ML WEEK 2025 став не лише майданчиком для студентських інновацій, а й платформою для професійного діалогу та обміну досвідом представників чотирьох провідних університетів країни. У рамках заходу відбулася зустріч гарантів освітніх програм та завідувачів кафедр, які обговорили ключові питання розвитку освітніх програм у сфері Штучного інтелекту та Інформаційних технологій.
Учасники зустрічі:
Національний технічний університет України “КПІ ім. Ігоря Сікорського” (завідувач кафедри Прикладної математики Чертов Олег Романович та викладачі кафедри)
Національний університет “Львівська політехніка” (директорка Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Шаховська Наталія Богданівна, завідувачка кафедри Систем штучного інтелекту Мельникова Наталія Іванівна)
Національний університет “Одеська політехніка” (завідувач кафедри Штучного інтелекту та аналізу даних Тесленко Павло Олександрович, завідувачка кафедри Інтегрованих технологій управління Забарна Елеонора Миколаївна та викладачі цих кафедр)
Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” (завідувачка кафедри комп’ютерної математики і аналізу даних Ахієзер Олена Борисівна, завідувачка кафедри Системного аналізу та інформаційно-аналітичних технологій Александрова Тетяна Євгеніївна, завідувач кафедри Кібербезпеки Євсеєв Сергій Петрович та викладачі цих кафедр)
Основні теми обговорення:
Майбутнє спеціальності “Прикладна математика”
Які зміни необхідні у зв’язку з інтеграцією цієї спеціальності у сферу Інформаційних технологій? Як адаптувати навчальні програми до сучасних вимог ринку?
Проєктне навчання – від теорії до практики
Було запропоновано вести дисципліну “Проєкт” протягом усього навчального процесу бакалаврату. Студенти мають поступово розвивати навички:
Основи Product management та Start-up культури
Командна робота та управління проєктами
Практичний досвід у проєктах від реальних замовників із різних галузей
Магістерські програми нового рівня
Учасники обговорили майбутній стандарт спеціальності “Прикладна математика” для магістратури, а також нові підходи до викладання дисциплін, пов’язаних зі Штучним інтелектом та аналізом даних в освітніх програмах.
Штучний інтелект в освіті: як готувати спеціалістів майбутнього?
Обговорили нові напрямки розвитку освітніх програм, пов’язаних з AI, та їх інтеграцію у спеціальності галузі F – Інформаційні технології.