Публікації Шипуліної Ю.С.

Публікації Шипуліної Ю.С.
i2019
i 2020
i2021
i 2022
i2023
i2024
i2025
i2026
 Персональна сторінка викладача iПублікації інших викладачів
Перелік публікацій за 2025 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

 Статті у фахових виданнях:

Монографії:

Статті у закордонних виданнях:

Конференції:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Вплив університетів на інноваційний розвиток України в економіці знань. Майбутнє – аудит : Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції присвяченої памʼяті д.е.н., професора Нусінова В. Я. (м. Кривий Ріг, 15 січня 2025 р.) / редкол.: М. І. Ступнік, В. С. Адамовська, М. Л. Крапивко, Є. В. Міщук [Електронний ресурс]. Кривий Ріг : Видавець Р. А. Козлов, 2025. С. 80-82. URL: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6948

Закордонні конференції:

Підручники:

Перелік публікацій за 2024 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Raiko D., Shypulina Y., Potrashkova L., Illiashenko N., Bozhkova V., Konokhova Z., Miroshnуk M., Nagy S., Illiashenko S., & Abdunurova A. Defining a selection procedure of CRM systems for the information-analytical support to the marketing activities at an enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies1(13 (127), 41–58. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.298301

 Статті у фахових виданнях:

  1. Шипуліна Ю.С.  Особливість соціально – відповідального маркетингу людського потенціалу в інклюзивній сфері в рамках соціального бізнес-середовища в Україні. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). – Харків: НТУ «ХПІ». 2024. № 1. С. 26-29. http://es.khpi.edu.ua/article/view/301360
  2. Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах. Ефективна економіка. 2024. № 4. https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3506/3541
  3. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Семенютін А. О. Проблеми та перспективи дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення і технологічних трансформацій економіки України. Бізнес Інформ. 2024. №4. C. 79–88. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-4-79-88
  4. Illiashenko S.Shypulina Yu.Illiashenko N.Golysheva IeDigitalization of logistics to solve the problems of its development in the conditions of the post-war recovery of Ukraine’s economyEconomic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology», 2024№ 1. РР. 69-77. DOI: https://doi.org/10.32434/2415-3974-2024-19-1-69-77
  5. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Маркетинг і цифрові технології. 2024. Т. 8, №. 2. С17-29. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/362
  6. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2024. Т. 8. № 4. С. 6-20. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/385/267
  7. lliashenko S., Shypulina Yu. Illiashenko N., Golysheva Ie. Lifecycle management of product innovations in enterprises considering stage-specific risks. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». 2024. № 2. рр. 18-28. URL: http://ek-visnik.dp.ua/wp-content/uploads/pdf/2024-2/Illiashenko.pdf

Монографії:

  1. Illiashenko S. Development of marketing and logistics at the stages of digitalization of the economy of Ukraine / Illiashenko Sergii, Shypulina Yuliia, Illiashenko Nataliia // Marketing and logistics: Innovations, Strategies, Society : col. monograph / ed. by Nazar Hlynskyy. – Tallinn : Teadmus, 2024. – P. 203-220. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84933

Статті у закордонних виданнях:

  1. Shypulina Yu., Bozhkov D. Theoretical and methodological approaches to managing risks of sustainable development of enterprises. MIND

