Публікації Романчик Т. В.

Публікації Романчик Т. В.
i 2020
i2021
i2022
i2023
i2024
Персональна сторінка викладача iПублікації інших викладачів 
Перелік публікацій за 2024 р.

 Статті у фахових виданнях:

  1. Романчик Т. В., Самойлов О. В., Струк Д. М. Вплив реклами на конкурентоспроможність і безпеку бізнесу. Бізнес Інформ. №5. C. 373–379. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-5-373-379
  2. Романчик Т.В., Самойлов О.В., Струк Д.М. Технології тайм-менеджменту у рекламному бізнесі. Ефективна економіка, №10, 2024. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84500

Конференції:

  1. Романчик Т.В., Самойлов О.В. Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління: матеріали ІІІ Міжнар. форуму / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк. Київ : В-во Ліра-К, 2024. С. 67-68. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78057
  2. Романчик Т.В., Струк Д.М. Оптимізація діяльності рекламного агентства на засадах тайм-менеджменту. Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін: тези доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. Харків: НАНГУ. С. 140-142. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84501
  3. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Вплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 310-313. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85010
  4. Струк Д.М., Романчик Т.В. Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІIІ Міжнар. Наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 535-536. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84504
  5. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІIІ Міжнар. Наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 520-521 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84503
  6. Струк Д.М., Романчик Т.В. Особливості реклами у сфері гостинності. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 336-337. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85012
  7. Перерва О.П., Романчик Т.В. Економічна сутність терміну «Конкурентна перевага». Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІIІ Міжнар. Наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 398-399
  8. Батраченко Д.Ю., Романчик Т.В. Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІIІ Міжнар. Наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 446-447. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502
  9. Перерва О.П., Романчик Т.В. Оцінка конкурентних переваг туристичного продукту. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ».С. 266-268

Методичні вказівки:

  1. Конспект лекцій з дисципліни “Зовнішньоекономічна маркетингова діяльність” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітної програми “Маркетинг” за спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 42 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84456.
  2. Рекламний бізнес [Електронний ресурс] : конспект лекцій для студентів спец. 075 “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 99 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84458.
  3. Конспект лекцій з дисципліни “Тайм-менеджмент” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” за спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 46 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84460.
  4. Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни “Рекламний бізнес” [Електронний ресурс] : для здобувачів усіх форм навчання спец. 075 “Маркетинг”, освітня програма “Маркетинг” / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 15 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84463.
  5. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни “Рекламний бізнес” [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти освітньої програми “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 43 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84464.
  6. Методичні вказівки до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни “Зовнішньоекономічна маркетингова діяльність” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти освітньої програми “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 52 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84466.
  7. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни “Рекламний менеджмент” [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти освітньої програми “Маркетинг” спец. 075 “Маркетинг” / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – 26 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80766.
Перелік публікацій за 2023 р.

 Статті у фахових виданнях:

  1. Романчик Т.В., Васильцова С.О. Маркетинговий аудит рекламної діяльності на зовнішньому ринку. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки). Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. №2. С.59-62. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66781

Монографії:

  1. Романчик Т.В. Маркетинговий інструментарій управління конкурентоспроможністю продукції / Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; заг. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: ТОВ “Оберіг”, 2023. С. 284-318. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606

Конференції:

