ТРИ КИТИ НАВЧАННЯ: 🧱 Що формує сучасного ІТ-фахівця
🎓 Бути ІТ-фахівцем — це не просто знати синтаксис мови програмування. Це вміння аналізувати, створювати, адаптуватися. Саме тому ми будуємо навчання на трьох надійних опорах: фундамент, спеціалізація, практика.
✨ Ці три елементи формують повноцінного фахівця, готового до викликів ІТ-світу вже з перших кроків кар’єри.
Теорія — це коріння для дерева знань: Це дає змогу розуміти, як працюють технології всередині, та створювати ефективні рішення Тут народжується експертність Студенти поглиблено вивчають сучасні підходи до аналізу даних та створення інтелектуальних систем — усе, що потрібно сьогоднішньому Data Scientist або AI-розробнику. Студенти навчаються через дії — розв’язують задачі, які постають перед справжніми фахівцями. Та отримують перший досвід ще до першої співбесіди.
PROJEKT-BASED LEARNING: 🛠 Навчання через проєкти
📣 Ми не тільки читаємо лекції — ми розв’язуємо задачі, які виникають у бізнесі, медицині, техніці та повсякденному житті.
Project-Based Learning (PBL) – це стиль активного навчання, у якому студенти працюють у командах над реальними викликами. Вони не тільки вивчають теорію, вони створюють справжні продукти й рішення.
Студенти проходять повний цикл створення продукту — від ідеї до впровадження. Відпрацювання навичок роботи у групах, презентації рішення, захисту власних ідей. Це частина всесвітньої ініціативи CDIO Initiative, яка об’єднує понад 120 університетів у більш ніж 40 країнах світу та ґрунтується на підході Conceive – Design – Implement – Operate (Задум – Проєктування – Впровадження – Експлуатація). 💡 Приклади проєктів, реалізованих саме нашими студентами, можна подивитися тут ⤵️
🧭 Методологія CDIO:
З методикою і результатами можна ознайомитись у публікації:
O.B. Akhiiezer, O. A. Haluza, A. O. Savchenko, L. M. Lyubchyk, N. T. Protsay and M. O. Aslandukov. Methodology of project-based learning for training junior students in applied mathematics: general scheme of the educational process. Journal of Physics: Conference Series, Vol. 2611, XV Intern.l Conference on Mathematics, Science, and Technology Education https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/2611/1/012005/meta
🧠 Чому це важливо?
Ми долаємо розрив між університетом та індустрією. Проєктне навчання допомагає студентам не просто вчити теорію, а на практиці розвивати навички, які цінують роботодавці.
Що дає студенту навчання за проєктно-орієнтованим підходом?
Студенти вчаться самостійно організовувати свою роботу, ефективно керувати часом, взаємодіяти в команді та розвивати критичне мислення й креативність. Вони створюють реальні, працездатні продукти й системи — а отже, вже з першого курсу формують власне портфоліо.
Паралельно здобувають технічні навички на основі практики та розвивають soft skills: комунікацію, менеджмент, лідерство.
✨ У нас не просто вивчають предмети — у нас створюють продукти.
ДУАЛЬНА ОСВІТА: 🤝 Навчання та робота – одночасно
💼 У нас студенти не чекають диплому, щоб потрапити в ІТ-компанію — вони навчаються вже всередині індустрії.
Дуальна освіта — це унікальна можливість поєднати теорію з практикою, навчаючись одночасно в університеті та у компанії. Ми співпрацюємо з найпотужнішими гравцями українського та світового ІТ.
🏢 Частина занять — на базі компаній Студенти відвідують спеціальні заняття прямо в офісах або лабораторіях партнерів. 🧪 Лабораторії та ментори з індустрії Навчання проходить у сучасних коворкінгах з використанням реального стеку технологій, а низку комп’ютерних дисциплін студенти опановують безпосередньо в компанії Cloud Works під час фахової підготовки. 🔍 Завдання – це реальні кейси з комерційних проєктів Тематика занять базується на практичних викликах, з якими стикаються ІТ-компанії щодня📌 Як це працює? Модель поділеного тижня
🎯 Чому це круто для студента?
✔️ Практика з першого курсу = реальний досвід в резюме
✔️ Робота з реальними кейсами = підготовка до інтерв’ю
✔️ Нетворкинг в ІТ-індустрії = реальний шанс на офер ще до захисту диплому