Методичні матеріали для модулів
Методичні матеріали для модуля 1 “Socializing in Academic and Professional Environments”
Методичні матеріали для модуля 2 “Searching for and Processing Information“
Методичні матеріали для модуля 3 “Formulating Ideas“
Методичні матеріали для модуля 4 “Presenting Information”
Методичні матеріали для модулів 5-6 English for IT
Методичні матеріали для просунутих студентів
Metal Casting , Vasylkiv, Radyk, Danylchenko
Методичні матеріали, розроблені викладачами кафедри іноземних мов
Матеріали з англійської мови для студентів всіх спеціальностей
1 курс
Англійська мова для студентів технічних спеціальностей
Методичні вказівки для поточного контролю знань. Заочна форма навчання.
Англійська мова для заочного відділення
Тестування з англійської мови для студентів, які отримують освіту іноземною мовою.
Reading and listening to BBC Part 1
Reading and listening to BBC Part 2
Самостійна робота . Другий модуль, частина 1
Самостійна робота. Другий модуль, частина 2
Пошук та обробка інформації – Методичні вказівки з англійської мови для студентів 1 курсу
2 курс
Самостійна робота. Третій модуль
4 курс
Методичні вказівки з англійської мови для підготовки до вступу в магістратуру
Практична граматика. Синтаксис
Science speaks English (Підготовка до ЄВІ)
5 курс
Функціональні структури академічної англійської мови
Making presentations for academic purposes in English
Матеріали з англійської мови для студентів окремих спеціальностей
Англійська мова для студентів 1 курсу комп’ютерних та економічних спеціальностей
Методичні вказівки для вхідного тестування студентів, що отримують освіту англійською мовою
Language Portfolio
Методичні вказівки. Printing, publishing.
Методичні вказівки “Екологія”, “Пошук та обробка інфoрмації”
Матеріали з німецької мови для студентів усіх спеціальностей
Навички аудіювання з німецької мови
Аудіофайли до посібника “Навички аудіювання з німецької мови”
Матеріали з французької мови для студентів усіх спеціальностей
Методичні вказівки з французької мови для студентів заочної форми
Методи контролю знань студентів у курсі «Англійська мова за професійним спрямуванням»
Модуль 1: Спілкування в академічному та професійному середовищах
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 10 |
Заповнення форм (заяв або бланків реєстрації) | 10 | |
Перевірка володіння лексичним та граматичним матеріалом модуля, зокрема розуміння загальновживаних письмових та усних інструкцій, повідомлень та попереджень (письмовий тест) | 10 | |
Написання електронного листа, наприклад до організаційного комітету студентської конференції, щоб з’ясувати інформацію (поселення, кошти, трансфер тощо ) | 15 | |
Виконання завдань рольової гри пов’язаної із ситуаціями, що вникають у навчальному середовищі (наприклад, «Знайти сусіда для проживання у гуртожитку», «Дізнатись дорогу», “Телефонна розмова” тощо) | 15 | |
Підсумковий контроль | 1.Тестування вмінь усного та письмового спілкування (письмовий тест)
2. Рольова гра |
25
15 |
Модуль 2. Пошук та обробка інформації
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 10 |
Тестування навичок читання та аудіювання з метою загального розуміння та визначення конкретної інформації (письмовий тест) | 20 | |
Письмовий опис графічної інформації, представленої у вигляді діаграм | 15 | |
Усна інтерпретація інформації, представленої у вигляді діаграм, графіків чи таблиць за напрямком професійної діяльності | 15 | |
Підсумковий контроль | 1. Тестування вмінь різних типів читання та аудіювання
2. Усна інтерпретація інформації, представленої у вигляді діаграм, графіків чи таблиць |
25
15 |
Модуль 3: Професійне мовлення
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 10 |
Тестування навичок читання, та аудіювання (4 тести) | 4*5=20 | |
Усна доповідь (за фахом) | 15 | |
Написання напів-формального листа | 15 | |
Підсумковий контроль | 1. Тестування вмінь різних типів читання, аудіювання та письма
2. Усна доповідь (за фахом) |
25
15 |
Модуль 4: Презентація інформації
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 5 |
Тестування навичок підготовки презентації (4 тести) | 4*10=40 | |
Усна презентація | 15 | |
Підсумковий контроль | 1.Тестування вмінь підготовки презентації (письмовий тест)
2. Усна презентація за професійним спрямуванням |
25
15 |
Критерії оцінювання мовленнєвих навичок студентів
FORMS ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Formatting and content | – All fields are filled in (even N/A fields)
– All the instructions on filling out the form are followed – Information is presented clearly – All information is relevant |
Excellent
5 |
– Some (1-2) fields are left blank
– Instructions on filling out the form are not always followed – Information can be understood – Information in 1-2 fields is irrelevant |
Good
4 |
|
– Most required fields are left blank
– instructions on filling out the form are not followed – Information is hardly legible – Most Information is irrelevant |
Satisfactory
3 |
|
Spelling and grammar | Appropriate use of grammar structures, vocabulary and spelling with 1-2 acceptable mistakes | Excellent
5 |
Grammar, vocabulary or bad spelling errors causes some misunderstanding | Good
4 |
|
Inadequate grammar, vocabulary or spelling prevents understanding | Satisfactory
3 |
|
Total grade | Excellent
9-10 |
|
Good
7-8 |
||
Satisfactory
6 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАПОВНЕННЯ БЛАНКІВ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Оформлення та зміст | – Всі поля заповнені (навіть ті, які вас не стосуються)
– Виконано всі інструкції щодо заповнення бланку – Інформація подана чітко і розбірливо – Вся інформація релевантна |
Відмінно
5 |
– Деякі (1-2) поля залишені пустими
– Інструкції щодо заповнення бланку виконуються не повністю – Інформацію можна розібрати – Інформація з 1-2 полів не відповідає запиту |
Добре
4 |
|
– Більшість необхідних полів залишено пустими
– Інструкції щодо способу заповнення бланку не виконуються – Інформацію важко розібрати – Більшість інформації не відповідає запиту |
Задовільно
3 |
|
Орфографія та граматика | Вдале використання граматичних структур, лексики та орфографії (допускається 1-2 незначні помилки) | Відмінно
5 |
Граматичні, лексичні чи орфографічні помилки заважають розумінню деяких полів | Добре
4 |
|
Грубі граматичні, лексичні чи орфографічні помилки заважають розумінню | Задовільно
3 |
|
Загальний бал | Відмінно
9-10 |
|
Добре
7-8 |
||
Задовільно
6 |
INFORMAL (SEMI-FORMAL) LETTER ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Content | Grades |
Content
(There may be several conditions) |
The condition is fully processed, the participant clearly expresses their understanding of the problem (a detailed answer to the condition is given – at least three or four sentences) | Excellent
3 |
Limited response to the condition, the participant may have misunderstood the task | Good
2 |
|
The condition is only mentioned, the participant does not express their understanding of the problem | Satisfactory
1 |
|
Structure of the text coherence and correspondence of the written statement to the set format
|
– The text of the letter is presented logically and consistently
– Linking words connect the pieces of text – The style of expression fully meets the requirements to a personal letter: – greetings, – introduction, – main part, – farewell, – signature |
Excellent
4 |
– The logic of the presentation is partially broken
– Connecting elements occur only in individual sentences – There is a violation of the basic requirements for writing a personal letter |
Good
2-3 |
|
– the work consists of a set of sentences
– there are no connecting elements – the work does not meet the requirements to a personal letter |
Satisfactory
1 |
|
Use of vocabulary and grammar | – sufficient vocabulary to solve a given communicative situation is demonstrated
– There may be vocabulary and grammar mistakes (maximum 3) that do not affect the comprehension of what is written |
Excellent
3 |
– Insufficient vocabulary to resolve a given communicative situation
– There are vocabulary and grammar mistakes in the work (maximum 4-7) that interfere with the understanding of individual sentences. |
Good
2 |
|
Due to a large number of vocabulary and grammar errors, the content of the letter is unclear. | Satisfactory
1 |
|
Total grade | Excellent
8-10 |
|
Good
5-7 |
||
Satisfactory 3-4 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НЕФОРМАЛЬНОГО (НАПІВФОРМАЛЬНОГО) ЛИСТА
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Змістовне наповнення
(умов може бути декілька) |
Умова опрацьована повністю, учасник чітко виражає своє розуміння проблеми (надано розгорнуту відповідь на умову – не менш трьох-чотирьох речень) | Відмінно
3 |
Умова опрацьована недостатньо, можливо, через неповне розуміння завдання | Добре
2 |
|
Умова лише згадана, учасник не виражає свого розуміння проблеми | Задовільно
1 |
|
Структура тексту: зв’язність та відповідність письмового висловлення заданому формату | – Текст листа укладено логічно і послідовно.
– З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту. – Стиль висловлення повністю відповідає вимогам написання особистого (напівформального) листа: – привітання, – вступ, – основна частина, – прощання, – підпис |
Відмінно
4 |
– Логіка викладу частково порушена.
– З’єднувальні елементи зустрічаються лише в окремих реченнях. – Є порушення основних вимог написання особистого листа.. |
Добре
2-3 |
|
– робота складається з набору речень
– з’єднувальні елементи відсутні – не відповідає вимогам написання особистого листа. |
Задовільно
1 |
|
Використання лексики та граматики | – Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.
– Можлива наявність лексичних та граматичних помилок (максимум 3), які не впливають на розуміння написаного. |
Відмінно
3 |
– Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.
– У роботі є лексичні та граматичні помилки (максимум 4-7), що заважають розумінню окремих речень. |
Добре
2 |
|
Через велику кількість лексичних та граматичних помилок зміст листа незрозумілий. | Задовільно
1 |
|
Загальний бал | Відмінно
8-10 |
|
Добре
5-7 |
||
Задовільно
3-4 |
ROLE PLAY ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Vocabulary and Grammar
|
– Wide range of vocabulary
– Adequate use of vocabulary – No more than 2 vocabulary mistakes, which do not affect understanding – No or few (no more than 5) grammar mistakes, which do not affect understanding |
Excellent
5 |
– Sufficient range of vocabulary
– Adequate use of vocabulary – No more than 4 vocabulary mistakes, which do not affect understanding – A few (6-8) grammar mistakes, which do not affect understanding |
Good
4 |
|
– Insufficient range of vocabulary
– Use of vocabulary is not always adequate (repeating, needs explanation) – A large number of vocabulary mistakes, which make understanding difficult – Multiple grammar mistakes prevent understanding |
Satisfactory
3 |
|
Relevance and Realization | – The topic is well developed
– The goal is achieved, all the tasks are fulfilled |
Excellent
5 |
– Mostly close to the topic
– The goal is achieved, but not all the tasks are fulfilled |
Good
4 |
|
– Deviates from the given topic
– Some tasks are not even touched upon |
Satisfactory
3 |
|
Fluency and Interaction | – The speech is fluent with no noticeable pauses
– The speech is intelligible and clear – Good understanding of the partner, able to compromise – Actively contributes to achieving the goal |
Excellent
5 |
– A few hesitations (pauses), which do not prevent general understanding
– The speech is mostly intelligible – Mostly understands the partner’s messages, able to compromise – Adds to achieving the goal |
Good
4 |
|
– The student has difficulty speaking (too much hesitation, lots of pauses), which prevents adequate communication
– Sometimes is poorly heard, some words are unintelligible – Partial understanding of the partner cause some inadequate responses, hardly ready to compromise, – Complicates achieving the goal |
Satisfactory
3 |
|
Total grade | Excellent 14-15 | |
Good
11-13 |
||
Satisfactory 9-10 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Лексична наповнюваність та граматика
|
– Багатий словниковий запас
– Лексичний матеріал вживається адекватно – Наявність кількох (не більше двох) лексичних помилок, які не впливають на адекватність сприйняття висловлювання – Майже відсутні або незначні (не більше 5) граматичні помилки, які не впливають на розуміння висловлювань |
Відмінно
5 |
– Достатній словниковий запас
– Адекватне вживання лексичного матеріалу – Наявність кількох (не більше чотирьох) лексичних помилок, які не впливають на адекватність сприйняття висловлювання – Наявність кількох граматичних помилок (6-8), що не впливають на розуміння висловлювань |
Добре
4 |
|
– Недостатній словарний запас
– Не завжди адекватне вживання лексичного матеріалу (наявність повторів, необхідність уточнень) – Велика кількість лексичних помилок, що ускладнюють адекватне сприйняття висловлювань – Велика кількість граматичних помилок, що ускладнюють розуміння |
Задовільно
3 |
|
Релевантність та реалізація | – Повністю відповідає темі
– Мета досягнута шляхом виконання усіх завдань |
Відмінно
5 |
– Загалом відповідає заданій темі
– Мета досягнута, але не всі завдання виконані |
Добре
4 |
|
– Частково відповідає заданій темі