  1. Романчик Т.В., Васильцова С.О. Місце рекламного аудиту у зовнішньоєкономічній діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : тези VІ Всеукр. наук.-практ. конф. Ч. м. Полтава, 30 – 31 травня 2023 р. Полтава, 2023 С. 742-743 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71353
  2. Романчик Т.В. Особливості реклами на зовнішньому ринку. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези ХXХІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 782. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72056
  3. Романчик Т.В., Романчик А.В. Управління конкурентоспроможністю продукції на засадах маркетингу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези ХXХІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 783 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72057
  4. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Особливості маркетингового просування громадських організацій. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези ХXХІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 785. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72058
  5. Філяєв П.А., Романчик Т.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези ХXХІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 802. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72059
  6. Струк Д.М., Романчик Т.В. Маркетингові ризики ринкової взаємодії. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІI Міжнар. наук.-практ. конференції магістрантів та аспірантів, 28 – 30 листопада 2023 року. НТУ «ХПІ». С. 318-319. https://repository.kpi.kharkov.ua/items/e2b505f0-7e26-49b2-95a5-1b103eed91d4
  7. Samoilov O.V., Romanchik T.V. Marketing levers of product competitiveness management. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІI Міжнар. наук.-практ. конференції магістрантів та аспірантів, 28 – 30 листопада 2023 року. НТУ «ХПІ». С. 254. https://repository.kpi.kharkov.ua/items/e2b505f0-7e26-49b2-95a5-1b103eed91d4
  8. Струк Д.М., Романчик Т.В. Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 232-234. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71116
  9. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств. Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. – С. 215-216. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71116
  10. Мірошник М. В., Романчик Т.В. Структура комплексу маркетингу у туризмі. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. – С. 393-395. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355

Підручники та навчальні посібники:

  1. Романчик Т.В. Рекламний менеджмент. Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: ТОВ “Оберіг”, 2023. С.932-968. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
  2. Романчик Т.В. Рекламний менеджмент : текст лекцій для для здобувачів другого рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 139с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71637

Методичні вказівки:

  1. Романчик Т.В. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 21 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71634
  2. Романчик Т.В. Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 26 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71636
Перелік публікацій за 2022 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Raiko, D., Fedorenko, I., Kitchenko, O., Kobieliev, V., Litvynenko, M., Romanchik, T. (2022). Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction. Logistics systems: technological and economic aspects of efficiency. Kharkiv: PC TECHNOLOGY CENTER, 135–169. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71369
  2. Sysoiev, V., Kuchina, S., Kitchenko, O., Romanchik, T. & Kuchin, A. (2022). The creation of dynamic visual objects as a factor for optimizing advertisements in e-commerce. Jurnal The Messenger, 14, Issue 1, pp.57-74. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71241

Статті у фахових виданнях:

  1. Перерва П., Череп А., Романчик Т., & Дьякова Н. Оптимізація ризиків економічної безпеки підприємства на засадах логістики. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки). Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 2. С.81–87. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62168
  2. Перерва П.Г., Романчик Т.В., Ткачов М.М., Гришко Н.Є. Двоїстий характер впливу тіньової економіки на рівень економічної безпеки. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки). Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 1. С. 63-69. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62171

Конференції:

  1. Васильцова С.О., Романчик Т.В. Проблеми ефективності міжнародних організацій у світі. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ» С. 512. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61835
  2. Романчик Т.В. Стан та перспективи розвитку рекламного ринку України. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези ХXХ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 595. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61836
  3. Романчик Т.В. Управління бізнесом на основі застосування теорії обмежень у маркетингу. Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін: тези доповідей. Електронне видання. Х. :НАНГУ, 2022. С.137-139. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61838
  4. Романчик Т.В., Перерва П.Г. Формування нових напрямів національної економічної безпеки. Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін: тези доповідей. Електронне видання. Х. :НАНГУ, 2022. – С.139-141. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60131
  5. Романчик Т.В. Рекламний бізнес в умовах воєнного часу. Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів: тези VIІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Кременчук, 15-16 листопада 2022 року. Кременчук, КрНУ, 2022. С. 152-154. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61839

Методичні вказівки:

  1. Васильцова С.О., Романчик Т.В. Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу «Проєктний менеджмент у маркетингу» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг». Харків : НТУ «ХПІ». 2022. 68 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56699
Перелік публікацій за 2021 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Осипенко С. М., Романчик Т. В., Тесніков О. М., Куруч І. О. Методичні рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері послуг. Бізнес Інформ. №9. C. 243–249. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61798
  2. Васильцова С. О., Романчик Т.В. Використання проектного менеджменту у маркетинговій діяльності підприємства. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр.Харків : НТУ “ХПІ”, 2021. № 4 (1296). http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58354

Конференції:

