Оборіна А.Ю.

Оборіна Анастасія Юріївна

E-mail: Anastasiia.Oborina@emmb.khpi.edu.ua

Профілі здобувача:
Google Scholar
ORCID
LinkedIn

Науковий керівник:
д.е.н., проф. Косенко Олександра Петрівна

Тема дисертаційного дослідження:
“Digital-маркетинг як основа формування антикризової програми підприємства”

Сторінки здобувачів

Наукові публікації здобувача:

i2023 i2024
Перелік публікацій за 2024 р.

Участь у конференціях

  1. Косенко О.П. Складові програми маркетингу / Лялько К. А., Оборіна А. Ю., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 824. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80032
  2. Чмерук Т. Ю. Роль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств України / Т. Ю. Чмерук, А. Ю. Оборіна, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 372-375. URI https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85026
  3. Оборіна А.Ю., Харків Вплив штучного інтелекту на використання інтернет-маркетингу Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – 1665 с., с.848 https://web.kpi.kharkov.ua/microcad/
  4. Оборіна А.Ю. Digital маркетинг та його роль для відновлення туризму та рекреації у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ.конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 1. – Харків : Нац.техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – 523 с.
  5. Оборіна А.Ю., Вплив штучного інтелекту на використання інтернет-маркетингу, Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – 1665 с.

Наукові статті

  1. Oborina A., Development Of An Anti-crisis Program Of The Enterprise On The Basis Of Digital Marketing Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-142 https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4355
Перелік публікацій за 2023 р.

Участь у конференціях

  1. Оборіна А.Ю. Digital маркетинг та його роль для відновлення туризму Та рекреації у повоєнний період Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ.конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 1. – Харків : Нац.техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – 523 с. https://web.kpi.kharkov.ua/marketing/conf2023/
  2. Kosenko O. Prospects for ecological marketing development in Ukraine/ Oborina, O.Kosenko // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023 / ed. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2023. – P. 104-107. – https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72532

Наукові статті

  1. Raiko, D., Shypulina, Y., Vasyltsova, S., Oborina, A., & Fedorenko, I. (2023). Development of a system of motivation for employees of the marketing department of the enterprise for product promotion using tools of informational interaction of virtual space. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies3(13 (123), 59–75. URL https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.282056