– Кілька завдань не виконані |
Задовільно
3 |
|
Володіння мовою та взаємодія | – Студент достатньо вільно володіє мовою без помітних пауз
– Студент говорить чітко і чутно – Студент добре розуміє партнера і здатний на компроміс – Студент сприяє досягненню поставленої цілі |
Відмінно
5 |
– Студент має деякі вагання (паузи) під час висловлювань, але це не заважає загальному сприйняттю висловлювань
– Мовлення здебільшого зрозуміле – Студент розуміє висловлювань партнера, здатний на компроміс – Сприяє досягненню поставленої цілі |
Добре
4 |
|
– Студент має труднощі (занадто багато вагань і пауз), що заважає комунікації
– Студента погано чути і важко розібрати слова – Студент частково розуміє партнера, тому його репліки не завжди пов’язані з висловлюваннями партнера – Не сприяє досягненню цілі |
Задовільно
3 |
|
Загальний бал | Відмінно 14-15 | |
Добре
11-13 |
||
Задовільно 9-10 |
DIAGRAM DESCRIPTION ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Organisation +
Words Number (150) – Introduction – Overview – Body paragraph(s) |
– covers the requirements of the task
– arranges information and ideas properly |
Excellent
4-5 |
– generally addresses the task;
– the format may be inappropriate in places |
Good
2-3 |
|
– fails to address the task, which may have been completely misunderstood
– does not organize ideas logically |
Satisfactory
1 |
|
Coherence and cohesion | – uses cohesive devices effectively, but cohesion within and/or between sentences may be faulty or mechanical (2 mistakes)
– ideas are expressed clearly and logically |
Excellent
3 |
– uses some basic cohesive devices but they may be inaccurate or repetitive (5 mistakes)
– presents information and ideas but these are not arranged coherently |
Good
2 |
|
– uses a very limited range of cohesive devices and those used may not indicate a logical relationship between ideas | Satisfactory
1 |
|
Academic style (vocabulary) | – uses an adequate range of academic vocabulary relative to the task with some awareness of style and collocation | Excellent
3 |
– uses basic vocabulary which may be used repetitively or which may be inappropriate for the task (5 mistakes) | Good
2 |
|
– uses only a very limited range of words and expressions | Satisfactory
1 |
|
Grammar Structures and Spelling | – makes some errors in spelling and/or word formation (2 mistakes), but they do not impede communication
– uses a mix of simple and complex sentence forms – has good control of grammar and punctuation but may make a few mistakes (1-3) |
Excellent
3-4 |
– makes noticeable errors in spelling and/or word formation that may cause some difficulty for understanding
– uses a limited range of grammar structures; uses only simple sentences – makes frequent grammatical errors and punctuation may be faulty |
Good
2-3 |
|
– has very limited control of word formation and/or spelling
– errors may severely distort the message (6 > mistakes) – cannot use sentence forms except in memorized phrases |
Satisfactory
1 |
|
Total grade | Excellent
13-15 |
|
Good
8-12 |
||
Satisfactory 4-7 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ОПИСУ ДІАГРАМ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Організація +
Кількість слів (150) – Вступ – Огляд – Абзац(и) |
– виконує вимоги завдання
– інформацію та думки розміщує згідно вимог |
Відмінно
4-5 |
– – загалом виконує завдання
– – формат може бути місцями невідповідний |
Добре
2-3 |
|
– не в змозі виконати завдання, можливо через нерозуміння
– матеріал організований нелогічно |
Задовільно 1 | |
Послідовність і узгодженість | – ефективно використовує слова-зв’язки, але узгодженість в / або між реченнями може бути помилковою або механічною (2 помилки)
– висловлюється чітко і логічно |
Відмінно
3 |
– використовує деякі базові слова-зв’язки але вони можуть бути неточні і повторюються (5 помилок)
– презентує інформацію, але вона не узгоджена |
Добре
2 |
|
– використовує дуже обмежену кількість слів-зв’язок і вони не вказують на логічність зв’язку між реченнями. | Задовільно 1 | |
Академічний стиль (лексика) | – використовує достатню кількість академічної лексики, необхідної для виконання завдання, з розумінням стилю та поєднання слів | Відмінно
3 |
– використовує базову лексику, яка може повторюватись або не відповідає завданню (5 помилок). | Добре
