ОП “Маркетинг” (бакалавр)

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
«МАРКЕТИНГ»

Першого рівня вищої освіти
за спеціальністю D5 Маркетинг
галузі знань: D Управління та адміністрування
Кваліфікація: Бакалавр  маркетингу

ПЕРЕГЛЯНУТИ ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ

Сертифікат про акредитацію

Термін навчання – 3 р. 10 міс. (2 р. 10 міс.)
Форми навчання – денна / заочна
Джерела фінансування – бюджет / контракт

Сертифікат про акредитацію спеціальності: № 10195 від 29.01.2025р., дійсний до 01 липня 2030 р.
Вартість навчання: 30470 грн / рік (денна форма навчання); 13620 грн / рік (заочна форма навчання)
Мова навчання: українська

Освітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, що передбачає застосування відповідних методів з планування, організації, реалізації та контролю маркетингової діяльності організацій, розробки і реалізації товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики з використанням інформаційного забезпечення.

Головною перевагою освітньо-професійної програми є підготовка фахівців зі здатністю:
– здійснювати управління маркетинговою діяльністю організацій в галузях управління та адміністрування;
– застосовувати інформаційні технології, необхідні для прийняття і реалізації обґрунтованих управлінських рішень щодо визначення умови ведення та організації бізнесу, торгівлі та сфери послуг, в тому числі і міжнародного бізнесу, за допомогою особливостей знання маркетингу;
– контролю за їх виконанням та оцінки їх ефективності.

Можливості працевлаштування:

Випускники освітньо-професійної програми стають фахівцями в галузі просування, брендінгу, PR-технологій, планування маркетингових заходів, реклами, міжнародного маркетингу і мають можливості працевлаштування на посадах:

  • маркетолога,
  • маркетолога-аналітика,
  • менеджера зі збуту,
  • менеджера з реклами,
  • спеціаліста з просування брендів, розробки web-сайтів, з впровадження та використання систем управління інформацією,
  • керівника відділу маркетингу,
  • візуальної реклами та інформаційної політики.

Під час навчання здобувачі мають можливість одночасно проходити військову підготовку на військовій кафедрі НТУ “ХПІ”. Детальну інформацію можна переглянути за посиланням.

Дисципліни, які вивчаються:

Здобувачі освітньої програми Маркетинг окрім обов’язкових дисциплін мають можливість самостійно обирати дисципліни профільної підготовки за різними напрямами, наприклад, графічний дизайн, трейд-маркетинг, нейромаркетинг, Web-технології, іміджеологія, корпоративна культура управління, управління стартап-проєктами тощо.

Умови вступу:

  • На основі ПЗСО (після 11 класів)(бюджет / контракт);
  • на основі НРК5 (випускники коледжів) (тільки на контракт)

ОСНОВНІ ЕТАПИ ВСТУПУ

Етапи вступної кампанії Денна та заочна форми навчання
Реєстрація електронних кабінетів З 01 липня до 20 жовтня
Реєстрація заяв вступників З 19 липня до 18:00 01 серпня
Формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих за державним або регіональним замовленням Не пізніше 06 серпня
Підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладання договіру про навчання –           на бюджет до 18:00 09 серпня

–           на контракт до 18:00 29 серпня

Надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб Не раніше 11 серпня
Зарахування вступників –           на бюджет – не пізніше 11 серпня

–           на контракт – не пізніше 30 серпня

Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб Не пізніше 18 серпня

 

 

Конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного балу та розгляду мотиваційних листів

 

Для конкурсного відбору зараховуються бали:

НМТ 2025 або 2024 року з чотирьох конкурсних предметів;

НМТ 2023 або 2022 року з трьох конкурсних предметів

 

РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛУ

Конкурсний бал = (К1×П1 + К2×П2 + К3×П3 + К4×П4) / (К1 + К2 + К3 + (К4макс + К4)/2),

де П1, П2, П3, П4 – оцінки з першого, другого, третього та четвертого предметів НМТ 2025 року;

предметні коефіцієнти К1, К2, К3, К4 оцінок предметів для кожної спеціальності;

4Кмакс – максимальне значення предметного коефіцієнта з вибіркового предмета НМТ 2025  року для відповідної спеціальності

 

Детальну інформацію щодо умов вступу можна дізнатися в нашому каналі https://t.me/mk_khpi

Гарант ОПЮлія ШИПУЛІНА

телефон: +380958855141

Приймальна комісія Інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу (ЕММБ): 

телефон: +38(096)898-85-96 

e-mail: emmb@khpi.edu.ua

сторінки в соціальних мережах: