Публікації РАйко д.в.
i2017 |
i 2018 |
i2019 |
i 2020 |
i2021 |
i2022 |
i2023 |
i2024 |
Персональна сторінка викладача | iПублікації інших викладачів |
Перелік публікацій за 2024 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Alla Domyshche-Medyanyk, Viktoria Zelich, Maryna Novikova, Tetiana Bielska, Diana Raiko. Synergistic approaches to strategic management: models and impact on the performance of organizations [Electronic resource] / Alla Domyshche-Medyanyk, Viktoria Zelich, Maryna Novikova [et al.] // AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. – Electronic text data. – 2024. – Vol. 14, iss. 1. – P. 120-125. – База Web of Science URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140139/papers/A_23.pdf, free (date of application 06.03.2024). URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75140
- Raiko, D., Shypulina, Y., Potrashkova, L., Illiashenko, N., Bozhkova, V., Konokhova, Z., Miroshnуk M., Nagy, S., Illiashenko, S., & Abdunurova, A. (2024). Defining a selection procedure of CRM systems for the information-analytical support to the marketing activities at an enterprise (Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності підприємства з використанням CRM систем) / Diana Raiko, Yuliia Shypulina, Liudmyla Potrashkova [et al.] //Eastern-European Journal of Enterprise Technologies = Східноєвропейський журнал підприємницьких технологій. – 2024. – Vol. 1, No. 13 (127). – P. 41-58. База даних Scopus – URL: https://journals.uran.ua/eejet/article/view/298301/29175 URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75145 https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.298301
- Potrashkova Liudmyla, Zaruba Viktor, Raiko Diana, Yevsyeyev Oleksiy Identifying the system of value factors of green consumer choice / Liudmyla Potrashkova, Viktor Zaruba, Diana Raiko, Oleksiy Yevsyeyev // Innovative Marketing. – 2024. – Vol. 20, iss. 1. – P. 1-13. База даних Scopus URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75150
Статті у фахових виданнях:
- Райко Д.В., Конохова З.П. Роль інформаційних технологій у підвищенні конкурентоспроможності малих та середніх підприємств в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, З. П. Конохова // Ефективна економіка : електрон. журнал. – 2024. – №6. –– URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3986
- Райко Д.В. Маркетингові стратегії як інструмент підвищення фінансово-економічної безпеки підприємства у періоди криз. Економіка та суспільство. 2024. № 67. URL:
https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83086 - РАЙКО Д.В. Маркетингові інновації як фактор підвищення фінансово-економічної безпеки підприємств в умовах конвергенції та змін // міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. серія: “Економічні науки”. – 2024. – № 10. HTTPS://DOI.ORG/10.25313/2520-2294-2024-10-10387 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83089
- Райко Д.В. Стратегічне управління підприємством у контексті економіки вражень: інтеграція емоційного маркетингу в бізнес-модель. Бізнес-інформ. 2024. №8. C. 459–465.
https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-8-459-465 - Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. В. Кролівець, І. М. Дрепін, Г. В. Паймаш // Ефективна Економік : електронний журнал. – 2024. – № 1. – 18 с. – URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2875/2911 URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75122
- Лавров Р. В. , Райко Д.В., Еатон Г.В. .Стратегії розвитку бізнесу в умовах сучасної конкуренції: адаптація до нової реальності / Лавров Руслан Валерійович, Райко Діана Валеріївна, Еатон Гелена В’ячеславівна // Наукові перспективи. Серія: “Економіка” = Scientific Perspectives. Series: “Economics”. – 2024. – № 1 (43). – С. 469-483. – Електрон. аналог: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/8809/8856, вільний (дата звернення 06.03.2024 р.). URI:https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75123
- Райко Д. В. Вплив інформаційних технологій на стратегії маркетингу: аналіз тенденцій і викликів [Електронний ресурс] / Райко Д. В., Паймаш Г. В., Кролівець І. В. // Економіка та суспільство: електронний журнал. – 2024. – № 59. – 8 с. – URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3473/3401, вільний (дата звернення 06.03.2024 р.). URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75125 https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-109
- Д.В. Райко. Проблеми маркетингового забезпечення створення інклюзивного середовища для дорослих осіб з особливими потребами в Україні. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). – Харків: НТУ «ХПІ». 2024. № 1. С. 12-16. http://es.khpi.edu.ua/article/view/301318
- Д. Райко. І. Дрепін, А. Масалаб Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості вісник. Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки – Хмельницький. 2024. № 2. С. 18-23. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77740
- Райко Д.В., Паймаш Г.В., Кролівець І.В. Ефективність використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в цифровому маркетинговому середовищі. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. Електронне наукове фахове видання. Випуск 1 (42) 2024. С. 126-132. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77743
