Для студентів кафедри технології пластичних мас і біологічно активних полімерів активно залучаються методи активізації навчального процесу в формі ігрового проектування, мастер-класів, конференцій та семінарів.
Ігрове проектування проводиться у формі ділової гри, будучи першою її стадією (відсутня стадія імітаційного моделювання виконання проекту або плану, розроблених на першій стадії).
Колектив студентів-розробників моделює діяльність конструкторських або технологічних підрозділів в умовах змагання з підбиттям підсумків на засіданнях технічних рад (конкурсних захистах) або презентаціях. Індивідуальна робота учнів природним чином поєднується з колективною і враховується за допомогою системи автооценкі результатів роботи.
В сучасних умовах ігрове проектування проводиться в очній та он-лайн формах, так в травні 2023 року для студентів груп ХТ-119г,д було проведено он-лайн ігрове проектування на тематику повоєнного відновлення України. Студенти в рамках своїх ігрових команд розробили та запропонували ефективні полімерні композиції для відновлення об’єктів цивільної інфраструктури, зруйнованих та пошкоджених будинків, інженерних конструкцій та споруд.
ПБС «Віднокрай (1)
Епокси Композит
![DSC_1275](http://web.kpi.kharkov.ua/tpm/wp-content/uploads/sites/26/2024/02/DSC_1275-1024x540.jpg)
![DSC_1287](http://web.kpi.kharkov.ua/tpm/wp-content/uploads/sites/26/2024/02/DSC_1287-1024x687.jpg)
![DSC_1327](http://web.kpi.kharkov.ua/tpm/wp-content/uploads/sites/26/2024/02/DSC_1327-1024x687.jpg)
![DSC_1337](http://web.kpi.kharkov.ua/tpm/wp-content/uploads/sites/26/2024/02/DSC_1337-1024x687.jpg)
![DSC05782](http://web.kpi.kharkov.ua/tpm/wp-content/uploads/sites/26/2024/02/DSC05782-1024x670.jpg)
![DSC05811](http://web.kpi.kharkov.ua/tpm/wp-content/uploads/sites/26/2024/02/DSC05811-1024x684.jpg)
На кафедрі технології пластичних мас, відповідно до плану під керівництвом доц. Черкашиної Г.М. в присутності викладачів (доц. Підгорної Л.П., доц. Близнюка О.В. та ін.) та студентів кафедри було проведено ігрове проектування на тему: «Екологічні аспекти отримання, використання та утилізації пластмас». Питання отримання та використання полімерних матеріалів, які здатні до розкладання в природних умовах, є дуже актуальним, тому що воно пов’язане з вирішенням нагальної проблеми екологічної безпеки навколишнього середовища.
З метою досягнення високого ефекту від проведення ігри студенти групи розділились на дві бригади, одна з яких запропонувала розробити технологію отримання полімерних матеріалів здатних до біодеструкції на основі природних полімерів , а друга бригада ) – на основі модифікованих синтетичних полімерів (поліуретанів з додаванням синтетичних добавок та добавок природного походження). В процесі захисту пропозицій та дискусій студенти користувалися новітніми інформаційними і літературними джерелами та патентною інформацією. При цьому вони виявили глибокі знання з питань синтезу та переробки пластичних мас та вміння користуватися технічною інформацією. Ігрове проектування проводилося з використанням сучасних технічних засобів – комп’ютер, відеопроектор та ін.
Ігрове проектування допомагає студентам самовизначитися на утриманні, передбаченому кваліфікаційною характеристикою випускника.