Приймальна комісія ННІ КМПФМ пропонує тим абітурієнтам, які успішно завершили навчання на бакалавра в НТУ “ХПІ”, продовжити навчання в магістратурі за тією ж спеціальністю. І для цього в приймальній комісії створили спрощену процедуру подачі документів: вам потрібно надіслати до приймальної комісії лише мотиваційний лист та заяву на вступ, підписані вашим власним цифровим підписом фізичної особи (він ще називається кваліфікаційним електронним підписом — КЕП).
Шаблон заяви та приклад її заповнення додаються.
Роздрукуйте бланк заяви на одному аркуші з обох сторін та заповніть відповідно до зразку. Якщо можливості роздрукувати шаблон немає – необхідно скласти заяву повністю від руки (тобто увесь текст, який надруковано у шаблоні написати ручкою, в розділах де потрібно вказати ту, або іншу опцію хрестиком – записати від руки тільки ту опцію, яку ви бажаєте обрати, іншу опцію не писати). Заповнений паперовий варіант зберігаєте – коли виникне можливість, його треба буде надати у приймальну комісію (дирекцію інституту).
Заповнений бланк заяви слід відсканувати (або сфотографувати смартфоном) – створити електронну копію.
Поставтеся до питання створення електронних копій дуже відповідально! Копії мають бути контрастними, чіткими та фронтально орієнтованими, якість копій має бути достатньою, аби однозначно встановити рукописну інформацію, формат подання електронної копії має таким, аби файл можна було переглянути стандартними засобами операційної системи ПК. Рекомендуємо надавати в приймальну комісію електронні версії документів в форматі PDF. Для створення електронних копій документів слід використовувати або офісні засоби сканування, або мобільний телефон (смартфон), але при цьому рекомендуємо скористатись спеціальними застосунками: наприклад, FastScanner, Adobe Scan, Tiny Scanner, MS Lens та подібними.
Для складання мотиваційного листа можна скористатися шаблонами, які запропоновані на окремій сторінці для абітурієнтів. На відміну від заяви, мотиваційний лист можна скласти повністю в електронному вигляді, роздруковувати його непотрібно. Крім того, текст листа має бути таким, аби його можна було копіювати: працівникам приймальної комісії потрібно буде вводити текст листа в спеціальне текстове поле бази ЄДБО. Тому Ваш мотиваційний лист можна залишити в форматі DOCX, або сконвертувати його в формат PDF с можливістю виділення та копіювання тексту.
Електронні документи слід підписати електронним підписом (КЕП). Якщо у вас його немає — вам буде необхідно його створити. Це не складно та безкоштовно (за певних умов, залежить від обраного авторизованого центру випуску сертифікатів). Як створити власний цифровий підпис ви можете дізнатися у відповідній публікації на сайті Мінцифри (зверніть увагу на надані корисні посилання). Якщо ви вже є клієнтом Приватбанку, то сертифікат для цифрового підпису ви зможете отримати безкоштовно онлайн буквально за декілька хвилин. Щоб ознайомитися з можливостями використання цифрового підпису, отримати сертифікат та швидко підписати будь-який документ, зайдіть на відповідну сторінку на сайті Приватбанку. Скористатися отриманим сертифікатом можна також на відповідній сторінці державного порталу “Дія”.
Система підписання дозволяє підписувати усі документи разом, увесь набір файлів, але рекомендуємо не використовувати цифрові підписи багатьох файлів у форматі архівів (ASIC) – часто з такими пакетами виникають труднощі у зчитуванні. Рекомендуємо використовувати формат підпису CAdES (.p7s) — з ним виникає менше всього проблем далі при перевірці та обробці (вилученні підписаних версій документів), але цим підписом скріплюється кожен файл окремо. Отже, обидва документи мають бути переведені в електронний формат (файли формату PDF) та кожен з них скріплений електронним цифровим підписом (КЕП) абітурієнта (файли формату .p7s).
Інструкції з підписання дивіться у наступному файлі:
Інструкція по накладанню цифрового підпису (КЕП)
Мотиваційний лист та підписану заяву, підписані за допомогою КЕП, просимо надсилати на електронну пошту приймальної комісії ІКМ: vstup.ikm@khpi.edu.ua. В темі листа прохання вказати: вступ в магістратуру.