Вас вітає Навчально-науковий інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій!
УВАГА!!! Настав найважливіший етап вступної кампанії 2024 року – отримання рекомендацій до зарахування!
До 05.08 — у кабінеті вступника ви зможете побачити РЕКОМЕНДАЦІЮ на БЮДЖЕТ.
До 09.08 — будуть РЕКОМЕНДАЦІЇ на КОНТРАКТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ.
ВАШІ ДІЇ:
ПІСЛЯ отримання рекомендації до зарахування ВАЖЛИВО ПІДТВЕРДИТИ НАМІР НАВЧАТИСЯ за відповідною спеціальністю та освітньою програмою у кабінеті вступника. Як це зробити?
Дивись відео інструкцію
Наступний крок – ВИКОНАННЯ УМОВ ДО ЗАРАХУВАННЯ!!! Необхідно подати пакет документів до вишу.
УВАГА!!! ПРИ ОТРИМАННІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА БЮДЖЕТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ необхідно виконати умови зарахування до 08.08.2024 до 18.00.
Виконання умов до зарахування на КОНТРАКТУ ФОРМУ НАВЧАННЯ має не такі жорсткі терміни (з 10.08 по 25.08 для основного етапу зарахування)
ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?
Варіант 1 – Ви можете приїхати до вишу та подати пакет документів ОФЛАЙН. Ми чекаємо Вас за адресою
НТУ «ХПІ», м. Харків, вул. Кирпичова, 2, навчальний корпус У-2, цокольний поверх, каб. 1.1а.
ОФЛАЙН документи також можна подати у:
Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 83а, Корпус Полтавського політехнічного коледжу НТУ “ХПІ”.
Чернівці, Головна вулиця, 203а, 3 поверх.
Deutschland, Magdeburg, Universitätplatz 2, Otto-von-Guerike-Universität, Gebäude 10
Попередньо підготуйте наступні документи:
Документ про освіту (ПЗСО або диплом молодшого спеціаліста, диплом фахового молодшого бакалавра) + додаток до нього – по 2 копії.
Мотиваційний лист на обрану спеціальність та освітню програму (на яку Вас було рекомендовано) – 1 копія.
Сертифікат НМТ – 1 копія.
Військово-обліковий документ (для чоловіків) – 2 копії.
Паспорт (з обох боків) – 2 копії.
РНОКПП (ідентифікаційний код) – 2 копії.
Довідка реєстрації місця проживання – 2 копії.
Фото 3*4 – 4 шт.
Документи, що підтверджують пільгу або квоту (за наявністю).
Варіант 2 – Подача документів ОНЛАЙН.
В такому випадку прохання заповнити Google-форму, де всі документи можна загрузити в електронному вигляді (ЯКІСНІ СКАНИ (300 dpi)), та обов’язково підписати електронним підписом КЕП.УВАГА! У формі потрібно скачати додаткові бланки, роздрукувати, заповнити особисто вступником, зробити ЯКІСНИЙ СКАН (300 dpi).
Уважно прочитайте інструкцію описану у формі!
Лист-звернення приймальної комісії для абітурієнтів