Підсумки опитування про якість освіти по закінченню осіннього семестру 2024-2025 навчального року

Кафедра КМАД провела анонімне опитування студентів щодо якості навчального процесу, доступності ресурсів, рівня отриманих знань та інших аспектів освітнього процесу. Опитування відбулося в онлайн-форматі, у ньому взяли участь 34 студенти.

Основні результати опитування:

  • Оцінка змісту дисциплін:
    • Загальні дисципліни були оцінені в середньому на 4.42 бали за п’ятибальною шкалою.
    • Профільні дисципліни отримали дещо вищу оцінку – 4.68 бали.
  • Співпраця з викладачами та іншими студентами:
    • Можливості для співпраці оцінені в середньому на 4.28 бали.
  • Доступність ресурсів (бібліотеки, лабораторії, програмне забезпечення):
    • Середня оцінка 4.30 бали.
  • Якість системи оцінювання знань студентів:
    • Оцінена студентами на 4.65 бали.
  • Застосування математичних знань у реальних проєктах:
    • Відповіді розподілилися таким чином: частина студентів зазначила, що інколи використовує математичні знання, частина – що не працює за спеціальністю.
  • Зміни у рівні знань за роки навчання:
    • Значно покращився – 24 студентів.
    • Покращився – 10 студентів.
    • Не змінився – 0 студентів.
  • Рівень навичок самостійного дослідження та роботи з джерелами інформації:
    • Значно покращився – 14 студентів.
    • Покращився – 11 студентів.
    • Не змінився – 9 студенти.
  • Основні джерела інформації в навчанні:
    • Науково-популярна література – 13 студентів.
    • Підручники, навчальна література або електронні ресурси бібліотеки НТУ «ХПІ» – 5 студентів.
    • Навчально-методичні матеріали викладачів – 9 студентів.
    • Інтернет-джерела – 28 студенти.
    • Сервіси зі штучним інтелектом (ChatGPT, Google Bard тощо) – 31 студентів.
    • Інші джерела – 6 студентів.
  • Оцінка ставлення викладачів до студентів:
    • Середня оцінка 4.71 бали.
  • Чесність та доброчесність у навчальному процесі:
    • Випадки неправомірної вигоди не зафіксовані – всі 34 студенти відповіли «Ні».

Висновки та подальші кроки

Результати опитування свідчать про високу задоволеність студентів навчальним процесом, особливо профільними дисциплінами та рівнем викладання. Водночас, є можливості для покращення доступності навчальних ресурсів та підвищення обізнаності студентів щодо застосування отриманих знань у реальних проєктах.

Кафедра КМАД планує:

  1. Посилити інтеграцію математичних знань у реальні проєкти для студентів.
  2. Сприяти активнішому використанню навчальних матеріалів викладачів та бібліотечних ресурсів.

Дякуємо всім студентам, які взяли участь в опитуванні!



Поділитись: