| № |
Назва дисципліни |
Семестр |
|
| Обов’язкові освітні компоненти |
| 1.1 Загальна підготовка |
| ЗП 1 |
Світоглядні та соціокультурні основи науково-технічної діяльності |
1 |
 |
| ЗП 2 |
Іноземна мова для комунікації у науково-педагогічному середовищі |
1,2 |
 |
| ЗП 3 |
Представлення наукових результатів |
1 |
 |
| ЗП 4 |
Педагогіка і психологія вищої освіти з методикою викладання |
1 |
 |
| 1.2 Спеціальна (фахова) підготовка |
| СП 1 |
Інноваційний маркетинг |
1 |
 |
| СП 2 |
Організація та управління науково-дослідною діяльністю сфери маркетингу |
1 |
 |
| СП 3 |
Діагностіка маркетингової діяльності підприємства |
2 |
 |
| СП 4 |
Кількісні методи в управлінні маркетингом |
2 |
 |
| СП 5 |
Управління науковими та інноваційними маркетинговими проєктами |
2 |
 |
| СП 6 |
Ділові комунікації, переговори, посередництво в міжнародних маркетингових відносинах / Business Communication, Negotiation, Mediation In International Marketing Relationship (викладання на англійській мові) |
2 |
 |
| 2. Вибіркові освітні компоненти |
| ВП 2.1.1 |
Актуальні проблеми маркетингового середовища та аспекти результативності бізнесу |
3 |
 |
| ВП 2.1.2 |
Формування маркетингових інструментів управління підприємством |
3 |
 |
| ВП 2.1.3 |
Сучасні форми бізнес-комунікацій |
3 |
 |
| ВП 2.1.4 |
Маркетинговий інструментарій управління конкурентоспроможністю підприємства |
3 |
 |
| ВП 2.1.5 |
Маркетингове обгрунтування формування стратегій розвитку підприємства |
3 |
 |
| ВП 2.1.6 |
Формування взаємовідносин між підприємством, партнерами та споживачами |
3 |
 |
|
Практика |
|
|
| 3.1 |
Педагогічна практика |
5 |
 |
| 3.2 |
Наукова ( виробнича) практика |
6 |
 |
|
Вибіркові навчальні дисципліни (четвертий семестр) на сайті Аспірантури |
|
|