- Публикации Райко Д.В. Райко Д.В., Конохова З.П. Роль інформаційних технологій у підвищенні конкурентоспроможності малих та середніх підприємств в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, З. П. Конохова // Ефективна економіка : електрон. журнал. – 2024. – №6. –– URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3986
- Райко Д.В. Маркетингові стратегії як інструмент підвищення фінансово-економічної безпеки підприємства у періоди криз. Економіка та суспільство. 2024. № 67. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4721 DOI: 10.32782/2524-0072/2024-67-45 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83086
- РАЙКО Д.В. Маркетингові інновації як фактор підвищення фінансово-економічної безпеки підприємств в умовах конвергенції та змін // міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. серія: “Економічні науки”. – 2024. – № 10. HTTPS://DOI.ORG/10.25313/2520-2294-2024-10-10387 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83089
- Райко Д.В. Стратегічне управління підприємством у контексті економіки вражень: інтеграція емоційного маркетингу в бізнес-модель. Бізнес-інформ. 2024. №8. C. 459–465.
https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-8-459-465 HTTPS://WWW.BUSINESS-INFORM.NET/ARTICLE/?YEAR=2024&ABSTRACT=2024_8_0_459_465
Тези
- Райко Д.В., Солошенко А.Ю. Трансформація вищої освіти: використання нових педагогічних педагогічних технологій у відповідь на виклики інноваційної епохи глобального розвитку. Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції “Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів” 23-24 травня 2024 / за заг. ред. Романовського О. Г. – Харків.: НТУ «ХПІ», 2024. – 197-199 с https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81771
- Райко Д.В., Масалаб О. В. Роль маркетингових стратегій у розвитку підприємств: аналіз основних підходів та їх вплив на конкурентоспроможність. Науко – наукові видання- Молодіжний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця», присвячений Міжнародної наукової конференції з економічного розвитку та спадщини Семена Кузнеця CED [ Електронний збірник] – Архів – №1 2024. С.96 – 98. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/khpi-press/81609
- Райко Д.В., Паймаш Г.В., Кроливець І.В. Аспекти трансформації маркетингу в цифрове середовище. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. .с. 100-101 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82540
- Райко Д.В., Солошенко А.Ю. Особливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стану. Матеріали ІІІ Міжнародного форуму Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління секції «Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: формування тенденцій та подолання викликів» / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк : Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. Міжнародний форум EFBM 3.0 «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Від відновлення до зростання». – 64-66 с https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77991
- Райко Д.В., Алексєєв О.С. Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану. Матеріали ІІІ Міжнародного форуму Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління секції «Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: формування тенденцій та подолання викликів» / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк : Київ: Видавництво Ліра-К, 2024. Міжнародний форум EFBM 3.0 «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Від відновлення до зростання». – 61-63 с https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77993
- Дрепін І.М., Райко Д.В. Розвиток підприємства за допомогою маркетингової автоматизованої системи / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. проф. Є. І. Сокол – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 753. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77994
- Райко Д.В., Масалаб О.В., Алєксєєв О.С. Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство / Д. В. Райко, О.В. Масалаб, О.С. Алєксєєв // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. проф. Є. І. Сокол – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 869. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77995
- Райко Д.В., Паймаш А.В., Кролівець І.В. Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки / Д. В. Райко, А.В. Паймаш, І.В. Кролівець // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. проф. Є. І. Сокол – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 870. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77998
-
Райко Д. В., Кролівець І. В., Дрепін І. М., Паймаш Г. В. Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України. Ефективна економіка. 2024. № 1. 2875. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75122
-
Райко Д. В., Дрепін І. М., Масалаб О. В. Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості. Вісник Хмельницького національного університету. 2024. Т. 328, № 2. С. 18–23. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77740
-
