Довідник студента

Увага! Ця сторінка знаходиться в розробці!

Зміст

  1. Дізнавайся новини першим
  2. Відповіді на розповсюджені питання
    2.1 Через яку відеоплатформу відбувається навчання та проходять заняття?
    2.2 Коли і як отримати студентський квиток?
    2.3 Чи буде у мене залікова книжка?
    2.4 Якщо мені потрібна довідка про доходи?
  3. Академічна та соціальна стипендія
  4. Контрактне навчання

 

1. Дізнавайся новини першим

Сайт кафедри:  https://web.kpi.kharkov.ua/safetyofliving/

Телеграм кафедри для вступників: https://t.me/osh_khpi

Інстаграм кафедри: https://www.instagram.com/khpi_ohs/

Фейсбук кафедри: https://www.facebook.com/LaborEnvironmentSafety/

Електронна пошта дирекції ННІ МІТ: mit@khpi.edu.ua


2. Відповіді на розповсюджені питання

2.1 Через яку відеоплатформу відбувається навчання та проходять заняття?

Teams Logo

Відповідно до наказу по НТУ «ХПІ» навчальний процес відбувається у дистанційному форматі (синхронний та/або асинхронний режим) за допомогою корпоративної платформи MS Office365. Заняття відбуваються у програмному середовищі Microsoft Teams  згідно з розкладом в Календарі. Логін і пароль до корпоративної пошти (Microsoft 365 Outlook) вам вже було надіслано. Якщо виникли проблеми з підключенням звертайтесь до куратора або у службу підтримки.

Служба підтримки: support.cabinet@khpi.edu.ua

Microsoft 365 Outlook: https://outlook.office.com/mail/

Microsoft 365 Teams: https://teams.microsoft.com/v2/


2.2 Коли і як отримати студентський квиток?

Одразу після наказу про Ваше зарахування студентом НТУ «ХПІ» дирекція інституту в посиленому режимі виконує всі необхідні роботи з підготовки студентських квитків. Незабаром працівники дирекції повідомлять Вас про готовність квитків. Також вони будуть доступні для перегляду та використання у застосунку «Дія». Квиток можна буде отримати особисто в дирекції ННІ МІТ чи звернутися за допомогою до куратора групи.


2.3 Чи буде у мене залікова книжка?

Звичайно, проте вона буде в електронному вигляді. Ви матимете свій електронний кабінет, у якому буде розміщено Ваш індивідуальний навчальний план на навчальний рік. Під час семестрового контролю викладачі виставлятимуть підсумкові оцінки з навчальних дисциплін у електронні відомості і вони будуть висвітлені у Вашому електронному кабінеті відповідно до навчальних дисциплін індивідуального навчального плану.

Кабінет студента: https://studcabinet.kpi.kharkov.ua/
Пошта підтримки: support.cabinet@khpi.edu.ua або studcabinet@kpi.kharkov.ua


2.4 Якщо мені потрібна довідка про доходи?

Якщо Вам потрібна довідка про доходи, Вам слід звернутися до бухгалтерії, написавши на пошту auditor@kpi.kharkov.ua.


3. Академічна та соціальна стипендія

Призначення стипендій
Стипендіальний рейтинг


4. Контрактне навчання

Плата за навчання здійснюється два рази на рік не пізніше 10-го календарного дня з початку семестру.

Реквізити на сплату за навчання:

Банк отримувача: ДКСУ
Р/р UA168201720313291001201004225
код отримувача: 02071180
Отримувач: НТУ «ХПІ»
В квитанції, в призначенні платежу обов’язково вказувати:
П.І.Б студента, групу, семестр, номер договору.

За додатковою інформацією звертайтесь у відділ договірної та практичної підготовки:

61002, Харків, вул. Кирпичова, 2, НТУ “ХПІ”, Вечірній корпус, к. 25-А Номер телефону: +380 (57) 707 63 13