчмаркінгу” (спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2012 р.).
Стаж науково-педагогічної роботи: понад 15 років.
Науково-дослідницька діяльність:
- Керівництво комплексної науково-дослідної роботи ДОГОВІР № 201/07-2022 про науково-технічне співробітництво та наукове консультування за темою «Формування стратегії маркетингової діяльності підприємства ТОВ «НТЦ «ЕКОМАШ»» з 01.12.2022 по 01.12.2027.
- Відповідальний виконавець ініціативної теми К1703 Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України. Науковий керівник. Райко Д.В.. відповідальні виконавці Ларка Л.С., Ткачова Н.П.(07.23-12.2025) Наказ НТУ ХПІ “ Про внесення ініціативних НДР до тематичного плану без фінансування” №197 ОД від 21.06.2022
- Виконавець наукової теми: “Обґрунтування шляхів забезпечення конкурентоспроможності організацій бізнесу в умовах мінливого ринкового середовища” (ДР № 0121U110942).
- Участь у довгостроковому науковому консультуванні в ФОП «Ткачов М.В» за темою «Оцінка маркетингової діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності» Договір № 17/269-2019 Про наукову співпрацю.
- Виконавець держбюджетних НДР: “Розробка організаційно-економічного механізму трансферу технологій” (ДР № 0108U001455), 2008-2010 рр.; “Формування організаційно-економічного механізму моніторингу інноваційної діяльності” (ДР № 0111U002284) 2011-2013 рр.
Стажування та підвищення кваліфікації:
- Проходження наукового стажування з метою: підвищення фахових компетентностей в сфері промислового маркетингу; маркетингового забезпечення бізнесу; рекламного менеджменту; івент-маркетингу; дослідження, оцінювання та прогнозування національного та міжнародного ринків на кафедрі маркетингу економічного факультету Мішкольцського університету з 07 березня по 18 квітня 2024р., як підвищення кваліфікації обсягом 180 академічних годин (6 ЄКТС).
- “Особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в аграрних ЗВО України”, Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти, 2019 р. (60 год.). Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706 / 015316 – 21 від 05.11.21.
- “Використання інноваційних технологій навчання при вивченні дисципліни “Міжнародний менеджмент та маркетинг”, Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти, 2019 р. (150 год.). Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706 / 0094278 – 19 від 05.04.19
- Міжгалузевий інститут післядипломної освіти НТУ «ХПІ», Свідоцтво ПК 36627007/100212-17 від 30.06.17р.
Інші здобутки:
- Успішне проходження курсу «Академічна доброчесність в університеті». Викладач: Сергій Квіт, директор Центру забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія», д.ф.н., PhD, проф. НаУКМА (2024) Сертифікат
- Член Української асоціації маркетингу.
- Керівництво студентської проблемної групи: Школа управління маркетингом (ШУМ)” Наказ НТУ “ХПІ” Наказ НТУ “ХПІ” 344 ОД від 14.11.22р.
- Підготовка переможця 1 етапу конкурсу всеукраїнських наукових робіт (Косенко Софія Андріївна, БЕМ-922а). З шифром наукової роботи: «Івент-маркетинг»