Дрепін І. М., Райко Д. В. Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : матеріали конф. / за ред. проф. Є.І. Сокола, м. Харків, 19–22 листоп. 2024 р. Харків, 2024. С. 376–377. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84449
-
Дрепін І. М., Райко Д. В. Оптимізація управлінських рішень за допомогою автоматизації маркетингових процесів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації : тези доп. XV Міжнар. науково-практ. конф., пам’яті проф. Євг. Крик., м. Львів, 17–18 жовт. 2024 р. Львів, 2024. С. 123–124. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84453
Методичне забезпечення:
- Methodological instructions before writing a thesis [Electronic resource] : for applicants second (master’s) level of higher education educational and professional program “Marketing” specialty 075 “Marketing” / comp.: Raiko D., Shipulina Yu., Kosenko O., Kitchenko O. ; National technical university “Kharkiv polytechnic institute”. – Electronic text data. – Kharkiv : NTU “KhPI”, 2024. – 28 p. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80408
Methodological recommendations for the organization and conduct of pre-diploma practice [Electronic resource] : for applicants of the second (master’s) level of higher education, educational-professional program “Marketing” specialty 075 “Marketing” / comp.: Raiko D., Shipulina Yu., Kosenko O., Kitchenko O. ; National technical university “Kharkiv polytechnic institute”. – Electronic text data. – Kharkiv : NTU “KhPI”, 2024. – 26 p. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80406 - Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни “Поведінка споживачів” [Електронний ресурс] : для здобувачів першого рівня (бакалавр) вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 27 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80395
- Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни “Маркетинг відносин” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого рівня (магістр) вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 27 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80401
- Methodological instructions for the performance of individual calculation tasks in the discipline “Relationship marketing” [Electronic resource] : for applicants of the second level (master’s degree) of higher education of the educational program “Marketing” specialty 075 “Marketing” / comp.: Raiko D. ; National technical university “Kharkiv polytechnic institute”. – Electronic text data. – Kharkiv : NTU “KhPI”, 2024. – 27 p. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80404
Методичні вказівки щодо педагогічної практики [Електронний ресурс] : здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” (2022-2023 років навчання) / уклад. Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 23 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80398 - Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики [Електронний ресурс] : здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 44 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80396
Перелік публікацій за 2023 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Raiko, D., Shypulina, Y., Vasyltsova, S., Oborina, A., & Fedorenko, I. (2023). Development of a system of motivation for employees of the marketing department of the enterprise for product promotion using tools of informational interaction of virtual space. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(13 (123), 59–75. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.282056
Статті у фахових виданнях:
- Шаульська Л., Райко Д., Дюжев В., & Долина, І. (2022). Моніторинг комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних бізнес-структур. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки), (2022) (4), С.72–78. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2022.4.
- Райко, Д., Дюжев, В., Косенко, А., & Ткачова, Н. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВИХ ДЕТЕРМІНАНТ ПРОЦЕСУ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки), (4), 43–49. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2023.4.43
http://es.khpi.edu.ua/article/view/292079 - Райко Д. В., Кролівець І. В. Особливості формування маркетингового персоналу щодо людського капіталу осіб з особливими потребами у системі управління персоналу. Ефективна економіка. 2023. № 8. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71665 (дата звернення: 14.12.2023).
- Райко Д.В., Паймаш Г.В. (2023) МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ “Економіка та суспільство” № 56/2023, с. 218
Монографії:
- Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С., Райко Д.В. Розділ 3. Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств /Інновації і трансфер технологій: методи, моделі та механізми управління: колективна монографія / за ред. д.е.н. В.А. Омельяненка. Суми: Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань, 2023. С.101-117 с.
- Райко Д.В., Подрез О.І., Черепанова В.О., Федоренко І.А.Термінологічний аналіз категорії «конкурентоспроможність» /Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій: колективна монографія / Загальна редакція д-ра екон. наук, професора О.П.Косенко. Харків: ТОВ «Оберіг», 2023. С.5-40.
