Життя триває, наука живе!

Не зважаючи на війну співробітники, аспіранти і студенти кафедри двигунів та гібридних енергетичних установок продовжують займатися науковими дослідженнями.

21 квітня 2021 року співробітники кафедри взяли участь у IV Міжнародній науково-практичній морській конференції Одеського національного морського університету MPP&O-2022.

The aim of the conference is to analyze actual problems of modern ship power engineering, technical operation of ship power plants and related topics; experience exchange of colleagues of Ukraine technical universities, foreign universities and technical companies.

Ship Power Plants and Technical Operation Department (SPP and TO) of
Odessa National Maritime University (ONMU)

Конференцію проведено з використанням системи Zoom у дистанційному форматі.
На пленарному засіданні виступив проректор НТУ «ХПІ» професор Андрій Марченко, який привітав учасників конференції і побажав їм плідної роботи, коротко розповів про дослідження, які зараз ведуться на кафедрі.
Кафедру на конференції представляли завідувач Олександр Осетров, доц. Сергій Кравченко, аспірант Богдан Чучуменко і студент Артем Суботін.
В доповіді завідувача кафедрою Олександра Осетрова і студента Артема Суботіна представлено результати дослідження впливу способу відключення циліндрів автомобільного двигуна на комплекс параметрів і показників двигуна. За результатами дослідження запропоновано раціональну кількість відключених циліндрів залежно від режиму роботи двигуна і способу деактивації циліндрів.
Доповідь доцента Сергія Кравченка разом з колективом авторів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Харківського автомобільного фахового коледжу, «Основ’янської дистанції колії» (АТ «Укрзалізниця», Харків) була присвячена створенню системи електронного керування дизелем автомотриси АГД-1А-528 зокрема питанням формування ідеальної тягової характеристики.
Доповідь завідувача кафедрою Олександра Осетрова і аспіранта Богдана Чучуменка стосувалася питань вибору параметрів послідовного гібридного силового привода легкового автомобіля. Запропоновано комплекс моделей і методів, що дозволяють поводити вибір типу і оптимізацію параметрів елементів гібридної силової установки.
Слід відзначити, що навіть в цих надскладних умовах колектив кафедри продовжує розвивати наукові школи і напрямки, що є основою забезпечення навчального процесу, цілісності колективу кафедри й Університету.

Посилання на конференцію:  https://2022.depas.od.ua/