Сергій Ілляшенко

Ілляшенко Сергій Миколайович

E-mail: Sergii.Illiashenko@khpi.edu.ua

Професор кафедри маркетингу,
доктор економічних наук, професор.

Профілі викладача:
Google Scholar
Scopus
Web of Science
ORCID
Публікації викладача в репозитарії НТУ “ХПІ”

Основні дисципліни:

  • Інноваційний маркетинг
  • Маркетинг інновацій
  • Управління інноваційним розвитком

Освіта: 

Харківський політехнічний інститут, Сумська філія. 1978 р. Спеціальність: Технологія машинобудування, металорізальні верстати та інструменти. Кваліфікація: інженер-механік.

Дисертаційні дослідження:

  • “Економічна ефективність управління вибором стратегічних зон гос подарювання (на прикладі сегментації ринків збуту машинобудівних підприємств)”, кандидат економічних наук, 08.07.01 – економіка промисловості, 1995 р.
  • “Управління інноваційним розвитком суб’єктів господарської діяльності у нестабільному ринковому середовищі”, доктор економічних наук, 08.06.02 – підприємництво, менеджмент та маркетинг, 2001 р.

Стаж науково-педагогічної роботи: 45 років

Науково-дослідницька діяльність: 

  • Робота у складі НМК з маркетингу (2016-2019 рр.). Розробка стандартів освіти з маркетингу. Наказ Міністра МОНУ від 05.12.18 р., № 1343.
  • Науковий керівних д/б наукової теми «Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції», № ДР 0118U003572, 2018-2020 рр.
  • Виконання ініціативної наукової  теми «Організаційно-економічні проблеми розвитку туризму в Харківському регіоні» , № ДР 0120U101609, 2020-2023 рр.
  • Як науковий керівник підготував 14 кандидатів економічних наук  та 3 докторів економічних наук.
  • Член постійно діючої спецради НТУ «ХПІ» Д64.050.02 .
  • Неодноразово брав участь у  у якості опонента на захисті дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата та доктора економічних наук.
  •  Брав участь у разових спеціалізовних радах щодо підготовки до захисту дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії в НТУ “ХПІ”.
  • Член редакційної колегії фахових журналів України:
    – «Маркетинг і цифрові технології» (http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/editorialboard),
    – «Економіка: реалії часу» (https://economics.opu.ua/journal),
    – Вісник Національного технічного університету” Харківський політехнічний інститут”(економічні науки). (http://es.khpi.edu.ua/).
  • Член редакційної колегії польського рецензованого наукового журналу “MIND”, який публікує статті з питань економіки, менеджменту та маркетингу (https://mindjournal.wseh.pl/ru/redakcionnaya-kollegiya.html).
  • Науковий керівник дослідницького проекту польського університету (WSEH – Вища економіко-гуманітарна школа у м. Бєльсько-Бяла). Проект
    «Strategie rozwoju innowacji» (Стратегії інноваційного розвитку), термін виконання 2021-2023 рр. https://wseh.pl/pl/page/badania-naukowe-ikonferencje/badania-naukowe.html
  • Експерт проектів наукових досліджень, що подаються для участі у конкурсах МОН України (тематичний напрям «17. Економіка»). Наказ МОН України № 1111 від 12.12.2022 р.
  • Брав участь (on-line) у щорічній Міжнародній маркетинговій науковій конференції Товариства маркетингових наук (Marketing Science Conference 2022 – ISMS), що була організована Школою бізнесу Чиказького університету США (University of Chicago Booth School of Business). Конференція проходила 16-18 червня 2022 року в режимі онлайн. Сертифікат

Стажування та підвищення кваліфікації:

  • Академічна доброчесність в університеті (ВУМ online), 2024. Сертифікат
  • Запорізький національний університет, Свідоцтво про підпвищення кваліфікації (стажування) науковопедагогічних працівників «Економіка, менеджмент і маркетинг інноваційного бізнесу в умовах четвертої промислової революції», 2023 р., 6 кредитів (180 год.). Сертифікат

Інші  здобутки:

  • Член Української асоціації маркетингу, керівник Сумської обласної філії.
  • Керував студенткою Косторновою Світланою (СумДУ), що посіла ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». Проходила в ОНПУ у 2019 р.
  • Член клубу викладачів Української асоціації маркетингу УАМ
  • З 2006 р. – Голова оргкомітету Міжнародних конференцій “Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу” (з 2020 р. проводяться на базі Вищої школи економіко-гуманітарної (Польща)) ;.