Вас вітає Навчально-науковий інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій! 🧑💻
⚠️ УВАГА!!! Настав найважливіший етап вступної кампанії 2024 року – отримання рекомендацій до зарахування!
❗️ До 05.08 — у кабінеті вступника ви зможете побачити РЕКОМЕНДАЦІЮ на БЮДЖЕТ.
❗️ До 09.08 — будуть РЕКОМЕНДАЦІЇ на КОНТРАКТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ.
ВАШІ ДІЇ:
1️⃣ ПІСЛЯ отримання рекомендації до зарахування ВАЖЛИВО ПІДТВЕРДИТИ НАМІР НАВЧАТИСЯ за відповідною спеціальністю та освітньою програмою у кабінеті вступника. Як це зробити?
☝️ Дивись відео інструкцію
2️⃣ Наступний крок – ВИКОНАННЯ УМОВ ДО ЗАРАХУВАННЯ!!! Необхідно подати пакет документів до вишу.
‼️ УВАГА!!! ПРИ ОТРИМАННІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА БЮДЖЕТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ необхідно виконати умови зарахування до 08.08.2024 до 18.00.
👌 Виконання умов до зарахування на КОНТРАКТУ ФОРМУ НАВЧАННЯ має не такі жорсткі терміни (з 10.08 по 25.08 для основного етапу зарахування)
❓ ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?
✅ Варіант 1 – Ви можете приїхати до вишу та подати пакет документів ОФЛАЙН. Ми чекаємо Вас за адресою 📍 НТУ «ХПІ», м. Харків, вул. Кирпичова, 2, навчальний корпус У-2, цокольний поверх, каб. 1.1а.
ОФЛАЙН документи також можна подати у:
▪️ Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 83а, Корпус Полтавського політехнічного коледжу НТУ “ХПІ”.
▪️ Чернівці, Головна вулиця, 203а, 3 поверх.
▪️ Deutschland, Magdeburg, Universitätplatz 2, Otto-von-Guerike-Universität, Gebäude 10
Попередньо підготуйте наступні документи:
▪️ Документ про освіту (ПЗСО або диплом молодшого спеціаліста, диплом фахового молодшого бакалавра) + додаток до нього – по 2 копії.
▪️ Мотиваційний лист на обрану спеціальність та освітню програму (на яку Вас було рекомендовано) – 1 копія.
▪️ Сертифікат НМТ – 1 копія.
▪️ Військово-обліковий документ (для чоловіків) – 2 копії.
▪️ Паспорт (з обох боків) – 2 копії.
▪️ РНОКПП (ідентифікаційний код) – 2 копії.
▪️ Довідка реєстрації місця проживання – 2 копії.
▪️ Фото 3*4 – 4 шт.
▪️ Документи, що підтверджують пільгу або квоту (за наявністю).
✅ Варіант 2 – Подача документів ОНЛАЙН.
В такому випадку прохання заповнити Google-форму, де всі документи можна загрузити в електронному вигляді (ЯКІСНІ СКАНИ (300 dpi)), та обов’язково підписати електронним підписом КЕП.❗️УВАГА! У формі потрібно скачати додаткові бланки, роздрукувати, заповнити особисто вступником, зробити ЯКІСНИЙ СКАН (300 dpi).
⚠️ Уважно прочитайте інструкцію описану у формі!
✉️ Лист-звернення приймальної комісії для абітурієнтів