Автор проекту: Олена Півень

Ролі учасників
Мета, задачі та очікувані результати заняття або проєкту
Правила гри та технічні питання

Етапи ігрового проектування
На першому занятті кожний учасник гри стає головним технологом свого підприємства – «приватним підприємцем», який має умовний стартовий капітал для створення технології нового інноваційного натурального продукту. Тому «гравець» повинен бути зацікавлений в тому, що розроблений ним продукт повинен бути, перш за все, конкурентоспроможним.
Кожний гравець-головний технолог пропонує декілька ідей з розробки рецептури нового натурального продукту. Обгрунтувує доцільність кожної ідеї. Одна з найбільш перспективних, після узгодження з викладачем, перевіряється на патентопридатність, а далі, у зв’язку з тим, що головний технолог ще є і приватним підприємцем, йому необхідно попередньо оцінити економічну доцільність майбутнього виробництва. Після обговорення завдання студенти самостійно приступають до виконання наступних 13 етапів проектування нової технології.
Практика показує, що генерування ідеї створення нового продукту – це один з найбільш важких етапів для гравця. Тому саме на цьому етапі необхідно приділяти особливу увагу кожному студенту і обговорювати та пояснювати переваги та недоліки запропонованої ідеї, щоб не втратити мотивацію студента. Детальний аналіз та зацікавленість викладача кожною ідеєю студента дозволяє розвинути у нього творчі та комунікативні навички.
По завершенню проектування технології нового продукту гравець – головний технолог – приватний підприємець презентує та захищає свій проект перед комісією, до складу якої, окрім викладачів, зазвичай входять роботодавці.