Конференції:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Вплив інноваційної культури суб’єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій. Майбутнє – аудит : Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Кривий Ріг, 15 січня 2024 р. / редкол.: М.І. Ступнік, В.С. Адамовська, М.Л. Крапивко, Є.В. Міщук [Електронний ресурс].  Кривий Ріг : Вид. Р.А. Козлов, 2024. C. 80-82. 
  2. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Маркетинг знань в інноваційній діяльності підприємств. Innovative technologies of marketing and management in conditions of transformational changes. Innovatsiini tekhnolohii marketynhu i menedzhmentu v umovakh transformatsiynykh zmin: theses of the report of the II International Scientific and Practical Conference (February 28-29, Khmelnytskyi). Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV,  2024. С. 106-109.
  3. Шипуліна Ю. С.,  Смоляр Ю. Ю. Перспективні напрями застосування цифрових технологій для інноваційного розвитку економіки України. VІ Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 року : зб. тез доп. : у 2-х т. Т. 2. Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024. С. 106-107.
  4. Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою. Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності» 21-22 березня 2024 року, м. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 307-309.
  5. Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл. ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики» 21 березня 2024 р., м. Харків : НФаУ, 2024. С.539-540.
  6. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Цифровізація економіки як фактор ризику на ринку праці. Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір : матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конф., м. Харків, 04 квіт. 2024 р. Харків : Факт, 2024. С. 21-24.
  7. Ілляшенко С., Шипуліна Ю., Ілляшенко Н. Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 28-29 березня 2024 р. Полтава, 2024. С. 660-662.
  8. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Університети як елементи інфраструктури ринку знань і інноваційної інфраструктури. Актуальні питання розвитку економіки: світові та національні аспекти : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. , 21 трав. 2024 р., м. Умань. Умань : Візаві, 2024. С. 52-54.
  9. Шипуліна Ю.С., Семенютін А.О. Проблеми та перспективи дистанційного навчання в Україні. Стійкість освіти і науки в умовах трансформації: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 21–22 травня 2024 р. Київ : ЗВО «МНТУ», 2024. С. 141-143. 
  10. Шипуліна Ю.С., Семенютін А.О. Еволюція методів оплати за навчання на ринку освітіх послуг. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я (MicroCAD-2024) : матеріали XXXІI міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 22-25 травня 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С.931. 
  11. Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Особливості оптимізації рекламної кампанії у мережі Facebook. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я (MicroCAD-2024) : Маткріали XXXІI міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 22-25 травня 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 930 http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf
  12. Шипуліна Ю., Коломієць А. Маркетинг у соціальних мережах: стратегічний підхід до підтримки бізнесу. Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції в рамках ФОРУМУ EFBM0, м. Київ, 23 травня 2024 року. С. 90-91. https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/Матеріали_конференції_Маркетингові-технології-в-управлінні-1.pdf
  13. Шипуліна Ю.С., Семенютін А.О. Ключові напрями удосконалення дистанційного навчання в Україні. Україна та ЄС : досвід співпраці та перспективи інтеграції в сучасних умовах : Міжнар. наук. конф. 19 черв. 2024 р., м. Миколаїв : в рамках міжнар. проєкту Erasmus+ за напрямком Jean Monnet «Implementation of European values as a basis of democracy in Ukraine» : тези / Миколаїв : Вид-во ЧНУ імені Петра Могили, 2024. С. 148-152.
  14. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Цифровізація як засіб ведення навчального процесу на територіях, що межують з зоною бойових дій. Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу та шляхи їх вирішення в умовах сучасних викликів: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської конференції з проблем вищої освіти і науки (15 листопада 2024 р.). Харків, ХНАДУ, 2024. С. 416-420. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83609
  15. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Ризики маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств. Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку : Матеріали VІ Міжнародної наукової конференції. 18 вересня 2024, Національний університет «Одеська політехніка», м. Одеса, Україна. С. 71-72. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84440
  16. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Диджиталізація як перспективний напрям повоєнного відновлення і розвитку економіки України: проблеми людської готовності. Сучасні тренди і стратегічні імперативи розвитку HR-інжинірингу, економіки та бізнесу в умовах турбулентності й трансформації національної економіки : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 14-15 листопада 2024 р. / Хмельницький. нац. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 147-149. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85682
  17. Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Технічні особливості рекламних оголошень з каталогом товарів у соціальній мережі Фейсбук. ІX Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», м. Умань, 25 жовтня 2024 року. Умань, 2024. С. 225-227. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85696
  18. Коломієць А.О., Шипуліна Ю.С. Цифрова трансформація споживчої поведінки . ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 551 https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
  19. Shipulina Yu.S., Kolomiets A.O. The impact of social media ads on user behavior. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей II Міжнародної наук.практ. конф. (26-27 листопада 2024 року, м. Харків). Частина 2. – Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2024. С. 146-147 https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ca78dd36-eaee-4fea-8cd7-f2d9fe031256/content
  20. Шипуліна Ю.С., Семенютін А.О. Роль персонального бренду викладача у маркетинговій стратегії онлайн-курсів. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Детермінанти соціально-економічного відновлення держави, регіонів та суб’єктів господарювання», 15 листопада 2024 року, м. Рівне. С. 765-767. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85693
  21. Шипуліна Ю.С., Семенютін А.О. Інтеграція штучного інтелекту в освітній процес: нові можливості та перспективи. ХХХ міжнародна науково-практична  конференція «Цифрова трансформація в економіці, менеджменті і  бізнесі. Проблеми науки,  практики та освіти», 31 жовтня 2024 р., Київ. С. 194-196. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85689
  22. Шипуліна Ю.С., Главчев Д.М. Ефективне керування туристичними потоками за допомогою мобільних технологій. II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, 26-27 листопада 2024 року. Частина 2. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2024. С.194-197. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ca78dd36-eaee-4fea-8cd7-f2d9fe031256/content
  23. Главчев Д.М., Шипуліна Ю.С.  Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів. ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 430-431. https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
  24. Косенко Є.А., Шипуліна Ю.С.  Вплив цифровізації на управління маркетинговими стратегіями малих підприємств. ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 380-381. https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf

Закордонні конференції:

  1. Шипуліна Ю.С., Божков Д.С. Уточнення сутності поняття «маркетингові ризики» Marketing of innovations. Innovations in marketing (2024). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH. рр. 116-118. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84840

Підручники:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Маркетинг інновацій. Маркетинг: Cвітовий досвід та український вимір : підручник / За заг. ред. А.О. Старостіної. Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. С. 366-378. С. 366-378.

 

Перелік публікацій за 2023 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Raiko, D., Shypulina, Y., Vasyltsova, S., Oborina, A., & Fedorenko, I. (2023). Development of a system of motivation for employees of the marketing department of the enterprise for product promotion using tools of informational interaction of virtual space. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies3(13 (123), 59–75. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.282056
  2. Illiashenko, S., Shypulina, Y., Illiashenko, N., Golysheva I. Prospects for the development of the digital labour market in Ukraine: the national and regional aspects. Studia Regionalne i Lokalne, 2023. № 2(92), PP. 50-66. doi: 10.7366/1509499529204

 Статті у фахових виданнях:

  1. Illiashenko S.Shypulina Yu.Illiashenko N.Golysheva Ie. Logistics risks of commercialization of innovations of industrial enterprises. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». 2023№ 2. C. 56-65. DOI: 10.32434/2415-3974-2023-18-2-56-65 URL: http://ek-visnik.dp.ua/wp-content/uploads/pdf/2023-2/Illiashenko.pdf
  2. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2023. т. 7, №. 3.  С. 24-38. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/313
  3. Шипуліна Ю.С., Бур’ян О.О. Стратегічне управління розвитком персоналу з особливими потребами. Економіка та суспільство. 2023. № 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-67.
  4. Шипуліна Ю.С., Главчев Д.М. Вплив збоїв мобільних додатків на споживчу поведінку користувачів програмного продукту. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ «ХПІ». 2023. № 3. С. 40-46. URL: http://es.khpi.edu.ua/article/view/282951/277148
  5. Illiashenko S., Shypulina Yu., Illiashenko N., Golysheva Ie. Digitalization as a direction of innovative development of Ukrainian universities in the conditions of technological transformations. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». 2023. № 1. P. 128-138. URL: http://ek-visnik.dp.ua/wp-content/uploads/pdf/2023-1/Illiashenko.pdf
  6. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. Інноваційний капітал і інноваційна культура в управлінні інноваційним розвитком підприємств в умовах технологічних трансформацій. Проблеми економіки. 2023. №1. C. 96–104. https://doi.org/10.32983/2222-0712-2023-1-96-104
  7. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Розвиток закладів вищої освіти в умовах четвертої промислової революції. Бізнес Інформ. 2023. № 1. С. 60-67. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-1-60-67

Монографії:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Управління інноваційним розвитком в умовах технологічних трансформацій : монографія. Суми: Триторія, 2023. 228 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/9b7d9ff7-e338-460b-b82f-22d505944c58/content
  2. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С., Райко Д.В. Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств. Інновації і трансфер технологій: методи, моделі та механізми управління: колективна монографія. за заг. ред. Омельяненка В.А. Суми: Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань. 2023. C. 102-118. ISBN 978-617-8246-03-7
  3. Illiashenko S., Shypulina Yu., Illiashenko N. Digitalization as a direction of post-war recovery and development of the economy of Ukraine: prospects and problems. Global and national development trends digital economy: monograph / Edited by Irina Tatomyr, Liubov Kvasnii. Praha: OKTAN PRINT, 2023, P. 68-78. ISBN 978-80-88618-10-2 https://www.oktanprint.cz/p/global-and-national-development-trends-digital-economy/

Конференції:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Коворкінг як важливий елемент інфраструктури ринку цифрової зайнятості в умовах війни і повоєнного відновлення. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції 2-3 березня 2023 року : збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Вінниця: ВНТУ, 2023. C. 367-369.
  2. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Web-культура як передумова розвитку організації в цифровій економіці. Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансферу технологій: збірник наукових праць за матеріалами V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (23-24 березня 2023 р.). УДУНТ, УКРНЕТ, НДІІВ НАПрН України, Дніпро: Юрсервіс, 2023. С. 666-669.
  3. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Цифрові комунікації викладачів і студентів в навчальному процесі в умовах війни. Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Харків, 23 березня 2023 р.). Харків : ФОП Панов А. М., 2023. С. 13-15.
  4. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Стратегічні підходи до комерціалізації знань як завершального етапу інноваційного процесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина 2. м. Полтава, 30 – 31 березня 2023 р. Полтава, 2023. С.89-91.
  5. Шипуліна Ю. С.,  Главчев Д. М. Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук.  Харків : НТУ “ХПІ”. 2023.  С. 815.
  6. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Інтелектуальний капітал як ключовий фактор повоєнного відновлення економіки України: проблеми розвитку. Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування та забезпечення. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Запоріжжя, 25–26 травня 2023 р.  Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023. С.192-195.
  7. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій. Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 червня 2023 р.). Суми: СНАУ, 2023. С. 189-191.
  8. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Розподільча логістика: вибір посередників з урахуванням факторів неповної визначеності і ризику. Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку: Матеріали V Міжнародної наукової конференції. 18 вересня 2023, Національний університет «Одеська політехніка». Одеса : ОНПУ. 2023. С. 82-83.
  9. Shipulina Y. S., Hlavchev D. M. Comparison of capabilities of ChatGPT and Bard AI systems for perform marketing researches . Проблеми інформатики та моделювання. Тези 23-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 20-22 вересня 2023 р. / наук. ред. В. Д. Дмитрієнко ; Нац. акад. наук України [та ін.].  Харків : Контраст, 2023. C. 114.
  10. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Тенденції розвитку логістики в цифровій економіці. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць VI Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 26 жовтня 2023 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет. 2023. С. 47-49.
  11. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Міжнародний імідж і національний бренд України як фактори її інноваційного зростання. Інновації для відродження: національний, регіональний, міжнародний контекст. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Запоріжжя, 12-13 жовтня 2023 р. [Електронний ресурс] / Редкол.: В. А. Шаломєєв (відпов. ред.) Електрон. дані. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. С. 58-60.
  12. Шипуліна Ю.С., Коломієць А.О. Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 1. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. С. 267-270.
  13.  Шипуліна Ю. С., Главчев Д. М. Аналіз ролі мобільних додатків та мобільних версій сайтів у розвитку Startup-проектів в сфері туризму. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 2. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. С. 316-319.
  14. Семенютін А.О., Шипуліна Ю.С. Обрання джерел трафіку для рекламної кампанії освітніх онлайн продуктів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : матеріали  ХVIІ Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів , м. Харків,  28 – 30 листопада 2023 р. / за ред. проф. Є.І. Сокола, НТУ «ХПІ», Харків,  2023. С. 340-341.
  15. Коломієць А.О., Шипуліна Ю.С. Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених :  матеріали  ХVIІ Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів , м. Харків,  28 – 30 листопада 2023 р. / за ред. проф. Є.І. Сокола, НТУ «ХПІ», Харків,  2023. С. 349-350.
  16. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Особливості повоєнного відновлення прикордонних з агресором територій. Сталий розвиток — ХХІ століття. Дискусії 2023 (16-17 листопада 2023 року): матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції/ за ред. проф. Хлобистова Є.В. Киів: Національний університет «Києво-Могилянська академія» , 2023. C.119-126.

