Публікації парфентенко І.А.
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
Персональна сторінка викладача | iПублікації інших викладачів |
Наукові публікації
Статті у фахових виданнях:
- Парфентенко І.А. Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності / І.А. Парфентенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2018. – № 62(Спецвипуск). – С. 343-349. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/
- Заруба В.Я. Моделювання реклами нового споживчого товару довгострокового використання / Заруба В.Я., Парфентенко І.А.// Вісник НТУ «ХПІ». – 2018 – №15 (1291) – 19 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36363
- Куценко Т.М. Підходи до формування сучасних каналів маркетингових комунікацій / Т.М. Куценко , І.А Парфентенко// Науковий вісник.Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія „Економічні науки”. – 2018. – Вип. 12 (65). С. 151-158. http://journal.puet.edu.ua. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/.
- Заруба В.Я. Значення маркетингових досліджень в діяльності підприємств B2C сектору/ В.Я. Заруба, І.А. Парфентенко// Науковий вісник.Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія „Економічні науки”. – 2019. – Вип. 1 С. 76-82
- Куценко Т.М. Роль маркетингового комплексу з просування ІТ–послуг у практиці підприємницької діяльності/ Т.М Куценко, І.А. Парфентенко., О.В. Заіка // Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. №1. С. 161-168
- Заруба В. Я., Парфентенко І. А. (2021). Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій. Економіка промисловості. №2 (94). С. 125-140. DOI: http://doi.org/10.15407/econindustry2021.02.125.
Монографії:
Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Моделі погоджування виробничих ресурсів підприємства з поточним попитом на продукцію // Харьковский национальный экономический университет им. С. Кузнеца/Монографія/ Под ред. докт. экон. наук, проф. В.С Пономаренко, докт. экон. наук, проф. Т.С. Клебановой, докт. экон. наук, проф. Н.А. Кизима. – Братислава-Харьков, ВШЭМ – ХНЭУ им. С. Кузнеца, 2018. С. 469-481с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36761
Матеріали конференцій:
- Григоренко К.О., Парфентенко І.А. Оцінка економічної перспективи продажів нового товару побутової техніки// Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених. Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції магістрів та аспірантів 01 – 04 грудня 2020р.- Мультимедійне наук. електрон. вид.- Харків, НТУ «ХПІ» 2020. Укр. мова http://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2020/12/TPRYS-2020.pdf
- Заруба В. Я., Парфентенко И. А. Уровни рефлексии управления ситуациями бизнес деятельности //Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем. Матеріали XII міжнародної науково-практичної конференції 09-10 квітня 2020р.– Мультимедійне наук. електрон. вид. – Братислава– Харків, ВШЕМ– ХНЕУ ім.С.Кузнеця, 2020.Укр. мова, рос. мова, англ. мова.ISBN 978-80-89654-65-9. https://mpsesm.org/book/2020/thesis05-862.html#thesis05-862
Навчально-методичні праці
Навчальні посібники та підручники:
- Заруба В.Я ,Парфентенко І.А Маркетинг роздрібної торгівлі Навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей– Харків: НТУ «ХПІ», 2019.– 108 с.
- Заруба В.Я ,Парфентенко І.А Маркетингові комунікації Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів– Харків: НТУ «ХПІ», 20219.– 51 с.
- Заруба В. Я. Парфентенко І. А. Кількісні методи в управлінні маркетингом. Навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей – Харків: НТУ «ХПІ», 2020.– 106 с.