Бакалавр. ДВЗ.

Кафедра проводить навчання:

Спеціалізація: двигуни внутрішнього згоряння.
Спеціальність: 142 Енергетичне машинобудування

Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) є невід’ємною вагомою частиною енергетичного комплексу будь-якої розвиненої держави. Загальна потужність двигунів внутрішнього згоряння покриває понад 80% світового потенціалу механічної енергії. Галузь двигунобудування сьогодні швидко розвивається у напрямах використання нових конструкцій і технологій, альтернативних палив і матеріалів, методів проектування, керування, діагностики тощо. Для вирішення цих питань необхідною є підготовка фахівців відповідної кваліфікації, що володіють широким спектром сучасних знань.

Програмою передбачено вивчення комплексу дисциплін, що забезпечують сучасний рівень комп’ютерної та всебічної фахової підготовки, яка дозволяє реалізувати себе в сферах проектування, технологічної підготовки виробництва, виготовлення, випробувань, експлуатації, діагностики та ремонтів перспективних двигунів, ефективно працювати в суміжних областях енергетики.

Назва освітньої програми / спеціалізації 142.04 «Двигуни внутрішнього згоряння»

Кафедра ДВЗ готує фахівців за відповідною спеціалізацією для виробничо-технічної, проектно-конструкторської та організаційно-керівної діяльності, в напрямах розробки, виробництва, модернізації, забезпечення екологічних норм, а також експлуатації, діагностики, сервісного обслуговування та ремонту усіх типів ДВЗ з урахуванням новітніх тенденцій розвитку світового моторобудування. Кафедра має унікальні стенди з автомобільними, тракторними, танковими двигунами, відсіки тепловозного та суднового двигунів. Кафедра бере участь в проекті «Німецькомовний інженер», за якою студенти мають можливість вивчення з «нуля» німецької мови та проходження стажування в університетах Німеччини.

Випускники працюють на заводах, в КБ і НДІ («Завод імені Малишева», «Турбоатом», «ФЕД», «КРАЗ», ІПМаш НАН України), на підприємствах з ремонту і обслуговування ДВЗ, в салонах з продажу авто техніки (Lexus (ТОВ “Арт-Лекс”, м. Харків); Jaguar, Land Rover, Volvo, Fiat (ТОВ”АвтоГраф-М”); АТЛ (ТОВ “АТЛ”, Харківська філія); Bosch-Service; Chevrolet, Lada; Audi, Skoda, VW), на автобазах, тепловозних депо, машино-тракторних станціях, на суднах, підприємствах з добичі та транспортування нафти та газу, в споріднених галузях економки. Бакалаври мають можливість продовжити навчання в магістратурі за освітньо-професійною та  освітньо-науковою програмами. Освітньо-наукова програма передбачає стажування в Польщі та отримання двох дипломів – НТУ «ХПІ» та Варшавської політехніки.

Основні спеціальні навчальні дисципліни:

Конструкції двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ)

Інформаційні технології та програмування в ДВЗ

Основи САПР ДВЗ

Термодинаміка теплових двигунів

Процеси тепло- та масообміну в ДВЗ

Теорія ДВЗ

Хімотологія та альтернативні палива

Паливні системи ДВЗ

Системи наддуву та утилізації теплоти ДВЗ

Системи автоматичного регулювання ДВЗ

Електронні системи керування та діагностики ДВЗ

Динаміка та міцність ДВЗ

Коливання, вібрації та шум в ДВЗ

Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів

Технології виготовлення ДВЗ

Перспективні конструктивні рішення в ДВЗ та їх патентування

Випробування ДВЗ

Експлуатація, сервіс та ремонт ДВЗ

Основи науково-дослідної роботи, перспективні енергетичні установки з ДВЗ та тюнінг.

Прийміть до уваги і таку інформацію>>>

Необхідні сертифікати зовнішнього тестування за дисциплінами:

1.           Математика
2.           Українська мова
3.           На вибір: Фізика, Іноземна мова
4.           Враховується середній бал атестата

На кафедрі Ви маєте можливість отримати допомогу у поданні заяв на вступ (приходьте або звертайтесь до нас за тел. (095)612-73-58).

Майте на увазі при поданні заяв, що ліцензійний обсяг місць на підготовку бакалаврів для кафедри складає 100. Після отримання диплому бакалавра більшість випускників продовжує навчання в магістратурі. Ліцензійний обсяг місць на підготовку магістрів – 45. Наш університет має статус дослідницького (таких технічних університетів в Україні всього сім, а у Харкові – один).