Закордонні конференції:

  1. Illiashenko S., Shypulina Yu., Illiashenko N. Management of commercialization of knowledge in the system of innovative development of the enterprise in the conditions of transformation of technological institutions. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (March 29-30, 2023) / Gen. Edit. Almagul Nurgaliyeva, Tallinn: Teadmus OÜ, 2023. P. 16-18
  2. Shipulina Y.S, Hlavchev D.M. Marketing strategy for increasing user loyalty through the use of text notifications in mobile applications. Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023 / ed. S. Illiashenko. Electronic text data. Bielsko-Biala, 2023. P. 152-155.

Методичні рекомендації:

  1. Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 62 с.
  2. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інноваційний маркетинг» для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання / уклад. С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 41 с.
  3. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт, самостійної роботи та індивідуального завдання з навчальної дисципліни «Управління інноваційним розвитком» за спеціальністю «Маркетинг» для здобувачів всіх форм навчання / уклад. С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 48 с.
  4. Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо підготовки освітньої програми « Маркетинг» за спеціа-льністю 075 « Маркетинг» / Уклад. Райко Д. В., Шипуліна Ю.С. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2023. – 32 с.
  5. Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 Маркетинг освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / Уклад.: Райко Д.В., Шипуліна Ю.С., Косенко О. П., Кітченко О. М., – Харків: НТУ «ХПІ», 2023. – 28 с.
  6. Методичні вказівки до проведення кваліфікаційного (випускного) іспиту з програми підготовки здобувачів першого рівня (бакалавр) вищої освіти за освітньою програмою “Маркетинг” спеціальності 075 “Маркетинг” [Електронний ресурс] / уклад.: Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків, 2023. 13 с. URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66911
  7. Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 “Маркетинг” / уклад.: Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків, 2023. 27 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72617
  8. Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 “Маркетинг” / уклад.: Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків, 2023. 28 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72580

 

Перелік публікацій за 2022 р.

 Статті у фахових виданнях:

  1. Illiashenko Sergii, Shypulina Yuliia, Illiashenko Nataliia, Golysheva Ievgeniia. Intellectual capital management of the university in the system of its innovative development. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». 2022. № 1(15). С. 74-83. URL:  http://ek-visnik.dp.ua/wp-content/uploads/pdf/2022-1/Illiashenko.pdf
  2. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Маркетингове управління інтелектуальним капіталом підприємства в контексті його інноваційного розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т 6. № 1. С. 64-78. DOI: 10.15276/mdt.6.1.2022.5
  3. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти. Маркетинг і цифрові технології. 2022. № 4. С. 47-60.  DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.5  URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/276/175
  4. Illiashenko S., Shypulina Yu., Illiashenko N., Raiko D. Management of the innovative development potential of industrial enterprises in the digital economy. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». 2022. № 2. С. 97-106.  DOI: 10.32434/2415-3974-2022-16-2-97-106 URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60554
  5. Шипуліна Ю.С.  Формування людського капіталу осіб з інвалідністю: маркетинг та менеджмент розвитку та соціальні виклики. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). – Харків: НТУ «ХПІ». 2022. № 4. – С.97-100. http://es.khpi.edu.ua/issue/view/16160

Статті у закордонних виданнях:

  1. Illiashenko S., Shypulina Y., Illiashenko N. (2022) Problems and prospects of higher education in the context of the fourth industrial revolution. MIND. 13. DOI: 10.36228/MJ.13/2022.2 URL: https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/problems_and_prospects_of_higher_education_in_the_context_of_the_fourth_industrial_revolution.pdf

Монографії:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Маркетингові комунікації в стратегіях інноваційного розвитку підприємств. Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі : монографія / за заг. ред. В. Ф. Іванова та Є. В. Ромата. Київ : Студцентр, 2022. С. 86-96.
  2. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок. 30 років Незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : монографія / за заг. ред. А.О. Старостіної. Київ : Інтерсервіс, 2022. С. 173-185.

