Вікторія Божкова

Божкова Вікторія Вікторівна

E-mail: viktoria.bozhkova@khpi.edu.ua

Професор кафедри маркетингу,
доктор економічних наук, професор.

Профілі викладача:
Google Scholar
Scopus
Web of Science
ORCID


Основні дисципліни:

  • Мерчандайзинг
  • Маркетингова стратегія підприємства
  • Сучасні форми бізнес-комунікацій
  • Розроблення рекламних стратегій

Освіта:

  • 1991 р. – Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка, спеціаліст, спеціальність «Історія і педагогіка» (диплом УВ № 874735).
  • 1998 р. – Сумський державний університет, спеціаліст,  спеціальність «Економіка підприємства» (диплом ДСК ВР  № 003705).

Дисертаційні дослідження:

  • кандидат економічних наук за спеціальністю 08.08.01 – Економіка природокористування і охорони навколишнього середовища, тема дисертації: «Організаційно-економічні основи управління екологічними ризиками інновацій» (диплом ДК № 016109).
  • доктор економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами  (за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств» (диплом  ДД № 000728).

Стаж науково-педагогічної роботи: понад 30 років.

Науково-дослідницька діяльність: 

  • 2006 – 2016 рр. – член організаційного комітету міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу».
  • 2010-2016 рр. – член редакційної колегії  наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій».
  • Була членом спеціалізованої вченої ради Д 55.051.01 Сумського державного університету,
  • Була членом спеціалізованої вченої ради Д 08.893.01 Університету митної справи та фінансів,
  • Керівник наукової теми «Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки» (№ ДР0115U001004). 
  • з 2019 р. – член редакційної колегії збірника наукових праць ОНЕУ «Вісник соціально-економічних досліджень» (фахове наукове видання). 

Стажування та підвищення кваліфікації:

  • 2004 р. – присвоєно вчене звання доцента кафедри маркетингу (атестат ДЦ № 009767).
  • 2005 р. – пройшла стажування за спеціалізацією на підприємстві АТЗТ Сумська швейна фабрика «Спецодяг» (посвідчення № 825).
  • 2010 р. – закінчила курси підвищення кваліфікації викладачів по темі «Інновації в галузі: розробка стратегій інноваційного розвитку підприємств» на факультеті підвищення кваліфікації та педагогічних інновацій Сумського державного університету (посвідчення № 1533)
  • 2015 р. – присвоєно вчене звання професора кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю (атестат ПР № 010936).
  • 2015 р. – навчання на факультеті підвищення кваліфікації та перепідготовки Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за спеціальністю викладач дисциплін у галузі «Державне управління» (свідоцтво НВВ № 026248).
  • 2016 р. – пройшла стажування за напрямом «Біржова діяльність» на базі Товарно-сировинної біржі «Сумська ресурсна біржа» (посвідчення № 2554).
  • 2016 р. – пройшла закордонне стажування у Вищій школі бізнесу (м. Живець, Польща) на тему: «Теорія та практика маркетингових технологій – техніки промоцій міст і   муніципалітетів» ( сертифікат № 2000/2015/2016/WZZ).
  • 2016 р. – пройшла закордонне стажування в парламенті Ізраїлю за темою: “Озеленення парламентів – теоретичні та практичні питання для Кнесету та Верховної Ради України” (Єрусалим, Ізраїль).
  • 2018 р. – пройшла закордонне стажування у Празькому економічному університеті на тему: «Інновації в освітньому процесі: методи, підходи, технології (на прикладі підготовки бакалаврів та магістрів)» (м. Прагі, Чехія).
  • Вища школа фінансів і права (м. Б’єльсько-Б’яла, Польща) «Соціальний маркетинг і соціальна економіка», Сертифікат, 180 год. (6 кредитів ЄКТС), 17.06.2023 р.