Публікації КІТЧЕНКО о.М.
i 2020 |
i2021 |
i2022 |
i2023 |
i2024 |
Персональна сторінка викладача | Публікації інших викладачів |
Перелік публікацій за 2024 р.
Статті у фахових виданнях:
- Кітченко О. М., Борисенко Є. А. Візуальний мерчандайзинг: стратегії впливу на підсвідомі рішення покупців. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. 2024. № 9. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-9-10278
- Мірошник М.В., Кітченко О.М. Новітні рекламні технології, що змінюють підходи до рекламної стратегії . Ефективна економіка : електрон. наук. фахове вид. 2024. № 2. 16 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74802
- Мірошник М.В., Кітченко О.М. Новітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). Харків: НТУ «ХПІ». 2024. № 1. С.30-35.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76254
- Кітченко О.М. Стратегічні аспекти формування та вдосконалення асортиментної політики підприємства. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). Харків: НТУ «ХПІ». 2024. №2. С.7-11. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78531
- Кітченко О. М.Ю Лялько К.А. Формування стратегії бренда за допомогою новітніх технологій маркетингу. Ефективна економіка: електронний журнал. 2024. № 5. 15 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78279
Конференції:
- Кітченко О.М. Стратегія і тактика медіапланування. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С. 782. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78689
- Ведеріс Д.С., Кітченко О.М. Емоційні аспекти реклами під час війни. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С. 732. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78688
- Hu Yucheng, O.M. Kitchenko. Formation of the marketing strategy of the company on the printing market of Ukraine. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів. [19-22 листопада 2024 р.] Харків : НТУ “ХПІ”. 2024. C. 336. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84952
- Ананьїна М.В., Кітченко О.М. Розробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльності. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів. [19-22 листопада 2024 р.] Харків : НТУ “ХПІ”. 2024. C. 488-469. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84949
- Борисенко Є.А., Кітченко О.М. Оцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП «Фармація Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів. [19-22 листопада 2024 р.] Харків : НТУ “ХПІ”. 2024. C. 488-489. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84948
- Кітченко О.М., Коваленко О.В. Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85003
- Кітченко О. М. Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет / Кітченко О. М., Лялько К. А. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 176-178. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85006
- Кітченко О. М. Розробка комплексної стратегії просування компанії на ринку сервісних послуг / Кітченко О. М., Нікіфорова М. О. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 178-180. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85008
Методичні рекомендації:
- Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко. Харків: Моделіст, 2024. 72 с. http://library.kpi.kharkov.ua/TUF/prohramy_2024_Stratehichnyi_marketynh.pdf
- Конспект лекцій з дисципліни «Рекламні технології» для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми « Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко. Харків: Моделіст, 2024. 64 с. http://library.kpi.kharkov.ua/TUF/prohramy_2024_Reklamni_tekhnolohii.pdf
- Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни «Медіапланування» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко. Харків: Моделіст, 2024. 37 с. http://library.kpi.kharkov.ua/TUF/prohramy_2024_Mediaplanuvannia.pdf
- Methodological instructions for the implementation of the course project in the discipline “Strategic marketing” for applicants for the second (master’s) level of higher education of the educational programme “Marketing” in the speciality 075 “Marketing” for all forms of study / compiled by: O. M. Kitchenko. Kharkiv: Modelist, 2024. 27 p. http://library.kpi.kharkov.ua/TUF/prohramy_2024_Strategic_marketing.pdf
- Lecture notes in the discipline “Strategic Marketing” for applicants for the second (master’s) level of higher education of the educational programme “Marketing” in the speciality 075 “Marketing” for all forms of study / compiled by O. M. Kitchenko. Kharkiv: Modelist, 2024. 71 p. http://library.kpi.kharkov.ua/TUF/prohramy_2024_Marketing.pdf
- Methodical instructions for practical classes and independent work in the discipline “Strategic Marketing” for applicants for the second (master’s) level of higher education of the educational programme “Marketing” in the speciality 075 “Marketing” for all forms of study / comp. O. M. Kitchenko. Kharkiv: Modelist, 2024. – 63 p. http://library.kpi.kharkov.ua/TUF/prohramy_2024_Practical_classes.pdf
- Конспект лекцій з дисципліни «Інноваційні технології педагогічної діяльності вищої освіти сфери маркетингу» для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко. – Харків: Моделіст, 2024. 93 с.