Конференції:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Наукові конференції як інструмент формування іміджу випускової кафедри університету. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 16 берез. 2022 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022. С.92-95. – Укр., англ. та фр. мовами. DOI: 10.31617/k.knute.2022-03-16
  2. Sergii Illiashenko, Yuliia Shypulina, Nataliia Illiashenko. Prerequisites for the success of innovative development strategies in the conditions of technological transformations. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (March 31 – April 1, 2022) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Aleksander Sapiński, Tallinn: Teadmus OÜ, 2022, pp. 59-60.
  3. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Особливості управління товарною інноваційною політикою промислового підприємства в умовах четвертої промислової революції. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 14 – 15 квітня 2022 р. Полтава, 2022. С. 470-472. https://bit.ly/3QtYuoe
  4. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Інтелектуальний капітал як основа інноваційного розвитку підприємства в економіці знань. Створення, охорона, захист і комерціалізація об’єктів права інтелектуальної власності: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, (26.04.2022, м. Київ) : ел.збірник / Упоряд.: В.С. Парненко – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. C. 252-256.
  5. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Цифрова трансформація освітньої діяльності закладів вищої освіти України в умовах війни. Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір : матеріали Міжнародної науково-методичної конф., м. Харків, 10 трав. 2022 р. / ХНАДУ. Харків, 2022. С. 7-10. URL :https://dl2022.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=3109
  6. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Підхід до управління інтелектуальним капіталом в системі інноваційного розвитку підприємства. Теорія та практика менеджменту: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. (24-26 травня 2022 року) / Відп. ред. проф. Л. Черчик. Луцьк, 2022. С. 189-191.
  7. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Цифровий маркетинг на ринку праці України: поточні позиції і перспективи розвитку. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 101-102.
  8. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Особливості підготовки фахівців з вищою освітою в умовах розвитку цифрової економіки. Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу та шляхи їх вирішення в умовах сучасних викликів: Збірник наукових праць за матеріалами наукової інтернет-конференції з проблем вищої освіти і науки (18 листопада 2022 р.). Харків, ХНАДУ, 2022. С. 125-129.
  9. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю.С Проблеми кадрового забезпечення повоєнного відновлення економіки України. Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аудиту, оподаткування та аналізу в умовах міжнародної інтеграції : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Херсон – Хмельницький, 16-17 листопада 2022 р. / орг. ком.: Л. Сідельникова [та ін.] ; Херсон. нац. техн. ун-т ; Хмельн. нац. ун-т. Херсон. 2022. С. 218-220. 
  10. Главчев Д.М., Шипуліна Ю.С., Пазій Д.С.  Аналіз тенденцій поширення мобільних додатків в GOOGLE PLAY на американському ринку. ХVI Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених» (14–16 грудня 2022 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. С. 194-195 
  11. Shypulina Yu.S, Hlavchev D.M. Using a/b testing in a software product to increase the number of internal purchases. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022).Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. P. 211-213

Закордонні конференції:

  1. Illiashenko S., Shypulina Yu., Illiashenko N. Prerequisites for the success of innovative development strategies in the conditions of technological transformations. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (March 31 – April 1, 2022) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Aleksander Sapiński, Tallinn: Teadmus OÜ, 2022, pp. 59-60. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57041

Підручники та навчальні посібники:

  1. Маркетингова товарна політика : навч. посіб /Д.В. Райко, Ю.С. Шипуліна.  Суми : Триторія, 2022. 158 с. ISBN 978-617-7971-11-4.
  2. Практикум з дисципліни «Маркетингова товарна політика» : навч. посіб /Д.В. Райко, Ю.С. Шипуліна. Суми : Триторія, 2022. 164 с. ISBN 978-617-7971-12-1

Методичні рекомендації:

  1. Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти / уклад. Д.В. Райко Ю.С. Шипуліна, О.П. Косенко, О.М. Кітченко. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – 36 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61121
  2. Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. Д.В. Райко, Ю.С. Шипуліна, О.П. Косенко, О.М. Кітченко, О.Є. Шапран – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – 32 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61124
  3. Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів другого (магістерського)  рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. Д.В. Райко, Ю.С. Шипуліна, О.П. Косенко, О.М. Кітченко, О.Є. Шапран – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – 32 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61123
Перелік публікацій за 2021 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Illiashenko, S., Illiashenko, N., Shypulina, Y., Raiko, D., Bozhkova, V. (2021). Approach to assessment of prerequisites for implementation of strategic directions of innovative development of industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enter­prise Technologies, 3 (13 (111)), 31–46. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.233520 (Scopus, Ukraine)
  2. Illiashenko S., Illiashenko N., Shypulina Yu., Golysheva E., Tomczewska-Popowycz N., Rutkowska M. and Klisinski J. (2021). The Impact of COVID-19 on the Development of the Segment of the International Tourism Market in Ukraine Focused on Arab Tourists. SHS Web of Conferences, 126. 07001. https://doi.org/10.1051/shsconf/202112607001 (Web of Science, Франція)

 Статті у фахових виданнях:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Застосування методів і інструментів маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в умовах пандемії COVID-19. Маркетинг і цифрові технології. Т. 5. № 2. С. 14-26.
  2. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Управління брендом в контексті формування конкурентних переваг закладу вищої освіти. Інфраструктура ринку. 2021. Випуск 57. С. 63-69.
  3. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Аналітичне забезпечення планування продуктової інноваційної політики промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 5. Т. 1. С. 199-204.

Монографії:

  1. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С. Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства. Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти : монографія / за заг. ред. Є. В. Ромата та С. Ф. Смерічевського. Київ.: Студцентр, 2021. С. 120-137.
  2. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С., Шипуліна Ю.С., Райко Д.В. Перспективи і проблеми інноваційного розвитку в умовах четвертої промислової революції. Управління інноваційною діяльністю: теорія і практика : колективна монографія / за заг. ред. д.е.н., професора Витвицької О.Д. Київ : ТОВ «АГРАР МЕДІА ГРУП», 2021. С. 112-131.
  3. Райко Д.В., Шипуліна Ю.С., Подрез О.І. Концепція розвитку соціальної відповідальності маркетингу підприємства як філософії бізнесу в умовах сталого розвитку. Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні : монографія / за заг. ред. Є.О. Голишевої. Суми : Триторія, 2021.  С. 130-179, 184-214.

Конференції:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Організаційні засади управління розвитком інноваційної культури підприємства. Економічна кібернетика: моделі економічної поведінки суб’єктів господарювання, дослідження, розробка та використання: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської інтернет-конференції, м. Дніпро, 1-2 березня 2021 р. Дніпро: НМетАУ, 2021. С. 115-119.
  2. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингу. Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали наук.-метод. Інтернет-конф., м. Харків, 25 бер. 2021 р. / ХНАДУ. Харків, 2021.С. 33-34.
  3. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Інструменти і методи продукування знань як основи інноваційного зростання: реалії промисловості України. Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернетконференції, 17-19 березня 2021 р. Ч. 2. Львів: ЛНАУ, 2021. С. 200-202.
  4. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Основи підходу до формування механізму управління випереджаючим орієнтованим на знання інноваційним розвитком. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина 2. м. Полтава, 31 березня 2021 року. Полтава, 2021. С. 305-308.
  5. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Оцінювання потенціалу орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств. Forum EFBM0. Зміни. Адаптація. Нова економіка : матеріали 2-го Міжнар. форуму “Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та міжнародного бізнесу (28 вересня – 1 жовтня 2021 р.). Київ, 2021. – С. 55-56.
  6. Шипуліна Ю. С. Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19 / Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації: зб. тез 6-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8-10 листопада 2021 р. – Кременчук, КрНУ, 2021. – С. 113-116.
  7. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Проблеми і перспективи розвитку в Україні цифрової економіки в контексті забезпечення економічної безпеки держави. Сталий розвиток – ХХІ століття. Дискусії 2021 : матеріли VII Міжнародної науково-практичної конференції (2-3 грудня 2021 року). Київ, 2021. С. 194-201.
  8. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Можливості і загрози інноваційного розвитку України в умовах четвертої промислової революції. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХVІ міжнар. наук.-практ. конф. (16–18 грудня 2021 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2021. С. 48-50. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56365

Закордонні конференції:

  1. Illiashenko N., Shypulina Yu. Options of satisfacing consumers’ needs on the basis of innovative marketing. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021), 2021. Bielsko-Biala : WSEH. Р. 11-12.

Підручники:

  1. Цейтлін М.А., Райко Д.В., Біловодська О.А., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С., Райко В.Ф. Логістика : підручник. Суми : ТОВ «Триторія», 2021. – 220 с.
Перелік публікацій за 2020 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Illiashenko S., Shypulina Yu.,  Illiashenko N., Gryshchenko O., Derykolenko A. (2020) Knowledge management at Ukrainian industrial enterprises in the context of innovative development. Engineering Management in Production and Services, Vol. 12, Issue 3, pp. 43-56. https://doi.org/10.2478/emj-2020-0018 (Scopus)
  2. Illiashenko S., Shypulina Yu.,  Illiashenko N., Gryshchenko O.(2020) The Information Support System’s Formation of Marketing Innovative Decisions in Ukrainian Companies. International Journal of Advanced Science and Technology, Vol. 29, No. 6s, pp. 1066-1073. http://sersc.org/journals/index.php/IJAST/article/view/9185  (Scopus)

 Статті у фахових виданнях:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Смоляр Ю.Ю.  Цифрові технології як засіб підвищення ефективності і прозорості біржової торгівлі деревиною. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4, № 3. С. 23-33.
  2. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С.  Засади управління інформаційним забезпеченням комерціалізації інноваційної продукції підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2020.  Вип.30. С. 81-86. 
  3. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С. Маркетинговий супровід комерціалізації інноваційної продукції підприємств. Інфраструктура ринку.  2020. Вип. 40. С. 447-453.
  4. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н. С., Шипуліна Ю.С. Проблеми і перспективи розвитку промисловості України в умовах четвертої промислової революції. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 5.  С. 85-89.

Монографії:

  1. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н. С. Управління продукуванням і комерціалізацією знань в контексті забезпечення економічної безпеки держави. Сталий розвиток — ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2020: монографія / за ред. проф. Є. В. Хлобистова. Киів : Національний університет “Київо-могилянська академія, 2020. С. 164-171.
  2. Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н. С., Шипуліна Ю.С. Передумови успіху стратегій інноваційного розвитку. Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій : монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. Суми : Триторія, 2020. С. 81-89.
  3. Ілляшенко Н.С., Смоляр Ю.Ю., Шипуліна Ю.С. Методологічні засади організаційно-економічного механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислового підприємства. Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : монографія / за ред.  Ілляшенко Н.С.  Суми : Триторія, 2020.  С. 320-329.
  4. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С., Грищенко О.Ф., Райко Д.В. Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. Ілляшенка, О. А. Біловодської.  Суми : Триторія, 2020.  С. 163-183 с.
  5. Illiashenko S., Shypulina Y., Illiashenko N, Gryshchenko O., Melnik Y. Fundamentals of the management mechanism of innovative production commercialization of industrial enterprise. National Development Goals: Innovation Framework : Monograph / ed. by O. Prokopenko, V. Omelyanenko. Agenda Publishing House Limited, London, United Kingdom, 2020. P. 112-132.

Конференції:

