Публікації Шапран О. Є.

Публікації Шапран о. Є.
2017
2018
  2019
 2020
2021
2022
 Персональна сторінка викладача iПублікації інших викладачів
Наукові публікації

 Статті у фахових виданнях:

  1. Lyashenko V., Bril M., Shapran O. Dynamics of World Indices as a Reflection of the Development World Financial Market. International Journal of Academic Accounting, Finance & Management Research (IJAAFMR). Vol. 5. Issue 10, October 2021. P. 30-35.
  2. Sergienko O., Shapran O., Bilotserkivskyi O., Alieksieieva I. Multi-scale model elaboration for creditworthiness diagnostics of export production enterprises of the agricultural trade market. Journal «EUREKA: SOCIAL AND HUMANITIES». 2019. № 6. Р. 19-30.\
  3. Сергієнко О.А., Шапран О.Є., Соснов І.І. Методи і моделі аналізу ефективності систем електронної комерції. Бізнес Інформ. 2019. № 11 (502). С. 140-149.
  4. Шапран Є.М., Шапран О.Є., Попельнік О.Б., Громова Н.П. Вдосконалення маркетингової діяльності оптових торгових підприємств. Вісник НТУ «ХПІ». Сер. Економічні науки. 2019. № 23. С. 24-27.
  5. Shapran E., Sergienko O., Gaponenko O., Shapran O. Integrated tool development for managing a marketing activity of a trading enterprise in a competitive market. Technology audit and production reserves. 2019. № 6/4 (50). С. 10-20
  6. Шапран Є.М., Шапран О.Є., Соснов І.І. Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем. Інтелект ХХІ. 2018. № 2. C. 43-48.
  7. Приходько Т.П., Шапран О.Є., Кобзєва І.М. Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладах. Вісник НТУ «ХПІ». Сер. Економічні науки. 2017. № 24 (1246). С. 140-144.

Монографії:

  1. Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища: монографія / Є.М. Шапран та ін. Харків: Планета-Прінт, 2020. 148 с
  2. Математичні моделі та новітні технології управління економічними та технічними системами: монографія / за заг. ред В.О. Тімофєєва, І.В. Чумаченко. Харків: ФОП Панов А.М., 2018. 314 с.
  3. Математичні моделі та новітні технології управління економічними та технічними системами: монографія / за заг. ред В.О. Тімофєєва, І.В. Чумаченко. Харків: ФОП Мезіна В.В., 2017. 317 с.

Матеріали конференцій:

  1. Шапран О.Є. Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівлі. Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання: матеріали 1-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 23 квітня 2021 р. Полтава. – Вінниця: ЄНП, 2021. С. 84-87.
  2. Шапран О.Є. Розвиток концепції екологічного маркетингу. Сучасний стан та тренди розвитку фінансово-економічних відносин на мікро-та макрорівнях, маркетингові та логістичні стратегії: матеріали 2-ї Міжнар. спеціаліз. наук. конф., 11 червня 2021 р. Івано-Франківськ. – Вінниця: ЄНП, 2021. С. 56-59.
  3. Garnyk L., Manukian E. Snihurova I., Shapran O. Career management activity in the light of global pragmatism: solutions for Ukraine. Молодий вчений модерну – фундамент розвитку освіти, науки та бізнесу в Україні: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 20 травня 2020 р. Дніпро: КЗВО «ДАНО” ДОР», 2020. С. 82-87.
  4. Білоцерківський О.Б., Шапран Є.М., Шапран О.Є. Розробка заходів щодо впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговельним підприємством. Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: тези доп. 1-ї Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 28-29 травня 2020 р. Дніпро, 2020. С. 96-98.
  5. Білоцерківський О.Б., Шапран О.Є. Переваги та недоліки інформаційних систем управління торговельними підприємствами. Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств: матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2019 р. Харків: Планета-Прінт, 2019. С. 37-39.

  6. Степуріна С.О., Шапран О.Є. Статистична оцінка інвестиційного потенціалу регіонів України. Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств: матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2019 р. Харків: Планета-Прінт, 2019. С. 78-79.
  7. Шапран Є.М., Шапран О.Є., Кочіна К.О. Аналіз зовнішньоекономічних зв’язків України. Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств: матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2019 р. Харків: Планета-Прінт, 2019. С. 86-87.

  8. Шапран Є.М., Шапран О.Є. Аналіз маркетингової діяльності підприємств на основі теорії нечітких систем. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 26-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2018, 16-18 травня 2018 р. Харків: НТУ «ХПІ», 2018. С. 284
  9. Кузьменко Л.В., Шапран О.Є. Конкурентоспроможність економіки України. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 25-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017 р. Харків: НТУ «ХПІ», 2017. С. 202.

  10. Шапран О.Є. Шляхи підвищення ефективності маркетингу для ринку енергозбереження. Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств: матеріали Х-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 жовтня 2017 р. Харків: НТУ «ХПІ», 2017. С. 208-209

Навчально-методичні праці

Навчальний посібник (колектив авторів):

Маркетингова діяльність підприємств [Електронний ресурс]: навч. посібник / О.П. Косенко та ін. Харків: НТУ «ХПІ». 2018. 1008 с.

Методичні вказівки:

  1. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни «Регіональна економіка» [Електронний ресурс]: для студентів спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалавр.) рівня усіх форм навчання / уклад.: О.Б. Білоцерківський, О.Є. Шапран. Харків: НТУ «ХПІ», 2021. 80 с.
  2. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Мерчандайзинг» [Електронний ресурс]: для студентів спец. 075 «Маркетинг» першого (бакалавр.) рівня освіти усіх форм навчання / уклад. О.Є. Шапран. Харків: НТУ «ХПІ», 2021. 56 с.
  3. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» [Електронний ресурс]: для студентів спец. 075 «Маркетинг» першого (бакалавр.) рівня освіти усіх форм навчання / уклад. О.Є. Шапран. Харків: НТУ «ХПІ», 2021. 22 с.