Зустрічі зі стейкхолдерами на кафедрі ІТМ
Підготовка фахівців прикладної механіки (спеціальність 131) не може бути повною, якщо вона органічно не поєднує як теоретичну, так і практичну складову процесу навчання. При цьому практична складова процесу навчання дедалі більше виходить на перший план як під час підготовки бакалаврів та магістрів, так і при розподілі випускників на робочі місця.
Традиційно на кафедрі «Інтегровані технології машинобудування технологій машинобудування» імені М.Ф. Семка велика увага приділяється інтеграції теоретичного та практичного навчання студентів у рамках спеціалізацій: 131-01 – інтегровані технології машинобудування; 131-02 – інструментальне виробництво; 131-07 – стандартизація, сертифікація та управління якістю продукції.
Цей процес поєднує в собі роботу викладачів, персоналу кафедральних лабораторій, а також підприємств, на яких студенти проходять виробничу та переддипломну практики, набувають робочих спеціальностей.
Великий науково-технічний потенціал кафедри ІТМ імені М.Ф. Семко (навчально-виставковий центр метрологічних вимірювань, лабораторії різання матеріалів, високих технологій машинобудування, метрологічна та матеріалознавча лабораторії) дозволяє на високому рівні вирішувати питання практичної підготовки студентів щодо різних спеціальних дисциплін. Разом з тим, організаційна складова процесу створення виробу (від отримання заготовки до збирання вузла) не може бути повною мірою вивчена та освоєна без отримання практичного досвіду роботи на підприємствах повного циклу виробництва.
У цьому контексті у кафедри склалися стійкі навчальні та науково-виробничі зв’язки з такими підприємствами, як фірми «КОДА», «Вертикаль», заводами: ПАТ «Світло шахтаря», ДП ХМЗ «ФЕД», ВАТ «ТУРБОАТОМ».
Зустріч з стейкхолдерами підприємств.
Екскурсія для представників підприємств на кафедрі ІТМ.
На приклад, зустріч з представниками перелічених підприємств в жовтні 2021р. На зустрічі стейкхолдери підприємств виказали свої побажання що до навчальних дисциплін студентів, концентрували увагу на глибокому вивченні комп’юторних технологій, спеціальних предметів та іноземної мови.
Студенти з увагою слухають роботодавців.
Дискусія між стейкхолдерами та випускниками кафедри, що зав’язалася при цьому, чітко показала, що не тільки керівництво підприємства та ВНЗ НТУ ХПІ «захворіли» на ідею дуального навчання, а й присутні при цьому студенти молодших курсів висловили зацікавленість у навчанні та роботі на ціх підприємствах.