  1. Романчик Т.В. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на результативність бізнесу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. ХXVІІI міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2021. Харків: НТУ «ХПІ», 2021. С. 200. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55796
  2. Романчик Т.В., Романчик А.В. Сучасні тенденції розвитку веб-рітейлу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. ХXVІІI міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2021. Харків: НТУ «ХПІ», 2021. С. 201. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55795
  3. Романчик Т.В., Романчик А.В. Маркетингова складова економічної безпеки підприємства. Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі: тези V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю,  15-17 березня 2021 року. Кременчук: КрНУ, 2021. С.57-58. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53259
  4. Романчик Т.В., Селіванов М.В. Вплив соціальної відповідальності на конкурентоспроможність бізнес-структур.Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання: тези доп. ХІ наук.-практ. конф. Х. :НАНГУ, 2021. С. 148-149. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61799
  5. Романчик Т.В. Селіванов М.В. До питання щодо оптимізації управління конкурентним потенціалом підприємства. Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації: тези VI Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8-10 листопада 2021 року. Кременчук, КрНУ, 2021. С 67-70. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61800

Підручники та навчальні посібники:

  1. Романчик Т.В. Економіка та організація виробництва програмних продуктів : конспект лекцій для студентів технічних спеціальностей усіх форм навчання. Харків : НТУ «ХПІ», 2021. 76с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55532
Перелік публікацій за 2020 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Romanchik T., Cherkashina M., Shapoval O., Kitchenko O., Heliarovska O. Safety Management of Innovation Activities of Enterprises Based on a Multifactor Approach. WSEAS Transactions on Business and Economics, Volume 17, 2020, Art. № 64. pp. 664-675. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50602 Статті у фахових виданнях: 1. Романчик Т.В. Небезпека, загроза, ризик: аналіз термінологічного апарату теорії економічної безпеки. Економічний вісник НТУУ «КПІ»: зб. наук. пр. К.: НТУУ«КПІ». 2020. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/460602
  2. Осипенко С. М., Романчик Т. В., Писаревський С. В. Обґрунтування цін на продукцію підприємства на основі оптимізаційних моделей. Бізнес Информ, №6, 2020. С. 145–151. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53220 3. Кучіна С., Романчик Т., Дашко Ю. Процес управління ризиками при обґрунтуванні економічних рішень. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки): зб. наук. пр. Х. : НТУ «ХПІ», № 6. С. 61-65. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52252

Монографії:

  1. Романчик Т.В. Обґрунтування стратегічного напрямку конкурентного розвитку підприємства. Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах: монографія / за ред. С.П. Сударкіної. Х.: Друкарня Мадрид, 2020. С. 85-96. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744

Конференції:

  1. Романчик Т.В. До питання про кадрову безпеку підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р. Ч. IІІ. Харків: НТУ «ХПІ». С. 255. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62997
  2. Кізілов А.С., Романчик Т.В. Основи управління витратами на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р. Ч. IІІ. Харків: НТУ «ХПІ». С. 141. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62996
  3. Галушка Д.В., Романчик Т.В. Удосконалення процесу стратегічного управління капіталом АТ КБ «Приватбанк». Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р. Ч. IІІ. Харків: НТУ «ХПІ». С. 72. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50523
  4. Романчик Т.В. Інвестування у корпоративну соціальну відповідальність: вплив на результативність бізнесу. Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання: тези доп. наук.-практ. конф., 26 листопада 2020 року. Х. : НАНГУ, 2020. С. 113-115. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53245
  5. Ліхая В.Ф., Романчик Т.В. Сутність організації праці на підприємстві. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: Матеріали ХІV міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 01-04 грудня 2020. Харків : НТУ «ХПІ», 2020. С. 229-230. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62993
  6. Кучіна С.Е., Романчик Т.В., Дашко Ю.Р. Методи вимірювання фінансового ризику. Дослідження та оптимізація економічних процесів: тези XVI Міжнар. наук.-практ. конф. «Оптимум – 2020», 2-4 грудня 2020 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2020. С. 103-105. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59017