Публікації ЧернобровкінОЇ С.В.
i2017 |
i 2018 |
i2019 |
i 2020 |
i2021 |
i2022 |
i2023 |
i2024 |
Персональна сторінка викладача | iПублікації інших викладачів |
Перелік публікацій за 2025 р.
Статті у фахових виданнях:
- Чернобровкіна А.В. та моїх цю статтю за 2025 рік: Чернобровкіна С. В., Мірошник М.В., Чернобровкін А.В. Інноваційні підходи до сегментації споживачів в епоху цифровізації: методи, інструменти та напрями застосування [Електронний ресурс]. Ефективна економіка, 2025. № 2. 18 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/86735
Перелік публікацій за 2024 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Ustik T., Dubovyk T., Lagodiienko V., Chernobrovkina S., Vlasenko Y., Shmatok M. Digital Content Marketing in Brand Management of Small Business Enterprises, Trading Companies and Territorial Marketing. Theoretical and Practical Research in Economic Fields. 2024. Vol. 15, Iss. 3 (31). P. 552-565. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82768
Статті у фахових виданнях:
- Chernobrovkina S. V., Chernobrovkin A. V. Digital marketing transformation in the era of digitization: from traditional methods to innovative practices. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Д.І. Коваленко. Київ: Видавничий дім «Інтернаука», 2024. № 2. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75130
- Мірошник М. В., Чернобровкіна С. В. Планування маркетингової діяльності підприємств на засадах стратегічного партнерства суб’єктів бізнесу. Internauka. Series : Economic Sciences. 2024. № 10. 17 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83746
- Чернобровкіна С. В., Возненко В.О. Маркетингові комунікації у просуванні салону краси. Вісник Нац. техн. ун-ту “ХПІ” : зб. наук. пр. Економічні науки. Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. № 5. С. 38-42. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85667
Конференції:
- Чернобровкіна С. В., Ситник О. О. Аналіз інструментів та каналів просування поліграфічного обладнання малих та середніх підприємств. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, м. Харків, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 917. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78013
- Chernobrovkina Svitlana, Chernobrovkin Andrii, Cao Lijuan. Use of Digital Technologies in Product Policy to Create Sustainable Brands. e Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Modern Science: Exploring Theories, Innovations and Practical Solution» (September 9-11, 2024. Odesa, Ukraine). European Open Science Space, 2024. Р.81-83. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81116
- Chernobrovkina S., Cheng Ling. How can Chinese cross-border e-commerce companies improve their sales policies. XLIX International scientific and practical conference «New Areas of Scientific Research: Exploring New Frontiers» (November 27-29, 2024) Naples, Italy. International Scientific Unity, 2024. P. 167-170. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84362
Методичні вказівки та конспекти лекцій:
- Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни «Комунікації та ведення переговорів» [Електронний ресурс] : для здобувачів другого рівня здобуття вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: С. В. Чернобровкіна. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 25 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78004
- Чернобровкіна С. В. Комунікації та ведення переговорів [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій : для здобув. другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальність 075 «Маркетинг» / уклад.: С. В. Чернобровкіна. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 55 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78006
- Chernobrovkina S. V. Marketing [Electronic resource] : lecture notes : for students at the first (bachelor’s) level of higher education of the educational programme «Finance and banking» in the speciality 072 «Finance and banking» for all forms of study. / Compiled byV. Chernobrovkina. Kharkiv: NTU «KhPI», 2024. 76 p. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78009
- Chernobrovkina S. V. Marketing [Electronic resource] : lecture notes : for students at the first (bachelor’s) level of higher education of the educational programme «Management of organizations and administration» in the speciality 073 «Management» for all forms of study. / Compiled by V. Chernobrovkina. Kharkiv: NTU «KhPI», 2024. 76 p. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78010
- Methodical instructions for the implementation of practical tasks in the discipline «Communications and negotiations» for applicants of the second level of higher education of the educational program «Marketing» specialty 075 «Marketing» /Compiled by S.V. Chernobrovkina. Kharkiv: NTU «KhPI», 2024. 25 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79624
- Reference summary of lectures on the course «Communications and negotiations» for applicants of the second (master’s) level of higher education of the educational program «Marketing» specialty 075 «Marketing» / Compiled by V. Chernobrovkina. Kharkiv: NTU «KhPI», 2024. 55p. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79625
