Кафедра КМАД провела анонімне опитування студентів щодо якості навчального процесу, доступності ресурсів, рівня отриманих знань та інших аспектів освітнього процесу. Опитування відбулося в онлайн-форматі, у ньому взяли участь 34 студенти.
Основні результати опитування:
- Оцінка змісту дисциплін:
- Загальні дисципліни були оцінені в середньому на 4.42 бали за п’ятибальною шкалою.
- Профільні дисципліни отримали дещо вищу оцінку – 4.68 бали.
- Співпраця з викладачами та іншими студентами:
- Можливості для співпраці оцінені в середньому на 4.28 бали.
- Доступність ресурсів (бібліотеки, лабораторії, програмне забезпечення):
- Середня оцінка 4.30 бали.
- Якість системи оцінювання знань студентів:
- Оцінена студентами на 4.65 бали.
- Застосування математичних знань у реальних проєктах:
- Відповіді розподілилися таким чином: частина студентів зазначила, що інколи використовує математичні знання, частина – що не працює за спеціальністю.
- Зміни у рівні знань за роки навчання:
- Значно покращився – 24 студентів.
- Покращився – 10 студентів.
- Не змінився – 0 студентів.
- Рівень навичок самостійного дослідження та роботи з джерелами інформації:
- Значно покращився – 14 студентів.
- Покращився – 11 студентів.
- Не змінився – 9 студенти.
- Основні джерела інформації в навчанні:
- Науково-популярна література – 13 студентів.
- Підручники, навчальна література або електронні ресурси бібліотеки НТУ «ХПІ» – 5 студентів.
- Навчально-методичні матеріали викладачів – 9 студентів.
- Інтернет-джерела – 28 студенти.
- Сервіси зі штучним інтелектом (ChatGPT, Google Bard тощо) – 31 студентів.
- Інші джерела – 6 студентів.
- Оцінка ставлення викладачів до студентів:
- Середня оцінка 4.71 бали.
- Чесність та доброчесність у навчальному процесі:
- Випадки неправомірної вигоди не зафіксовані – всі 34 студенти відповіли «Ні».
Висновки та подальші кроки
Результати опитування свідчать про високу задоволеність студентів навчальним процесом, особливо профільними дисциплінами та рівнем викладання. Водночас, є можливості для покращення доступності навчальних ресурсів та підвищення обізнаності студентів щодо застосування отриманих знань у реальних проєктах.
Кафедра КМАД планує:
- Посилити інтеграцію математичних знань у реальні проєкти для студентів.
- Сприяти активнішому використанню навчальних матеріалів викладачів та бібліотечних ресурсів.
Дякуємо всім студентам, які взяли участь в опитуванні!