Спеціальність 122 – «Комп’ютерні науки та інформаційні технології».
Нова, існує з 2004 року, спеціалізація «Комп’ютерне проектування транспортних засобів».
Випускникам присвоюється кваліфікація на рівні магістра (спеціаліста) – інженер – системний аналітик.
Навчальний план бакалавраНауково-дослідна робота студентів кафедри
Фахівець, який отримав вищу освіту за цією спеціальністю, має знання та навички як в області програмування і інформаційних технологій, так і в області об’єкта проектування – транспортних машин спеціального і народно–господарського призначення. Це досягається завдяки творчому підходу в навчанні, а саме індивідуальній роботі зі студентами. Більшість дисциплін викладається з використанням сучасних комп’ютерних програм, що дозволяє бути затребованим ІТ-спеціалістом. Лабораторні заняття проводяться на сучасному комп’ютерному обладнанні: процесори класу Intel i5–4670, з частотою 3,4 ГГц, ОЗУ – 8Гб, монітори 24 дюйми, і на ліцензійному програмному забезпеченні: Visual Studio, MatLab, MathCad, Pro/ENGINEER, SolidWorks, ISIS Proteus, CodeVision AVR, Компас 3D, Model Vision Studium.
Отримані знання і кваліфікація інженера – системного аналітика дозволяють фахівцю:
- організовувати проектування в КБ із застосуванням потужних систем автоматизованого проектування, забезпечувати їх адаптацію, налаштування, адміністрування, захист інформації;
- самостійно вирішувати проектні завдання з використанням потужних систем автоматизованого проектування;
- розробляти програмне забезпечення при створенні тренажерів екіпажів військової колісної та гусеничної техніки;
- розробляти програмне забезпечення, веб-сайти, веб–дизайн і т. п. у відповідних фірмах та організаціях;
- навчати інженерів–конструкторів ефективним прийомам роботи з потужними системами автоматизованого проектування.
Підприємства–партнери:
- ПАТ “Турбоатом”;
- КП “Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О.О.Морозова”;
- Індустріальна група “Українська промислова енергетична компанія“;
- ДП “Завод ім. Малишева”;
- ОАО “Харківський тракторний завод ім. С. Орджонікідзе”;
- Концерн “БРОНЕТЕХНІКА УКРАЇНИ”;
- ЗАО ПК “Світло шахтаря”.
Можливості після вузівської діяльності:
-
безпосередньо проектування транспортних машин на рівні кращих світових зразків, з використанням сучасних методів досліджень, на основі застосування пакетів прикладних програм і потужної обчислювальної техніки (робота на підприємствах–партнерах);
-
розробка програмного забезпечення при створенні тренажерів екіпажів військової колісної та гусеничної техніки (робота в Харківському конструкторському бюро з машинобудування ім. О. О. Морозова і фірмах розробниках комп’ютерних симуляторів);
-
розробка програмного забезпечення, сайтів, веб–дизайн і т. п. у відповідних фірмах та організаціях;
-
навчання в аспірантурі та науково–педагогічна діяльність у вищих навчальних закладах України.