- Чернобровкіна С. В. Конспект лекцій з дисципліни «Паблік рілейшнз у бізнесі» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг», «Рекламний бізнес» спеціальності 075 «Маркетинг»/ уклад. С.В. Чернобровкіна Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 55 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82770
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Паблік рілейшнз у бізнесі» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг», «Рекламний бізнес» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 39 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82774
- Чернобровкіна С. В. Опорний конспект лекцій з дисципліни «Зв’язки з громадськістю на міжнародному ринку» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»/ уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 64 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82771
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Зв’язки з громадськістю на міжнародному ринку» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 26 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82775
- Чернобровкіна С. В. Опорний конспект лекцій з дисципліни «Управління продажем та клієнтським сервісом» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»/ уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 68 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82772
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Управління продажем та клієнтським сервісом» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньоїпрограми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 32 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82778
- Чернобровкіна С. В. Опорний конспект лекцій з дисципліни «Реклама та зв’язки з громадськістю» для здобувачів усіх спеціальностей усіх форм навчання/ уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 94 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82773
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Реклама та зв’язки з громадськістю» для здобувачів усіх спеціальностей усіх форм навчання / уклад. Чернобровкіна С.В. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. 24 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82776
Перелік публікацій за 2023 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Fayvishenko, D., Mitchuk, O., Lorvi, I., Konopliannykova, M., Chernobrovkina, S. and Sytnyk, O. Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products. Economic affairs. Vol. 68, No. 01s. Р. 289–298. DOI:10.46852/0424-2513.1s.2023.31 (Scopus) https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68557
Статті у фахових виданнях:
- Чернобровківна С.В., Ларка Л.С. Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки): зб. наук. пр. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. № 4. С. 29–32. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71414
- Чернобровкіна С.В., Сидюк Ю.В. Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарств. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки) :зб. наук. пр. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. № 5. С. 14–17. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71416
Монографії:
- Чернобровкіна С. В., Горовий Д. А. Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : монографія. Харків : Іванченко І.С., 2023. 230 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/items/ 0ff52342-7e65-4537-a6a0-1a2736bc062c
- Чернобровкіна С.В. Конкурентоспроможність мікро-, малих та середніх підприємств України на світовому ринку. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій: кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; заг. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків: ТОВ «Оберіг», 2023. С.356–389. https://repository.kpi.kharkov.ua/items/4b4797c5-01b8-436b-9e97-8b72d5054e53
Підручники та навчальні посібники:
- Чернобровкіна С.В. Бренд-менеджмент. Маркетингова діяльність підприємства : навчальний посібник / за заг. ред. Косенко О.П. Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків: ТОВ «Оберіг», 2023. С. 969‒1014. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
Конференції:
- Чернобровкіна С.В. Індустріальні парки як інструмент відновлення економіки України. XХХІ Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології: Наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. MicroCAD-2023». 17-20 травня 2023р. С.811. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68552
- Кожухівський А.В., Чернобровкіна С.В. Вибір інструментів інтернет-реклами для просування програмного забезпечення для будівельної галузі. ХVIІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених»(28–30 листопада 2023 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 295‒296. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72079
- Chernobrovkina S. V., Chernobrovkin A. V. Evolution of chatbots in the era of artificial intelligence. Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023. / ed. S. Illiashenko. Electronic text data. Bielsko-Biala, 2023. P. 185‒188. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72078
Методичні вказівки:
- Світовий ринок товарів та послуг : опорний конспект лекцій для здобувачів першого рівня здобуття вищої освіти спец. 075 «Маркетинг» всіх форм навчання. / уклад. С. В. Чернобровкіна ; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків, 2023. 95 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68553
Перелік публікацій за 2022 р.
Статті у фахових виданнях:
- Чернобровкіна С.В. Аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність мікро-, малих та середніх підприємств України на світовому ринку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №9. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61481
- Ларка Л.С., Чернобровкіна С.B. Визначення ефективності маркетингових досліджень брендів на основі ключових показників ефективності. Вісник Нац. техн. ун-ту «ХПІ» : зб. наук. пр. Економічні науки. Харків : НТУ «ХПІ», № 2. С.29–32.DOI: 10.20998/2519-4461.2022.2.29. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58068
Конференції:
- Чернобровкіна С.В. Зміни у маркетингу українських брендів під час війни. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference , December, 2022. Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition], 2022. Р.297– https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61480
- Чернобровкіна С.В. Забезпечення конкурентоспроможності та інтернаціоналізації мікро-, малих та середніх підприємств України під час військового стану.Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 р. Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва, ДУТ. Київ, 2022. С.86– https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61482
Методичні вказівки:
- Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу «Маркетинг» для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 Маркетинг / Уклад. С.В. Чернобровкіна, С.О. Васильцова, О.М. Кітченко. Харків: НТУ «ХПІ», 2022. 64 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56758
Перелік публікацій за 2021 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Kuzmynchuk N.V., DombrovskaS.V., Konarivska O.B., LeonenkoN.A., Chernobrovkina S.V., Asaulenko N.V. Increasing marketing activity of hotel and restaurant business enterprises as a basis for the development of the tourism industry. Journal of Geology, Geography and Geoecology. Vol. 30, № 2. Р. 306–314. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53927(Web of science)
- Petro Pererva, Maksym Usov, Svitlana Chernobrovkina, Ludmila Larka, Viktor Rudyka. Methods for Assessing the Investment Attractiveness of Innovative Projects. Estudios de Economia Aplicada. Vol. 39, № 6. https://doi.org/10.25115/eea.v39i6.5167(Scopus)
Підручники:
- Кучіна С. Е., Кітченко О. М., Чернобровкіна С. В. Управління ресурсами підприємства : навч. посібник. Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків : Стильна типографія, 2021. 227 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/ handle/KhPI-Press/51916
Методичні вказівки:
- Методичні вказівки до виконання економічної частини бакалаврської роботи: для студентів усіх форм навчання спец. 122 «Комп’ютерні науки» / уклад.: С.В. Чернобровкіна, С.Е. Кучіна ; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків : Моделіст, 2021. 16 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51913
Перелік публікацій за 2020 р.
Статті у фахових виданнях:
- Чернобровкіна С. В., Приходько Є. Г. , Виниченко А. А. Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Економічні науки: зб. наук. пр. Харків: НТУ «ХПІ», 2020. № 3 (5). С. 21– https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55449
Монографії:
- Чернобровкіна С. В., Усов М. А. Зовнішні фактори та їх вплив на процес стратегічного планування в промисловості. Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах : кол. монографія / авт. кол.: С. П. Сударкіна [та ін.] ; ред. С.П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків : Друкарня «Мадрид», 2020. С.216–225. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744
Конференції:
- Чернобровкіна С. В., Якушко А. Є. Кабінетні маркетингові дослідження супермаркетів м. Харкова. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, 28-30 жовтня 2020 р. : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є.І. Сокол. Харків: Планета-Прінт, 2020. С. 315. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53926
- Чернобровкіна С. В., Кучерява А. С. Аналіз ефективності використання основних фондів. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є.І. Сокол. Харків: Планета-Прінт, 2020. С. 314. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53925
- Чернобровкіна С. В., Кібальнікова К. М. Реклама і рекламна діяльність у сучасності. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, 28-30 жовтня 2020 р. : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. Харків : Планета-Прінт, 2020. С. 313. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53924
Закордонні конференції:
- Чернобровкіна С. В. Модель формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств [Електронний ресурс]. Integración de las ciencias fundamentales y aplicadas en el paradigma de la sociedad post-industrial: Colección de documentos científicos “ΛΌГOΣ” con actas de la Conferencia Internacional Científica y Práctica, 24 de abril de 2020 : Vol. 1. Barcelona, España, 2020. С. 62– https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47759
Перелік публікацій за 2019 р.
