Струк Д.М.

Струк Дмитро Михайлович

E-mail: Dmytro.Struk@emmb.khpi.edu.ua

Профілі здобувача:
Google Scholar
ORCID

Науковий керівник:
к.е.н., доц. Романчик Тетяна Володимирівна

Тема дисертаційного дослідження:
“Управління маркетинговими ризиками в рекламному бізнесі”

Сторінки здобувачів

Наукові публікації здобувача:

i2023 i2024
Перелік публікацій за 2024 р.
  1. Романчик Т.В., Самойлов О.В., Струк Д.М. Технології тайм-менеджменту у рекламному бізнесі. Ефективна економіка, №10, 2024. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84500
  2. Романчик Т.В., Струк Д.М. Оптимізація діяльності рекламного агентства на засадах тайм-менеджменту. Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін: тези доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. Харків: НАНГУ. С. 140-142. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84501
  3. Струк Д.М., Романчик Т.В. Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: тези XVІIІ Міжнар. Наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 535-536. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84504
  4. Струк Д.М., Романчик Т.В. Особливості реклами у сфері гостинності. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: тези ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ». С. 336-337. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85012
  5. Романчик Т. В., Самойлов О. В., Струк Д. М. Вплив реклами на конкурентоспроможність і безпеку бізнесу. Бізнес Інформ. №5. C. 373–379. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-5-373-379
  6. Романчик Т.В., Струк Д.М. Теоретичні основи маркетингових ризиків. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності» 21-22 березня 2024 року. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. – С. 74-76 https://econom.lnu.edu.ua/research/conferences 
  7. Струк Д.М., Романчик Т.В. Ризики рекламного бізнесу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 896. https://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf
Перелік публікацій за 2023 р.
  1. Струк Д.М., Романчик Т.В. Маркетингові ризики ринкової взаємодії. Тези XVІI Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених», 28 – 30 листопада 2023 року, НТУ «ХПІ». – С. 318-319.
  2. Струк Д.М., Романчик Т.В. Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств. Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. – С. 232-234.