Конференції:
- Райко Д. В., Кролівець І. В. Особливості функціонування туристичного маркетингу в сучасних умовах ринку. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листоп. 2023 р.: у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.]; ред. О. О. Носирєв; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2023. С. 429–433. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71615
- Райко Д. В., Саліонович Л. М., Паймаш Г. В. Маркетингові аспекти і особливості туризму для людей з особливими потребами. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листоп. 2023 р.: у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.]; ред. О. О. Носирєв; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2023. С. 126–130. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71630
- Дрепін І. М., Райко Д. В. Тревел-блогінг, як маркетинговий інструмент у сфері туризму та гостинності. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листоп. 2023 р.: у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.]; ред. О. О. Носирєв; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2023. С. 216–218. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71631
- Кролівець І. В., Райко Д. В., Шевченко М. Аналіз маркетингових комунікацій підприємства в умовах цифровізації. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листоп. 2023 р. / гол. Є. І. Сокол; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.]; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2023. С. 285–286. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71613
- Райко Д.В Кролівець І.В., Бур’ян О.О. Генезис визначення віртуального простору/ Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXX міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 2023 р.: / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХП, с780.
- Райко Д.В., Дрепін І.М., Місце цифрового маркетингу у діяльності підприємства/ Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2023.с57-59.
- Паймаш Г. В., Райко Д. В. Особливості розвитку реабілітаційного потенціалу осіб з обмеженими можливостями. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листоп. 2023 р. / гол. Є. І. Сокол; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.]; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків, 2023. С. 351–352. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71614 (дата звернення: 14.12.2023).
- Райко Д. В., Кролівець І. В., Паймаш Г. В. Особливості управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованого підприємства. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: тези доп. 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 24 листоп. 2023 р. Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. С. 672–676. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71669 (дата звернення: 14.12.2023).
- Дрепін І., Райко Д. В. Цифрові технології в маркетингу – нові можливості для бізнесу. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 27–29 квіт. 2023 р. / ред. кол. С. В. Ковальчук. Хмельницький: ХКТЕІ, 2023. С. 57–59. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71668
- Райко Д. В., Паймаш Г. В. Маркетинг персоналу з особливими потребами як інноваційний підхід до управління людськими ресурсами. Економіка та суспільство. 2023. № 56. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71666 (дата звернення: 14.12.2023).
- Райко Д. В., Кролівець І. В., Паймаш Г. В. Вплив цифровізації маркетингу на ефективність виробництва. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. / гол. ред. В. М. Михайлов. Харків, 2023. С. 174–176. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71667 (дата звернення: 14.12.2023).
- Райко Д. В., Кролівець І. В. Вплив цифрових технологій на промисловий маркетинг підприємства. Маркетинг в Україні: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовт. 2023 р. / ред. кол.: А. В. Федорченко [та ін.]. Київ, 2023. С. 279–281. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71455 (дата звернення: 14.12.2023).
- Дрепін І., Райко Д. В. Інфлюєнсер-маркетинг у сучасній маркетинговій діяльності. Маркетинг в Україні: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовт. 2023 р. / ред. кол.: А. В. Федорченко [та ін.]. Київ, 2023. С. 379–380. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71459 (дата звернення: 14.12.2023).
- Drepin I., Raiko D. Automation of marketing activities of the enterprise. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference / Illashenko S. Bielsko-Biala, 2023: WSEH. [E-edition] C.19-21 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71866
- Raiko D.V., Salionovych L.M., Use of digital technologies in marketing. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference / Illashenko S. Bielsko-Biala, 2023: WSEH. [E-edition] C.144-149 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71867
- Райко Д.В., Масалаб О.В. Cучасний погляд на маркетингові цифрові комунікаційні інструменти: еволюція та інновації Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference / Illashenko S. Bielsko-Biala, 2023: WSEH. [E-edition] C.176-181 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71868
- Райко Д. В. Особливості функціонування туристичного маркетингу в сучасних умовах ринку [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. В. Кролівець // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 429-433. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71615
