Вчимося, граючи

Ігрове проектування як один з інструментів навчання міцно увійшло в життя кафедри. Обгрунтування цього інструменту було зроблено ще в кінці 19 століття американським філософом і вченим-педагогом Дж.Дьюі. «Навчання у вигляді продукування» – така коротка сутність ігрового проектування.
В останні тижні весняного семестру на кафедрі пройшли дві гри: студенти п’ятого курсу (групи ЕМ-42, ЕМ-72) обгрунтовували свої проекти підбору обладнання котелень і, в якійсь мірі, передавали досвід студентам другого курсу (група ЕМ-45), які вперше спробували свої сили, освоюючи завдання вибору палива і розрахунку процесів горіння. Кураторами проектів стали доценти С.В.Угольніков, Т.М.Пугачева, ст. викладач С.В.Єна.
Результати проведених ігор цілком відповідають основному тези сучасного погляду на теорію проектів: “Все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба і де і як я можу ці знання застосувати”.

This entry was posted in Новости. Bookmark the permalink.

Comments are closed.