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Інноваційні технології педагогічної діяльності вищої освіти сфери маркетингу» для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко. – Харків: Моделіст, 2024. 37 с.
Перелік публікацій за 2023 р.
Статті у фахових виданнях:
- Кітченко О.М. Вибір стратегії розвитку підприємства на стадії бізнес проєктування. «Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління», 2023 № 7. 6 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66331
Конференції:
- Кітченко О.М. E-mail маркетинг як інструмент digital стратегії. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». 2023. С. 728. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71237
- Zatynaichenko A.V., Kitchenko O.M. Advertising on the Internet: features, advantages and disadvantages. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». 2023. С. 681. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71235
- Кітченко О.М., Лялько К.А. Стратегічні напрямки розвитку винного туризму в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 1. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». 2023. С. 98-100. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71245
- Яковлєв Д. Ю., Кітченко О.М. Напрямки розвитку асортиментної політики підприємств ринку спецій та прянощів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2023. С. 334. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71509.
- Кітченко О., Адашевський І. Стратегії розвитку бізнесу в Інтернеті. Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. Київ: КНЕУ, 2023. С. 61–63. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71755
- Kitchenko O. M., Ya. G. Khoroshun Media planning as a process: stages, tasks, methods. Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. [E-edition]. Bielsko-Biala : WSEH, 2023. P. 29-31. URI https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72522
Монографії:
- Кітченко О.М. Стратегічний потенціал підприємства та його конкурентоспроможність. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; заг. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: ТОВ “Оберіг”, 2023. С.97-133. URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606
Підручники:
- Кітченко О.М. Маркетингові комунікації. Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків : ТОВ “Оберіг”, 2023. – С. 548 ‒ 629. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
- Кітченко О.М. Медіапланування. Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків : ТОВ “Оберіг”, 2023. С. 630 ‒ 671. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
- Кітченко О.М. Рекламні технології. Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків : ТОВ “Оберіг”, 2023. С. 672 ‒ 711. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
- Кітченко О.М. Стратегічний маркетинг. Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків : ТОВ “Оберіг”, 2023. С. 764 ‒ 832. URL : https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
Методичні рекомендації:
- Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 “Маркетинг” / уклад.: Д. В. Райко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. 32 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61124
- Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни “Стратегічний маркетинг” [Електронний ресурс] : для здобувачів спец. 075 “Маркетинг” освітньо-професійної програми “Маркетинг” другого (магістерського) рівня вищої освіти / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 25 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62587.
- Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни “Медіапланування” [Електронний ресурс] : для здобувачів спеціальності 075 Маркетинг освітньо-професійної програми “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 25 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62589.
- Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни “Медіапланування” [Електронний ресурс] : для здобувачів спеціальності 075 “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 34 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62590.
- Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни “Маркетингові комунікації” [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 29 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71257.
- Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни “Маркетингові комунікації” [Електронний ресурс]: для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 54 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71256.
- Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни “Рекламні технології” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти за спец. 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 72 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71253.
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни “Стратегічний маркетинг” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” за спеціальністю 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2023. 63 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71249.
Перелік публікацій за 2022 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Agalarova K., Zemliakova O., Miroshnik M., Kitchenko O., Mironenko N., Reshetniak N., Kuzmenko O. Social advertising as a tool of social marketing and a way to form a positive brand image. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2022, № 12/01/XXV. (Vol. 12, issue 1, special issue XXV). р. 207-212. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61348 (Scopus).
- Diana Raiko, Irina Fedorenko, Olena Kitchenko, Valerii Kobieliev, Mariia Litvynenko, Tаtiana Romanchik. Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction. Logistics systems: technological and economic aspects of efficiency: collective monograph. Kharkiv: PC TECHNOLOGY CENTER, 2022. p. 135-169 DOI: https://doi.org/10.15587/978-617-7319-66-4 (Scopus)
- Sysoiev, V., Kuchina, S., Kitchenko, O., Romanchik, T. , Kuchin, A. The creation of dynamic visual objects as a factor for optimizing advertisements in e-commerce. Jurnal The Messenger. 2022, 14(1), pp. 57–75. DOI: http://dx.doi.org/10.26623/themessenger.v14i1.4217 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71241 (Web of Science)
Статті у фахових виданнях:
- Кітченко О.М., Мірошник М.В., Васильцова С.О. Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу. Ефективна економіка. № 9. С.16. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61352
- Мірошник М.В., Кітченко О.М, Скляр Д.Д. Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи. Вісник Нац. техн. ун-ту ”ХПІ”: зб. наук. пр. Темат. вип.: Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків: НТУ ”ХПІ”, 2022. С. 41-45. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58239
- Кітченко О.М., Мірошик М.В., Васильцова С.О. Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу. Ефективна економіка. 2022. № 9. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61352
Конференції:
- Кітченко О.М. Вибір маркетингової стратегії на стадії бізнес-планування. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ», 2022. С. 536. https://repository.kpi.kharkov.ua/workspaceitems/73864/view
- Кітченко О.М., Гуртова М.О. Вплив повномасштабного російського воєнного вторгнення на медіаринок України. ХVI Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих науковців» (14–16 грудня 2022 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків : НТУ «ХПІ», 2022. С. 201. https://repository.kpi.kharkov.ua/workspaceitems/73863/view
- Кітченко О.М., Ронзік Є.С. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в залежності від стадії ЖЦТ. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. Р. 65-68. https://repository.kpi.kharkov.ua/workspaceitems/73862/view
- Кітченко О. М., Ахапкіна К.В. Використання стратегій просування в інтернет-маркетингу. Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри [Електронний ресурс] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15-16 листопада 2022 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.]. Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2022. С. 132-135. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61349.
- Кітченко О. М., Гринькова О.К. Аналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-мікс. Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри [Електронний ресурс] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15-16 листопада 2022 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.]. Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків, 2022. С. 135-138. URL : http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61350.
Методичні рекомендації:
- Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни “Маркетинг”: для студентів денної форми навчання спец. 073 Менеджмент / уклад.: С. В. Чернобровкіна, С. О. Васильцова, О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: НТУ “ХПІ”, 2022. 66 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56758
- Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 “Маркетинг” другого (магістерського) рівня вищої освіти / уклад.: Д. В. Райко [та ін.]; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: Ткачов О. А., 2022. 36 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61121
- Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 “Маркетинг” / уклад.: Д. В. Райко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків : Ткачов О. А., 2022. 32 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61123
Перелік публікацій за 2021 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Olena Bondarenko, Svitlana Kovalchuk, Sergii Rodionov, Maria Miroshnik, Olena Kitchenko, Lesya Franchuk. Improving Approaches to the Formation of Enterprise’s Marketing Budgets. Estudios de economía aplicada, , Vol. 39, Nº Extra 5, 2021 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53162 (Scopus).