Статті у фахових виданнях:
- Горовий Д.А., Чернобровкіна С.В. Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України. Зб. наукових праць Стратегія економічного розвитку України. Київ: КНЕУ. 2019. №44. С. 91–100.
- Чернобровкіна С.В. Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України. Економічний аналіз. Тернопіль: Тернопільський національний економічний університет, 2019. Том 29. №2. С. 95–101. https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1678
- Чернобровкіна С. Аналіз діяльності машинобудівної галузі України. Modern Economics. – 2019. – № 14. – С. 290-295.
- Чернобровкіна С. В. Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства. Вісник Нац. техн. ун-ту “ХПІ” : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. – № 24. – C. 106-109.
- Чернобровкіна С. В. Маркетингові комунікації промислових підприємств: теоретичні аспекти. Вісник Нац. техн. ун-ту “ХПІ” : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. – № 23. – C. 106-109.
Конференції:
- Чернобровкіна С. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств / С. В. Чернобровкіна // Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права: теорія і практика = Perspective directions of development of economics, finance, accounting, management and law: theory and practice: наук. вид. : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 9 березня 2019 р., м. Полтава : у 3 ч. Ч. 3. – Полтава : ЦФЕНД, 2019. – С. 45-46.
- Чернобровкіна С. В. Визначення показника комунікативності підприємства / С. В. Чернобровкіна // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та права в сучасних умовах = Topical issues of economics, accounting, finance and law in modern conditions : наук. вид. : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 1 червня 2019 р. : у 7 ч. Ч. 7. – Полтава : ЦФЕНД, 2019. – С. 61-62.
- Чернобровкіна С. В. Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства / С. В. Чернобровкіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. – С. 392.
- Чернобровкіна С. В. Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств / С. В. Чернобровкіна // Дослідження та оптимізація економічних процесів “Оптимум–2019” : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 47-49.
Підручники:
Маркетинг промислового підприємства : навч. посібник / А. І. Яковлєв [та ін.] ; ред.: А. І. Яковлєв, М. І. Ларка ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Київ : Кондор, 2019. – 504 с.
Методичні вказівки:
Зв’язки з громадськістю : конспект лекцій для студентів усіх форм навчання спец. 075 – “Маркетинг” / уклад. С. В. Чернобровкіна ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. – 40 с.
Перелік публікацій за 2018 р.
Статті у фахових виданнях:
- Чернобровкіна С. В. Аналіз сучасного стану та тенденції розвитку ринку джинсів в Україні / С. В. Чернобровкіна, Д. М. Синельникова // Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2018. – № 19 (1295). – С. 52-55.
- Мірошник М. В. Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес – середовища / М. В. Мірощник, С. В. Чернобровкіна, Є. О. Лучна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щоріч. зб. наук. робіт : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., 22-23 березня 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 61-67.
Конференції:
- Чернобровкіна С. В. Дослідження автомобілебудування в Україні / С. В. Чернобровкіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2018. – С. 279.
- Мірошник М. В. Дослідження ринку послуг України / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2018. – С. 208.
Підручники:
Маркетингова діяльність підприємств [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – 1008 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35863
Перелік публікацій за 2017 р.
Статті у фахових виданнях:
Мірошник М. В. Дослідження інноваційної діяльності в Україні / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, Н. Є. Єременко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2017. – Вип. 27, ч. 2. – С. 41-45.
Підручники:
Маркетингова діяльність підприємств [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – 1008 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35863
Методичні вказівки:
- Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу “Маркетинг” : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – “Маркетинг”. Ч. 1 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харківський політехн. ін-т”. – ХаркІв : НТУ “ХПІ”, 2017. – 68 с.
- Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу “Маркетинг” : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – “Маркетинг”. Ч. 2 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харківський політехн. ін-т”. – ХаркІв : НТУ “ХПІ”, 2017. – 68 с.
- Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу “Маркетингові комунікації” : для студ. екон. ф-ту спец. “Маркетинг” денної та заочної форми навчання / уклад.: О. М. Кітченко, С. В. Чорнобровкіна ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2017. – 56 с.