- Райко Д. В. Маркетингові аспекти і особливості туризму для людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, Л. М. Саліонович, Г. В. Паймаш // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 126-130. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71630
- Дрепін І. М. Тревел-блогінг, як маркетинговий інструмент у сфері туризму та гостинності [Електронний ресурс] / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 216-218. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71631
- Кролівець І. В. Аналіз маркетингових комунікацій підприємства в умовах цифровізації / І. В. Кролівець, Д. В. Райко, М. Шевченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 285-286. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71613
- Паймаш Г. В. Особливості розвитку реабілітаційного потенціалу осіб з обмеженими можливостями / Г. В. Паймаш, Д. В. Райко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 351-352. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71614
- Райко Д. В. Особливості управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованого підприємства / Д. В. Райко, І. В. Кролівець, Г. В. Паймаш // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : тези доп. 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 24 листопада 2023 р. – Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. – С. 672-676. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71669
- Райко Д. В. Особливості формування маркетингового персоналу щодо людського капіталу осіб з особливими потребами у системі управління персоналу [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. В. Кролівець // Ефективна економіка. – Електрон. текст. дані. – 2023. – № 8. – 18 с. – Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1987/2010, вільний (дата звернення 09.12.2023 р.). https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71665
- Дрепін І. Цифрові технології в маркетингу – нові можливості для бізнесу / І. Дрепін, Д. В. Райко // Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 27–29 квітня 2023 р. / ред. кол. С. В. Ковальчук. – Хмельницький : ХКТЕІ, 2023. – С. 57-59. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71668
- Райко Д. В. Маркетинг персоналу з особливими потребами як інноваційний підхід до управління людськими ресурсами [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, Г. В. Паймаш // Економіка та суспільство. – Електрон. текст. дані. – 2023. – № 56. – 6 с. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3025/2946, вільний (дата звернення 09.12.2023 р.). https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71666
- Райко Д. В. Вплив цифровізації маркетингу на ефективність виробництва [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. В. Кролівець, Г. В. Паймаш // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. / гол. ред. В. М. Михайлов. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 174-176. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71667
- Райко Д. В. Вплив цифрових технологій на промисловий маркетинг підприємства [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. Кролівець // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. / ред. кол.: А. В. Федорченко [та ін.]. – Київ, 2023. – С. 279-281. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/de28f25e-b7d0-47de-8ec1-e8e70b86879b/content, вільний (дата звернення 04.12.2023 р.). https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71455
- Дрепін І. Інфлюєнсер-маркетинг у сучасній маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / І. Дрепін, Д. В. Райко // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. / ред. кол.: А. В. Федорченко [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2023. – С. 379–380. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/07629915-4c92-45ca-831f-345e4020c9a3/content, вільний (дата звернення 04.12.2023 р.). https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71459
Підручники та навчальні посібники:
- Райко Д.В. Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства. Підручник. Суми: Триторія, 2023. –180 с.
- Райко Д.В. Практикум з дисципліни «Поведінка споживачів»: навчальний посібник. Суми: Триторія, 2023.– 182 с.
Перелік публікацій за 2022 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Diana Raiko, Irina Fedorenko, Olena Kitchenko, Valerii Kobieliev, Mariia Litvynenko, Tаtiana Romanchik. Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction. Logistics systems: technological and economic aspects of efficiency: collective monograph. – Kharkiv: PC TECHNOLOGY CENTER, 2022.P.135 -165 SCOPUS DOI: https://doi.org/10.15587/978-617-7319-66-4
Статті у фахових виданнях:
- Райко Д.В., Подрез О.І., Черепанова В.О. Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством / Д.В., Райко, О.І., Подрез, В.О., Черепанова– Харків : «Проблеми економіки» – №3, 2022.С. 128-136
- Illiashenko Sergii, Shypulina Yuliia, Illiashenko Nataliia, Raiko Diana. Management of the innovative development potential of industrial enterprises in the digital economy. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». 2022. № 2. С. 97-106.. DOI: 10.32434/2415-3974-2022-16-2-97-106
Конференції:
- RaikoD.,Pedchenko D.The marketing toolkit usage organizing with enterprise’s performance management. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition] – 54-58 p.
Підручники та навчальні посібники:
- Райко Д.В., Шипуліна Ю.С. Практикум з дисципліни «Маркетингова товарна політика» : навчальний посібник. Суми: ТОВ «Триторія», 2022. – 164 с.
- Райко Д.В., Шипуліна Ю.С. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Суми: ТОВ «Триторія», 2022. – 158 с.
