Запрошуємо на новий майстер-клас в рамках проєктів “Практикум з маркетингу в НТУ “ХПІ” та “Школа маркетингу для абітурієнтів в НТУ “ХПІ”.

🌟 Привіт друзі! Ми запрошуємо вас на новий майстер-клас в рамках проєктів “Практикум з маркетингу в НТУ “ХПІ” та “Школа маркетингу для абітурієнтів в НТУ “ХПІ”.

Тема: “Поведінка споживачів у маркетингу: як зрозуміти мотивацію та впливати на рішення покупців”.

🎤 Спікер: Вікторія Антонова, дипломована психологиня, бакалавр, студентка НТУ “ХПІ”, практикуючий спеціаліст.

📅 Дата та час: 8 жовтня 2024 року (вівторок), о 12:35.
📍 Місце проведення: онлайн

Про що будемо говорити:
🔍 Як зрозуміти психологічні мотиви, що впливають на вибір споживача.
🛍 Типологія споживачів.
📊 Вплив соціальних, культурних та економічних факторів на поведінку споживачів.
🎯 Практичні методи для аналізу купівельної поведінки та прийняття маркетингових рішень.
💡 Як створювати маркетингові стратегії, які мотивують покупців до дії.

Також у вас буде можливість поспілкуватися зі спікером та викладачами кафедри про можливості вступу на навчання, обговорити особливості процесу навчання на кафедрі маркетингу.