|
РОЛИКОВІ ВАЛЬНИЦІ (ПІДШИПНИКИ) ПІДВИЩЕНОГО ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ ДЛЯ ВАЖКИХ РЕЖИМІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Обґрунтування підвищення ресурсу, вантажності та енергоефективності роликових вальниць важких режимів експлуатації на основі досліджень за розвиненими моделями статики, кінематики, динаміки удосконаленої конструкції сепаратора з поверхнями тертя збільшеної мастилоємності.
Докладніше
|
|
|
|
ШЛЯХИ ЕКОНОМІЇ ЕНЕРГІЇ У ПНЕВМАТИЧНОМУ ПРИВОДІ
Підвищення енергоефективності пневматичного привода шляхом використання кінетичної енергії стисненого повітря на етапі гальмування робочого органу.
Докладніше
|
|
|
|
МЕТОДИ ОЦІНКИ ЗАЛИШКОВОГО РЕСУРСУ КРУПНОМОДУЛЬНИХ ЗУБЧАСТИХ КОЛІС
Розробка методів оцінки залишкового ресурсу зубчастих коліс з крупними модулями на основі теоретичних та експериментальних досліджень втрати надійності.
Докладніше
|
|
|
|
ПРУЖНІ ВІБРОЗАХИСНІ СИСТЕМИ З АДАПТИВНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ КВАЗІНУЛЬОВОЇ ЖОРСТКОСТІ
Розробка і вдосконалення пружних віброзахисних систем з контрольованою квазінульовою жорсткістю шляхом використання адаптивних елементів.
Докладніше
|
|
|
|
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ РІЗЬБОВИХ З’ЄДНАНЬ
Розроблено метод забезпечення надійної експлуатації різьбових з’єднань на основі моделювання їх НДС та безперервного моніторингу затяжки
Докладніше
|
|
|
|
ДІАГНОСТИКА І ПРОГНОЗУВАННЯ ЗНОСОСТІЙКОСТІ ВАЛЬНИЦЬ (ПІДШИПНИКІВ) КОВЗАННЯ ПРОКАТНОГО ОБЛАДНАННЯ
Розроблено метод діагностики вальниць (підшипників) ковзання прокатного обладнання на основі теоретичних та експериментальних досліджень їх зносостійкості
Докладніше
|
|
|
|
|