  1. Кириллов А.В., Шипуліна Ю.С. Застосування інструментів Інтернет-маркетингу для просування послуг компанії // ХIV Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих науковців» : матеріали конференції (01-04 грудня 2020 р., м. Харків)/ за ред. Проф. Є.І. Сокола. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – С.307-308. http://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2020/12/TPRYS-2020.pdf
  2. Власова Д.К., Шипуліна Ю.С. Проблеми та перспективи розвитку малих підприємств України // ХIV Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих науковців» : матеріали конференції (01-04 грудня 2020 р., м. Харків)/ за ред. Проф. Є.І. Сокола. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – С.309. http://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2020/12/TPRYS-2020.pdf
  3. Dembovska Y., Shypulina Yu. Social responsibility as an effective means for strengthening the brand // ХIV Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих науковців» : матеріали конференції (01-04 грудня 2020 р., м. Харків)/ за ред. Проф. Є.І. Сокола. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – С.310. http://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2020/12/TPRYS-2020.pdf
  4. Ілляшенко. С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Урахування факторів впливу при виборі стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислового підприємства // ХV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Обліково-аналітичні й статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці» (25 листопада – 1 грудня 2020 р. м. Ірпінь). Режим доступу: http://kafstat.at.ua/konferens2/illjashenko_tezi.pdf
  5. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Смоляр Ю.Ю. Принципи формування системи біржової електронної торгівлі необробленою деревиною. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2020. – С. 165-166 http://www.hduht.edu.ua/images/hduht/nauka/conf/2020/pr_k_08.10.20.pdf
  6. Ілляшенко. С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукції. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції (22-24 жовтня 2020 р.). – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020 – С. 55-56
  7. Шипуліна Ю.С., Смоляр Ю.Ю. Характеристика програмно-апаратного комплексу ЕТС для електронної торгівлі необробленою деревиною // Розвиток бухгалтерського обліку, оподаткування і контролю в умовах інтеграційних процесів. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція. (22-23 жовтня 2020 р., м. Херсон). – Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2020. – С. 289-290.
  8. Ілляшенко С.М. Роль і завдання маркетингу науково-освітніх знань в ринково-орієнтованому управлінні університетом / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : Друга Міжнар. наук.- метод. конф., 25 вересня 2020 р. : / редкол. : О.І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2020. – С. 354-355.
  9. Ілляшенко С.М. Продукування і використання знань промисловими підприємствами України в контексті їх інноваційного розвитку / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 21-23 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. 3. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ “ХПІ”.- с. 133 http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2020/10/Tezi_chastina_3_2020.pdf
  10. Ілляшенко С.М. Диджіталізація бізнесу в умовах світової пандемії (COVID-19): вітчизняні реалії і перспективи / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності» (Національний авіаційний університет, 22 травня 2020 року, м. Київ). – 2020. –С. 102-103 file:///C:/Users/%D0%9C%D0%9A/Downloads/Zb%D1%96rnik-mater%D1%96al%D1%96v-konferenc%D1%96%D1%97-Globalnij-marketing-22.05.2020.pdf
  11. Ильяшенко С.Н. Маркетинговое обеспечение инновационного развития промышленных предприятий / С.Н. Ильяшенко, Н.С. Ильяшенко, Ю.С. Шипулина // Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасні технології комерційної діяльності і логістики», (ДВНЗ «КНЕУ ым. В. Гетьмана, 21-22 травня 2020 р.). – Київ: КНЕУ – 2020. – С. 125-126 https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/33624/Stkdl_20_54.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  12. Ілляшенко С.М. Роль і завдання маркетингу науково-освітніх знань в ринково-орієнтованому управлінні університетом / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Друга міжнародна науково-методична конференція «Синергетична концепція студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти». (Харківський державний університет харчування та торгівлі, м. Харків, 15 травня (перенесено на 15 вересня) 2020 р.). – Харків: ХДУХТ. – 2020. http://www.hduht.edu.ua/index.php/uk/news/1942-peren-k-29-05-20
  1. Шипуліна Ю.С. Засади формування механізму управління інноваційним розвитком промислових підприємств на основі їх інноваційної культури / Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Матеріали V Всеукраїнської науково – практичної  інтернет – конференція «Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку» (ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет», м. Херсон, 29 травня 2020 року). – Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2020. – С. 386-389 http://www.ksau.kherson.ua/files/konferencii/2020/05/5%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20KONFERENCMO%20HDAU1_2020_copy.pdf
  2. Ілляшенко С.М. Управління знаннями промислового підприємства в контексті його інноваціного розвитку / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Матеріали ІХ Міжнародної науково–практичної конференції «Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту» (Одеський національний політехнічний університет, м. Одеса, 28 травня 2020). – Одеса: ОНПУ, 2020. – С. 159-160.  https://economics.opu.ua/conf-m
  3. Ілляшенко С.М. Управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємства / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Економічна кібернетика: дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської інтернет-конференції, м. Дніпро, 2-3 березня 2020 р. – Дніпро: НМетАУ, 2020. – С. 185-189. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44787
  4. Ілляшенко С.М. Проблеми споживачів як фактор мотивації їх поведінки і джерело ідей інновацій / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг» (Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне, 20–21 лютого 2020 року). Рівне: О. Зень, 2020. – С. 6-9. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45440

Закордонні конференції:

  1. Illiashenko N., Shypulina Yu. Marketing in the process of advanced development managing. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020), 2020. Bielsko-Biala : WSEH. Р. 11-12.

Навчальні посібники:

  1. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю.С.,  Райко Д.В. Вступ до спеціальності «Маркетинг» : навчальний посібник. Суми: ТОВ «Триторія», 2020. 124 с.
Перелік публікацій за 2019 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Raiko D. Evaluation of quality level in managing the development of industrial enterprises / D. Raiko, O. Podrez, V. Cherepanova, I. Fedorenko, Shypulina // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Control Processes. – Vol., No 3(101), 2019/ – Р. 17-32 DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.177919.
  2. Illiashenko S. The information support system’s structure formation of marketing innovative decisions / S. Illiashenko, Shypulina, O. Gryshchenko, N. Illiashenko // International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 2019. Vol. 8, Issue 3С. P. 137-143 DOI:10.35940/ijrte.C1023.1183C19.