- V.Kylnytska, S.V.Gluhova, O.M.Kitchenko Methodological approach to the credit worthiness estimation of counterparties at mining enterprises. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2021, № 4. p. 133-138 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61347 (Scopus)
Статті у фахових виданнях:
- Кітченко О.М., Коваль І.Г. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємства. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University “KhPI” (economic sciences) : зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2021. № 1. С. 8-12. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56783
- Кітченко О.М., Видря П.В. Телевізійна реклама як основний медіаканал рекламної кампанії. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків: НТУ “ХПІ”, 2021. № 2. С. 48-51. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56887
- Васильцова C. О., Кітченко О.М., Ільїна О.К. Використання інтернет-маркетингу для активізації підприємницької діяльності. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2021. № 3. С. 89-92. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56966
Конференції:
- Кітченко О.М., Ахапкіна К.В. Світовий ринок реклами: стан та перспективи розвитку в умовах пандемії. Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 9-10 квітня 2021 р.). Дніпро: ПДАБА, 2021. С. 77-79. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52845
- Кітченко О.М., Ільїна О.К. Основні способи економії рекламного бюджету. “Світ економічної науки. Випуск 30”: матеріали міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції економічного спрямування. Тернопіль, 2021. С. 18-20. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52848
- Кітченко О.М., Сопіна В.С. Розробка концепції нового продукту для підприємства АТ «Слов’янські шпалери – КФТП». Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 90. https://repository.kpi.kharkov.ua/workspaceitems/73866/view
- Ільїна О.К., Кітченко О.М. Процес формування ефективної комунікаційної політики підприємства. ХV Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих науковців» (01–03 грудня 2021 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2021. С. 295-296. https://repository.kpi.kharkov.ua/workspaceitems/73865/view
Методичні рекомендації:
- Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни “Стратегічний маркетинг” [Електронний ресурс] : для студентів всіх форм навчання спец. 075 “Маркетинг” / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків, 2021. 54 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61343
Навчальні посібники:
- Кучіна С. Е., Кітченко О.М., Чернобровкіна С.В. Управління ресурсами підприємства: навч. посібник. Харків: Стильна типографія, 2021. 227 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51916
Перелік публікацій за 2020 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Tatiana Romanchik, Maya Cherkashina, Olena Shapoval, Olena Kitchenko, Oksana Heliarovska. Safety Management of Innovation Activities of Enterprises Based on a Multifactor Approach. WSEAS Transactions on Business and Economics. 2020. №17. pp. 664-675. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50602 (Scopus).
Статті у фахових виданнях:
- Кітченко О. М., Приходько Є. Г. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах. Ефективна економіка. 2020. № 12. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50611
- Kitchenko O.M., Kuchina S.E. Decision making on the direction of investment in the development of separate parameters of agricultural equipment. Technology audit and production reserves. Харків : Технологічний центр, 2020. № 1/4 (51). С.11–17. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47218
- Кучіна С. Е., Кітченко О. М., Білошкуренко Н. Г. Прийоми залучення уваги глядача в рекламі. Бізнес Інформ. 2020. №5. C. 523–531. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50601
Матеріали конференцій:
- Кітченко О.М. Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів. Сучасні можливості забезпечення розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 21 березня 2020 року) / За заг. ред.: М. М. Палінчак, В. П. Приходько, A. Krynski. Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 128-130. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52862
- Кітченко О.М., Філоненко Є.О. Огляд сучасного стану ринку медіаносіїв України. Світ економічної науки. Випуск 21: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції економічного спрямування. Тернопіль, 2020. С.37-39. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47613
- Glukhova S.V., Kitchenko O.M. Methodical approach to evaluating the condition of the domestic confectionary goods market. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 8. https://repository.kpi.kharkov.ua/workspaceitems/73861/view
- Кітченко О.М., приходько Т.С. Аналіз маркетингового середовища медичного центру «Клініка професора Феськова». Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації: Збірник тез V Міжнародної науково-практичної інтернет-конферкенції, (Кременчук, 6-8 листопада 2020 року). Кременчук, КрНУ, 2020. С. 68-71. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52859
- Кітченко О.М., Рижило В.Ф. Оцінка резервів зниження собівартості продукції підприємства. Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації: Збірник тез V Міжнародної науково-практичної інтернет-конферкенції, (Кременчук, 6-8 листопада 2020 року). Кременчук, КрНУ, 2020. С. 90-93. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52852
Монографії:
- Кітченко О.М. Розділ 4. Теоретичні засади та алгоритм розробки стратегічних планів розвитку промислового підприємства. Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах: колективна монографія / За ред. Сударкіної С.П. Харків: Друкарня Мадрид, 2020. С. 72-84. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744