Для студентів кафедри технології пластичних мас і біологічно активних полімерів активно залучаються методи активізації навчального процесу в формі ігрового проектування, мастер-класів, конференцій та семінарів.
Ігрове проектування проводиться у формі ділової гри, будучи першою її стадією (відсутня стадія імітаційного моделювання виконання проекту або плану, розроблених на першій стадії).
Колектив студентів-розробників моделює діяльність конструкторських або технологічних підрозділів в умовах змагання з підбиттям підсумків на засіданнях технічних рад (конкурсних захистах) або презентаціях. Індивідуальна робота учнів природним чином поєднується з колективною і враховується за допомогою системи автооценкі результатів роботи.
В сучасних умовах ігрове проектування проводиться в очній та он-лайн формах, так в травні 2023 року для студентів груп ХТ-119г,д було проведено он-лайн ігрове проектування на тематику повоєнного відновлення України. Студенти в рамках своїх ігрових команд розробили та запропонували ефективні полімерні композиції для відновлення об’єктів цивільної інфраструктури, зруйнованих та пошкоджених будинків, інженерних конструкцій та споруд.
ПБС «Віднокрай (1)
Епокси Композит
На кафедрі технології пластичних мас, відповідно до плану під керівництвом доц. Черкашиної Г.М. в присутності викладачів (доц. Підгорної Л.П., доц. Близнюка О.В. та ін.) та студентів кафедри було проведено ігрове проектування на тему: «Екологічні аспекти отримання, використання та утилізації пластмас». Питання отримання та використання полімерних матеріалів, які здатні до розкладання в природних умовах, є дуже актуальним, тому що воно пов’язане з вирішенням нагальної проблеми екологічної безпеки навколишнього середовища.
З метою досягнення високого ефекту від проведення ігри студенти групи розділились на дві бригади, одна з яких запропонувала розробити технологію отримання полімерних матеріалів здатних до біодеструкції на основі природних полімерів , а друга бригада ) – на основі модифікованих синтетичних полімерів (поліуретанів з додаванням синтетичних добавок та добавок природного походження). В процесі захисту пропозицій та дискусій студенти користувалися новітніми інформаційними і літературними джерелами та патентною інформацією. При цьому вони виявили глибокі знання з питань синтезу та переробки пластичних мас та вміння користуватися технічною інформацією. Ігрове проектування проводилося з використанням сучасних технічних засобів – комп’ютер, відеопроектор та ін.
Ігрове проектування допомагає студентам самовизначитися на утриманні, передбаченому кваліфікаційною характеристикою випускника.