Цикл онлайн лекцій «Глобальний маркетинг» було започатковано кафедрою маркетингу НТУ «ХПІ» разом з партнером кафедрою маркетингу Zittau Görlitz University of Applied Sciences (Hochschule Zittau/Görlitz) м. Герліц Німеччина в рамках освітнього проєкту “Практикум з маркетингу”. Лекції читав професор, доктор філософії Sebastian Zips.
Цикл був розрахований на 150 годин (5 кредитів ЄКТС) та охоплював широкий спектр тем, спрямованих на розвиток знань та навичок у сфері міжнародного бізнесу та маркетингу:
- Internationalisation & Globalisation: Вивчення процесів інтернаціоналізації та глобалізації, їх впливу на сучасний бізнес.
- Basics of International Marketing (Standardization vs Differentiation): Основи міжнародного маркетингу, включаючи стратегії стандартизації та диференціації.
- Strategic Basics (Mission & Vision, STP): Розробка місії та візії компанії, сегментація та позиціонування (STP).
- Self Reflection of Enterprise (VRIO Analysis, Portfolio Matrix): Аналіз внутрішніх ресурсів компанії за допомогою VRIO, а також використання портфельної матриці для оцінки бізнес-одиниць.
- Market Selection (Attractivity/ Barriers): Вибір ринку на основі його привабливості та бар’єрів для входу.
- Market Check (PESTEL, 4 Market Analysis): Використання PESTEL та чотирьох типів ринкового аналізу для оцінки зовнішнього середовища.
- Competitors Analysis (5 Forces, 4 Corners): Аналіз конкурентів за допомогою моделі п’яти сил Портера та чотирикутного аналізу.
- Market Entry Strategies (Timing Strategies): Розробка стратегій входу на ринок з урахуванням часових факторів.
- Forms of Market Entry (Export, Franchising, Licensing, Platform): Розгляд різних форм входу на ринок, включаючи експорт, франчайзинг, ліцензування та платформи.
- The Global Marketing Mix: Адаптація елементів маркетинг-міксу для глобального ринку.
Проходження циклу занять надало можливість здобувачам не тільки поглибити теоретичні знання, але й отримати практичні навички, необхідні для успішного ведення міжнародного бізнесу. Матеріал курчсу було розроблено таким чином, щоб забезпечити глибоке розуміння міжнародного маркетингового середовища, стратегічного планування та ефективного управління міжнародними операціями.
За результатами проходження курсу здобувачі Скріпченко Ярослав (гр. БЕМ-М923а ), Затинайченко Анастасія (гр. БЕМ-920а) та Данілова Анастасія (гр. БЕМ-920а) отримали сертифікати.