Заруба Віктор Яковлевич
E-mail: victor.zaruba@khpi.edu.ua
Доктор економічних наук, професор,
професор кафедри маркетингу
Профілі викладача:
Google Scholar
Researchgate
Scopus
Web of Science
ORCID
Перелік публікацій
Основні дисципліни:
- Оптимізаційні методи та моделі
- Економетрика
- Імітаційне моделювання економічних систем
- Дослідження операцій в економіці
- Цифрова економіка
- Моделі економічної дінаміки
- Сучасні проблеми математичного моделювання в управлінні економічними системами
- Кількісні методи в управлінні маркетингом ·
- Провайдинг інновацій
- Маркетинговий менеджмент
Освіта: інженер-дослідник за спеціальністю «Динаміка польоту та управління» (Харківський політехнічний інститут, 1974 р.)
Дисертаційні дослідження: «Мотиваційні процедури розподіляння ресурсів і проведення торгів» (спеціальність – 08.00.13 економіко-математичні методи, 1994 р.)
Стаж науково-педагогічної роботи: понад 44 роки.
Науково-дослідницька діяльність:
- Академічний керівник робіт НТУ ХПІ з міжнародного проекту TEMPUS „INNOLAB – Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних платформ для навчання підприємництву й розкриття інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних країнах” із обсягом фінансування 110 тис. євро. (2012-2015 рр.).
- У якості наукового керівника підготував 7 кандидатів наук і як науковий консультант – 3 докторів наук за економічними та технічними спеціальностями.
- За період з 2017 року був членом спеціалізованої вченої ради Д 64.050.02 НТУ «ХПІ» за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) і членом спеціалізованої вченої ради Д 44.877.02 ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі».
- Член редакційних колегій наукового фахового видання «Маркетинг і менеджмент інновацій» та журналу «Маркетинг в Україні» ВГО „Українська асоціація маркетингу”.
Стажування та підвищення кваліфікації:
- Навчання на загальному курсі англійської мови в освітньому центрі “Volt”з 01.01.24 -14.06.2024 – 30 годин / 1 кредит ECTS. Сертифікат № 240605(наказ 1138С від 10.07.2024)
- Стажування на кафедрі управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету терміном 6 тижнів ( 180 годин/ 6 кредитів) з 23.10.2023 по 02.12.2023 рр. свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) № СС02125243/201-23 від 02.12.2023 р.
- Запорізький національний університет, кафедра управління персоналом і маркетингу (Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 02125243/0033.19 від 26.04.2019 р.)
Інші здобутки:
- приймає участь у роботі ВГО „Українська асоціація маркетингу” (член Ради ВГО УАМ, голова харківського обласного осередку).
- за плідну діяльність у галузі освіти і науки нагороджений відомчими знаками „Відмінник освіти України”, „Петро Могила”, грамотами Чернівецької та Харківської облдержадміністрацій.