2 |
|
– використовує тільки обмежену кількість слів та виразів | Задовільно 1 | |
Граматичні конструкції та правопис | – робить декілька орфографічних помилок і/або помилки на словотворення (2 помилки), які не заважають розумінню
– використовує набір простих та складних речень – добре розуміється на граматиці та пунктуації, але може допустити декілька помилок (1-3) |
Відмінно 3-4 |
– робить помітні помилки в правописі і/або у словотворенні, що можуть викликати складність розуміння
– – використовує обмежену кількість граматичних структур і тільки прості речення – робить часті помилки в граматиці й пунктуації |
Добре
2-3 |
|
– має дуже обмежені знання з словотворення і/або правопису
– помилки (>6) можуть значно спотворювати розуміння – не може використовувати інші форми речень, окрім завчених фраз |
Задовільно1 | |
Загальний бал | Відмінно
13-15 |
|
Добре
8-12 |
||
Задовільно
4-7 |
NARRATION ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubric | Grades |
Content & Organisation | – The topic is well developed
– Relations between ideas are clear – Uses a range of cohesive devices |
Excellent
3 |
– Somewhat limited development of the topic
– Relationships between ideas may at times not be immediately clear – Uses basic cohesive devices |
Good
2 |
|
– The development of ideas is limited
– Narration is a set of sentences |
Satisfactory
1 |
|
Fluency | – Speech is effortless and smooth, efficiently fills hesitation pauses
– The rate is close to that of L1 speaking |
Excellent
4 |
– Speech is mostly smooth but with some hesitation and pauses
– The rate is slower than that in L1 |
Good
3 |
|
– Speech is slow and often hesitant and irregular | Satisfactory
2 |
|
Pronunciation | – The speech is intelligible
– Sentence and word stress is generally accurately placed. |
Excellent
4 |
– The speech is mostly intelligible.
– Has some phonological mistakes (not more than 4) at both sentence and word levels |
Good
3 |
|
– Sometimes is poorly heard
– Sentence and word stress mistakes prevent understanding |
Satisfactory
2 |
|
Grammar & Vocabulary | – Good degree of control of simple grammatical forms, and some complex grammatical forms
– A few (if any) grammar mistakes (no more than 4) do not affect understanding – Uses a wide range of vocabulary appropriate to the topic |
Excellent
4 |
– Good degree of control of simple grammatical forms.
– Some grammar mistakes (up to 7) may cause problems understanding some sentences – Uses vocabulary appropriate to the topic |
Good
3 |
|
– Sufficient control of simple grammatical forms
– Multiple grammar mistakes prevent understanding – Uses a limited range of appropriate vocabulary |
Satisfactory
2 |
|
Total grade | Excellent
13-15 |
|
Good
9-12 |
||
Satisfactory
7-8 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Зміст та організація | – Тема добре розкрита
– Чітке поєднання ідей – Використовує різноманітні слова-зв’язки |
Відмінно
3 |
– Обмежене розкриття теми
– Зв’язок між ідеями іноді не цілком зрозумілий – Використовує базові слова-зв’язки |
Добре
2 |
|
– Неповне розкриття теми
– Розповідь складається з набору окремих малопов’язаних речень |
Задовільно 1 | |
Плавність мовлення | – Мова плавна та невимушена, можливі вагання ефективно заповнюються необхідними засобами
– Швидкість майже така, як у рідній мові |
Відмінно
4 |
– Мова здебільшого плавна, але присутні деякі вагання та паузи
– Швидкість повільніша за рідну мову |
Добре
3 |
|
– Мова повільна та часто невпевнена
– Не може згадати потрібні слова |
Задовільно 2 | |
Вимова | – Мова чітка та розбірлива
– Наголос у словах і реченнях здебільшого правильний |
Відмінно
4 |
– Мова в основному розбірлива
– Присутні деякі помилки у наголосі (не більше 4) у словах чи реченнях |
Добре
3 |
|
– Часто важко розібрати вимову, погано чути
– Невірні наголоси в словах і реченнях заважають розумінню |
Задовільно 2 | |
Граматика та словниковий запас | – Добре володіння простими граматичними структурами, правильно використовує також деякі складні граматичні структури
– Можлива наявність декількох (не більше 4) граматичних помилок, що не заважають розумінню – Використовує багатий словниковий запас, що відповідає тематиці розповіді |
Відмінно
4 |
– Добре володіння простими граматичними структурами.
– Деякі граматичні помилки (до 7) заважають розумінню окремих речень – Лексика відповідає темі |
Добре
3 |
|
– Використовує тільки прості граматичні структури
– Багато граматичних помилок, що заважають розумінню – Лексичний запас обмежений |
Задовільно 2 | |
Загальний бал | Відмінно
13-15 |
|
Добре
9-12 |
||
Задовільно 7-8 |
PRESENTATION ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Organization
|
– Effective introductions (greeting the audience, introducing oneself, topic, importance, structure, timing, handouts, handling questions)
– logical structure – appropriate effective signposting – length of presentation is within the assigned time limits |
Excellent
4 |
– Introduction lacks some of the components
– structure is rather logical – signposting isn’t effective enough – somewhat violating time limits |
Good
3 |
|
– Introduction doesn’t give any idea of what will follow
– no obvious sequence of information – no signposting – significantly violating time limits |
Satisfactory
2 |
|
Language skills
|
– appropriate vocabulary (technical terms etc) and grammar
– understandable speech (rhythm, intonation, pronunciation) |
Excellent
5 |
– relevant vocabulary and grammar, insignificant mistakes
– speech isn’t always understandable |
Good
4 |
|
– multiple grammar and vocabulary mistakes
– difficult to follow |
Satisfactory
3 |
|
Content
|
– accurate information; material is relevant to the overall purpose
– an obvious conclusion summarizing major points of talk |
Excellent
3 |
– information isn’t always precise; material is relevant to the overall purpose
– presented conclusion isn’t effective enough |
Good
2 |
|
– information isn’t accurate; material has little to do with the overall purpose
– no obvious conclusion summarizing presentation |
Satisfactory
1 |
|
Delivery
|
– appropriate use of body language
– good eye contact – audible voice; pace is somewhat slower than usual – well prepared and informative audio/visual aids, graphics and support material – good strategy answering questions |
Excellent
3 |
– satisfactory use of body language
– eye contact with audience is insufficient – not always heard; pace is too quick or too slow – appropriate audio/visual aids, graphics and support material – able to give short answers |
Good
2 |
|
– insufficient use of body language
– reading (no eye contact) – hardly heard; mumbling – distracting audio/visual aids, graphics and support material – difficulty while answering questions |
Satisfactory
1 |
|
Total grade | Excellent
9-10 |
|
Good
6-8 |
||
Satisfactory
4-5 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Структура
|
– Ефективний вступ (привітання, представлення себе, тема, мета, структура, час, наочні матеріали, підхід до запитань)
– логічна структура – доречні та ефективні з’єднувальні мовні елементи – час презентації вкладається у зазначені межі |
Відмінно
4 |
– Вступу бракує деяких елементів
– досить логічна структура – з’єднувальні елементи не завжди ефективні – невелике порушення часових меж |
Добре
3 |
|
– У вступі не зазначено, про що буде мова
– логіки викладення порушена – немає з’єднувальних елементів – суттєво порушені часові межі |
Задовільно
2 |
|
Мовні навички
|
– вдале використання лексики (фахової, академічної тощо) та граматики
– мовлення цілком зрозуміле (ритм, інтонація, вимова) |
Відмінно
5 |
– відповідна лексика та граматика, незначні помилки (3-5)
– не завжди зрозуміло, про що йдеться |
Добре
4 |
|
– значна кількість граматичних та лексичних помилок, що заважають розумінню
– вимова не зрозуміла |
Задовільно
3 |
|
Зміст
|
– інформація точна; матеріал повністю відповідає загальній меті
– чіткий висновок, що підсумовує головні ідеї виступу |
Відмінно
3 |
– інформація не завжди чітка; матеріал відповідає загальній меті
– висновки недостатньо чіткі та ефективні |
Добре
2 |
|
– неточна інформація; матеріал мало відповідає загальній меті
– немає загального висновку |
Задовільно
1 |
|
Спосіб подачі матеріалу
|
– вдале використання «мови тіла»
– добрий зоровий контакт – доповідача добре чути всім; темп викладення повільніший за звичайний – добре підготовані та інформативні аудіо-візуальні, графічні та супроводжуючі матеріали – ефективна стратегія відповідей на запитання |
Відмінно
3 |
– задовільне використання «мови тіла»
– недостатній зоровий контакт – доповідача не завжди і не всім чути; темп викладення занадто швидкий чи повільний – задовільні аудіо-візуальні, графічні та супроводжуючі матеріали – доповідач може надавати короткі відповіді |
Добре
2 |
|
– недостатнє використання «мови тіла»
– доповідач читає текст (немає зорового контакту) – ледве чути; вимова незрозуміла – аудіо-візуальні, графічні та супроводжуючі матеріали відволікають увагу – проблеми з відповідями на запитання |
Задовільно
1 |
|
Загальна оцінка | Відмінно
9-10 |
|
Добре
6-8 |
||
Задовільно
4-5 |