Перелік публікацій за 2021 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Illiashenko, S., Illiashenko, N., Shypulina, Y., Raiko, D., Bozhkova, V. (2021). Approach to assessment of prerequisites for implementation of strategic directions of innovative development of industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (13 (111)), 31–46. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.233520 (Scopus, Ukraine)
- Raiko, D., Cherepanova, V., Sylka, I., Podrez, O., Fedorenko, I. (2021). Development of scientific and methodological approach to quantitative and qualitative assessment of intellectual property management in industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (13 (110), 28–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.230262 (Scopus, Ukraine)
Статті у фахових виданнях:
- Д.В. Райко, І.А. Федоренко, К.М. Сокол, О.В. Ланько. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства щодо формування та реалізації товарної політики . Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (Економічні науки). № 3, 2021.С.49–58.
Монографії:
- Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С., Райко Д.В. Перспективи і проблеми інноваційного розвитку в умовах четвертої промислової революції. Управління інноваційною діяльністю: теорія і практика : колективна монографія / за заг. ред. д.е.н., професора Витвицької О.Д. Київ : ТОВ «АГРАР МЕДІА ГРУП», 2021. С. 112-131.
- Райко Д.В., Шипуліна Ю.С., Подрез О.І. Концепція розвитку соціальної відповідальності маркетингу підприємства як філософії бізнесу в умовах сталого розвитку. Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні : монографія / за заг. ред. Є.О. Голишевої. Суми : Триторія, 2021. С. 130-179, 184-214.
Підручники:
- Цейтлін М.А., Райко Д.В., Біловодська О.А., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С., Райко В.Ф. Логістика : підручник. Суми : ТОВ «Триторія», 2021. – 220 с.
Перелік публікацій за 2020 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Raiko, D., Podrez, O., Cherepanova, V., Melnikov, O., & Kharchenko, A. (2020). Managing costs of an industrial enterprise when using secondary resources. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3 (106), 53–65. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.208764
Статті у фахових виданнях:
- Райко Д.В., Подрез О.І. Соціальна відповідальність як інструмент управління сталим розвитком промислового підприємства. Проблеми економіки. 2020. № 1(43). С.173-189.
- РайкоД.В., Маслак О.І., Маслак М.В. Стратегія стійкого розвитку: проблеми та шляхи вирішення. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Економічні науки. 2020. № 3. С. 131–134.
- Райко Д.В., Подрез О.І., Черепанова В.О. Напрями вдосконалення системи управління еколого-економічним розвитком за індексом конкурентоспроможності як основи добробуту країни, регіонов, промислових підприємств, суспільства. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Економічні науки. 2020. № 6. С.3-8.
Підручники:
- Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю.С., Райко Д.В. Вступ до спеціальності «Маркетинг» : навчальний посібник. Суми: ТОВ «Триторія», 2020. 124 с.
Перелік публікацій за 2019 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Raiko, D., Podrez, O., Cherepanova, V., Fedorenko, I., & Shypulina, Y. (2019). Evaluation of quality level in managing the development of industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3 (101), 17–32. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.177919
- Raiko, D., & Cherepanova, V. (2019). Creation of the image and brand of the enterprise on the basis of marketing as a philosophy of management. Baltic Journal of Economic Studies, 5(2), 191-205. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2019-5-2-191-205
Статті у фахових виданнях:
- Райко Д.В., Єгурнова Д.С. Класифікація інструментів та форм інтернет-маркетингу. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Економічні науки. 2019. № 23. С.70–77.
- Райко Д.В., Атаманюкова О.В. Дослідження особливостей використання технологій психологічного впливу в рекламі. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Економічні науки. 2019. № 24. С.90–96.
- Райко Д.В., Подрез О.І. Прогнозування доходу промислових підприємств від проведення капіталізації витрат. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського (Серія: Економіка). 2019. Випуск 6 (119). С. 25-34.
Перелік публікацій за 2018 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
Статті у фахових виданнях:
Перелік публікацій за 2017 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Райко Д. В., Цейтлін Л.М., Кириленко В. І. Розробка класифікації нетрадиційних маркетингових комунікацій. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С.36-46. (Web of Science)
- Райко Д. В., Цейтлін Л.М., Зацаринний В.М. Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 4. С.75-88. (Web of Science).
Статті у фахових виданнях:
- Райко Д.В. Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т.1, № 2. С.102-122.
- Райко Д.В., Цейтлін Л.М., Дробаха Н.О. Розробка заходів інформаційно-емоціонального впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємства. Бізнес Інформ. 2017. № 2. С. 355-364.