Привіт друзі! Ми запрошуємо вас на новий майстер-клас в рамках проєктів “Практикум з маркетингу в НТУ “ХПІ” та “Школа маркетингу для абітурієнтів в НТУ “ХПІ”.
Тема: “Поведінка споживачів у маркетингу: як зрозуміти мотивацію та впливати на рішення покупців”.
Спікер: Вікторія Антонова, дипломована психологиня, бакалавр, студентка НТУ “ХПІ”, практикуючий спеціаліст.
Дата та час: 8 жовтня 2024 року (вівторок), о 12:35.
Місце проведення: онлайн
Про що будемо говорити:
Як зрозуміти психологічні мотиви, що впливають на вибір споживача.
Типологія споживачів.
Вплив соціальних, культурних та економічних факторів на поведінку споживачів.
Практичні методи для аналізу купівельної поведінки та прийняття маркетингових рішень.
Як створювати маркетингові стратегії, які мотивують покупців до дії.
Також у вас буде можливість поспілкуватися зі спікером та викладачами кафедри про можливості вступу на навчання, обговорити особливості процесу навчання на кафедрі маркетингу.