Самойлов О.В.

Самойлов Олександр Володимирович

E-mail: Oleksandr.Samoilov@emmb.khpi.edu.ua

Профілі здобувача:
Google Scholar
ORCID

Науковий керівник:
к.е.н., доц. Романчик Тетяна Володимирівна

Тема дисертаційного дослідження:
“Застосування рекламних технологій при формуванні рівня конкурентоспроможності підприємства”

Сторінки здобувачів

Наукові публікації здобувача:

i2023 i2024
Перелік публікацій за 2024 р.

Тези:

  1. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Вплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 310-313. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85010
  2. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІIІ Міжнар. Наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 520-521 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84503
  3. Романчик Т.В., Самойлов О.В. Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства. Матеріали VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління розвитком соціально-економічних систем”, Ч.2, 21-22 березня 2024 року. Харків: ДБТУ, 2024. С. 516-518. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78525
  4. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Світові тенденції розвитку рекламних комунікацій. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ».  С. 878. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78518

Статті:

  1. Романчик Т.В., Самойлов О.В., Струк Д.М. Технології тайм-менеджменту у рекламному бізнесі. Ефективна економіка, №10, 2024. 13 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84500
  2. Романчик Т.В., Самойлов О.В. Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління: матеріали ІІІ Міжнар. форуму / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк. Київ : В-во Ліра-К, 2024. С. 67-68. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78057
  3. Романчик Т. В., Самойлов О. В., Струк Д. М. Вплив реклами на конкурентоспроможність і безпеку бізнесу. Бізнес Інформ. №5. C. 373–379. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-5-373-379
Перелік публікацій за 2023 р.
  1. Samoilov O.V., Romanchik T.V.. Marketing levers of product competitiveness management. Тези XVІI Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених», 28 – 30 листопада 2023 року, НТУ «ХПІ». – С. 254.
  2. Самойлов О.В., Романчик Т.В. Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств. Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. – С. 215-216