 Статті у фахових виданнях:

  1. Ілляшенко С.М. Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково орієнтованого інноваційного розвитку / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і цифрові технології. – 2019. – Т. 3. – № 1. – С. 7-20. DOI: 10.15276/mdt.3.1.2019.1.
  2. Ілляшенко С.М. Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2019. – Випуск 23, частина 1. – С. 91-95.
  3. Ілляшенко С.М. Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Інфраструктура ринку. – 2019. – Випуск 30. – С. 146-151. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/30_2019_ukr/24.pdf.
  4. Ілляшенко С.М. Управління знаннями під час формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку підприємства / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Випуск 3 (71). Ч.1. – С. 215-223. DOI: 10.32782/2520-2200/2019-3-31
  5. Ілляшенко С.М. Класифікація методів комерціалізації інновацій організацій в контексті обґрунту вання напрямів їх інноваційного розвитку / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Економіка та підприємництво. – 2019. – № 43. – С. 93-103.
  6. Illiashenko S. Marketing of scientific and educational knowledge of modern university / S. Illiashenko, Y. Shypulina, J. Klisinski // Marketing and Digital Technologies. – 2019. – Vol. 3. No 4. – РР. 13-22. DOI: 10.15276/mdt.3.4.2019.

Монографії:

  1. Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій: монографія / за заг. ред. д.е.н. Шипуліної Ю.С. Суми: Триторія, 2019.– 270 с.
  2. Ілляшенко С.М. Управління розробленням орієнтованої на знання стратегії інноваційного розвитку промислового підприємства / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Тестування та оцінювання комерційних перспектив товарних інновацій: колективна монографія / за ред.Нагорного Є.І. – Суми: Триторія, 2019. – С. 193-204.
  3. Ілляшенко С.М. Методичне забезпечення комерціалізації інноваційної продукції / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Управління комерціалізації інноваційної продукції: монографія / за ред. д.е.н., проф., Ілляшенка С.М., д.е.н., доц Біловодської О.А. – Суми: Триторія, 2019. – С. 152-158.
  4. Ілляшенко С.М. Оптимізація вибору стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємства за критерієм задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Механізм формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств: монографія / за ред. к.е.н., доц. Ілляшенко Н.С. – Суми: Триторія, 2019. – С. 125-133.
  5. Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком підприємства на основі його інноваційної культури. Інституціональна модель інноваційної економіки: колективна монографія / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко / за ред. Ляшенка В. І., Прокопенко О. В., Омельяненка В. А. – Суми: Триторія, 2019. – С. 97-113.
  6. Illiashenko S. Diagnostics of innovative culture of Ukrainian society / S. Illiashenko, Shypulina, K. Sokol // Theoretical and methodological approaches to the formation of a modern system of enterprises, organizations and institutions’ development. Dallas: Primedia eLaunch LLC, 2019. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/monographs/article/view/419. DOI:10.36074/tmafmseoid.ed-1.04.

Статті у закордонних виданнях:

  1. Shypulina Y.S. Development management of company’s innovativeencouraging environment on the basis of innovative culture formation / Y.S. Shypulina, K. Sokol // International Marketing and Management of Innovations. – 2019. – №4. DOI 10.5281/zenodo.3252957.
  2. Bozhkova V. Influence of modern globalization challenges on communication activities of business entities / V. Bozhkova, Y. Shypulina, D. Bozhkov // Mind Journal. – 2019. – № 7. DOI: 10.36228/MJ.7/2019.9.

Конференції:

  1. Illiashenko S. The information support system’s formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies / S. Illiashenko, Shypulina, О. Gryshchenko, N. Illiashenko // Digitalization of agrarian management: materials of the international scientific and practical conference – 29-30, November. – Kyiv: NULES of Ukraine, 2019. – PP. 37-38.
  2. Ілляшенко С.М. Інноваційна культура та її роль в управлінні стратегіями інноваційного розвитку організацій / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // NEW ECONOMICS: матеріали Міжнародного наукового форуму «NEW ECONOMICS – 2019» (м. Київ, 14-15 листопада 2019 р.): в 2-х томах. Т. 2; НАН України, Ін-т економіки пром-ті, Київ, 2019. – C. 106-110.
  3. Шипуліна Ю.С. Інноваційна культура суспільства, її роль і значення у забезпеченні інноваційного розвитку держави // Стратегічний потенціал державного та територіального розвитку : Матеріали IIІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Маріуполь, 9–10 жовтня 2019 р.). – Маріуполь ; Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2019. – С. 38-39.
  4. Ілляшенко С.М. Проблеми реалізації інтелектуального капіталу сучасного університету / С.М. Ілляшенко, Н.С. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Матеріали V міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях» (Одеський національний політехнічний університет, 6-7 червня, 2019 р.). Одеса, 2019. – С. 169-172.
  5. Ілляшенко С.М. Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності : Перша Між-нар. наук.-метод. конф., 31 травня 2019 р. : [тези] / редкол. : О.І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 285-286.
  6. Шипуліна Ю.С. Взаємодія учасників електронних торгів при роботі з «Електронною торговою системою» / Ю.С. Шипуліна, Ю.Ю. Смоляр // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. –Харків: НТУ «ХПІ» – С. 410.
  7. Шипуліна Ю.С. Дослідження складових цінності товару для споживачів / Ю.С. Шипуліна, Д.С. Божков // ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція «Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством»: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина 2 (м. Полтава, 23 квітня 2019 року). – Полтава, 2019. – С.346-348.
  8. Ілляшенко С.М. Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна, Н.С. Ілляшенко // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 березня 2019 р.). Частина 1. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – С. 391-394.