Доцент кафедри маркетингу Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” Надія Ткачова успішно завершила наукове стажування у відділі маркетингу факультету економіки Мішкольцького університету в Угорщині. Стажування тривало з 7 березня до 18 квітня 2024 року.
Мета стажування полягала у підвищенні професійної компетенції у галузі промислового маркетингу, підтримки бізнес-маркетингу, управління рекламою, організації заходів, маркетингових досліджень, оцінки та прогнозування національних та міжнародних ринків.
Тема стажування: вдосконалення методологічних розробок щодо впровадження в практику українських підприємств програм підтримки бізнес-маркетингу, маркетингових досліджень, рекламної діяльності та створення маркетингових програм для просування товарів і послуг на ринок та організації заходів.
Загальний обсяг стажування становив 180 годин (6 кредитів ECTS).
Це стажування стало вагомим кроком у розвитку професійних навичок наших викладачів та сприятиме подальшому підвищенню якості освіти на кафедрі маркетингу НТУ “ХПІ”.