Шеін Олексій Сергійович

E-mail: Oleksii.Shein@emmb.khpi.edu.ua

Профілі здобувача:
Google Scholar
ORCID

Науковий керівник:
д.е.н., проф. Косенко Олександра Петрівна

Тема дисертаційного дослідження:
“Формування маркетингової стратегії на В2В ринках”

Сторінки здобувачів

Наукові публікації здобувача:

Перелік публікацій за 2025 р.

Участь у конференціях

  1. Shein O.S Venture capital as a form of international business investment P.G.Pererva, O.S.Shein Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні питання економіки: глобальні тренди та сучасні виклики» 28 березня 2025р, ХНУ міського господарства імені О.М. Бекетова URI: https://ekt.kname.edu.ua/about/conferences/353-2025
  2. Шеін О.С., Косенко О.П. Соціальні мережі як інструмент маркетингу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2025, 14-17 травня 2025 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.1120 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/89501

Наукові статті

  1. Шеін О.С., Лучинський М.В., Косенко О.П., К.А. Лялько К.А., Косенко Є.А. Формування маркетингових і цінових стратегій управління брендом малого підприємства на В2В ринках. Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит, 2025. № 1  URI:http://eee.khpi.edu.ua/article/view/324519
Перелік публікацій за 2024 р.

Участь у конференціях

  1. Шеін О. С. Стратегії залучення клієнтів на B2B ринках: нові горизонти та інструменти / Шеін О. С., Косенко О. П. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 378-380. URI https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85028
  2. Шеін О. С. Маркетинг в соціальних мережах / Шеін О. С., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 925. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80034
  3. Косенко О.П. Швидкі онлайн-покупки і B2B-маркетинг [Електронний ресурс] / О. С.Шеін, О. П. Косенко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. – С. 554. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84703

Наукові статті

  1. Косенко О. П. Особливості використання соціальних мереж в B2B-секторі [Електронний ресурс] / О. П. Косенко, О. С. Шеін, С. А. Косенко // Ефективна економіка: електронний журнал. – 2024. – № 9. – 19 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82040
Перелік публікацій за 2023 р.

Участь у конференціях

  1. Косенко Є. А., Шеін О. С., Косенко С. А. Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ.конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 1. – Харків : Нац.техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – 523 с. https://web.kpi.kharkov.ua/marketing/conf2023/
  2. Шеін Є.С., Шеін О.С., Перерва П.Г. Роль держави в регулюванні попиту на ринку туристичних послуг Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ.конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Частина 1. – Харків : Нац.техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – 523 с. https://web.kpi.kharkov.ua/marketing/conf2023/