ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
«МАРКЕТИНГ»
Першого рівня вищої освіти
за спеціальністю D5 Маркетинг
галузі знань: D Управління та адміністрування
Кваліфікація: Бакалавр маркетингу
Термін навчання – 3 р. 10 міс. (2 р. 10 міс.)
Форми навчання – денна / заочна
Джерела фінансування – бюджет / контракт
Сертифікат про акредитацію спеціальності: № 10195 від 29.01.2025р., дійсний до 01 липня 2030 р.
Вартість навчання: 30470 грн / рік (денна форма навчання); 13620 грн / рік (заочна форма навчання)
Мова навчання: українська
- Правила прийому до НТУ “ХПІ” у 2025 році
- Інструкція для вступу
- ПРОГРАМА вступного випробування за фахом зі спеціальності 075 «Маркетинг»
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, що передбачає застосування відповідних методів з планування, організації, реалізації та контролю маркетингової діяльності організацій, розробки і реалізації товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики з використанням інформаційного забезпечення.
Головною перевагою освітньо-професійної програми є підготовка фахівців зі здатністю:
– здійснювати управління маркетинговою діяльністю організацій в галузях управління та адміністрування;
– застосовувати інформаційні технології, необхідні для прийняття і реалізації обґрунтованих управлінських рішень щодо визначення умови ведення та організації бізнесу, торгівлі та сфери послуг, в тому числі і міжнародного бізнесу, за допомогою особливостей знання маркетингу;
– контролю за їх виконанням та оцінки їх ефективності.
Можливості працевлаштування:
Випускники освітньо-професійної програми стають фахівцями в галузі просування, брендінгу, PR-технологій, планування маркетингових заходів, реклами, міжнародного маркетингу і мають можливості працевлаштування на посадах:
- маркетолога,
- маркетолога-аналітика,
- менеджера зі збуту,
- менеджера з реклами,
- спеціаліста з просування брендів, розробки web-сайтів, з впровадження та використання систем управління інформацією,
- керівника відділу маркетингу,
- візуальної реклами та інформаційної політики.
Під час навчання здобувачі мають можливість одночасно проходити військову підготовку на військовій кафедрі НТУ “ХПІ”. Детальну інформацію можна переглянути за посиланням.
Дисципліни, які вивчаються:
Здобувачі освітньої програми Маркетинг окрім обов’язкових дисциплін мають можливість самостійно обирати дисципліни профільної підготовки за різними напрямами, наприклад, графічний дизайн, трейд-маркетинг, нейромаркетинг, Web-технології, іміджеологія, корпоративна культура управління, управління стартап-проєктами тощо.
Умови вступу:
- На основі ПЗСО (після 11 класів)(бюджет / контракт);
- на основі НРК5 (випускники коледжів) (тільки на контракт)
ОСНОВНІ ЕТАПИ ВСТУПУ
Етапи вступної кампанії | Денна та заочна форми навчання |
Реєстрація електронних кабінетів | З 01 липня до 20 жовтня |
Реєстрація заяв вступників | З 19 липня до 18:00 01 серпня |
Формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих за державним або регіональним замовленням | Не пізніше 06 серпня |
Підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладання договіру про навчання | – на бюджет до 18:00 09 серпня
– на контракт до 18:00 29 серпня |
Надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб | Не раніше 11 серпня |
Зарахування вступників | – на бюджет – не пізніше 11 серпня
– на контракт – не пізніше 30 серпня |
Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб | Не пізніше 18 серпня |
Конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного балу та розгляду мотиваційних листів
Для конкурсного відбору зараховуються бали:
НМТ 2025 або 2024 року з чотирьох конкурсних предметів;
НМТ 2023 або 2022 року з трьох конкурсних предметів
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛУ
Конкурсний бал = (К1×П1 + К2×П2 + К3×П3 + К4×П4) / (К1 + К2 + К3 + (К4макс + К4)/2),
де П1, П2, П3, П4 – оцінки з першого, другого, третього та четвертого предметів НМТ 2025 року;
предметні коефіцієнти К1, К2, К3, К4 оцінок предметів для кожної спеціальності;
4Кмакс – максимальне значення предметного коефіцієнта з вибіркового предмета НМТ 2025 року для відповідної спеціальності
Детальну інформацію щодо умов вступу можна дізнатися в нашому каналі https://t.me/mk_khpi
Гарант ОП – Юлія ШИПУЛІНА
телефон: +380958855141
Приймальна комісія Інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу (ЕММБ):
телефон: +38(096)898-85-96
e-mail: emmb@khpi.edu.ua
сторінки в соціальних мережах:
Корисні посилання: