Наукові напрямки

НАУКОВІ НАПРЯМКИ КАФЕДРИ, ОБУМОВЛЕНІ АКТУАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ І ОХОПЛЮЮТЬ ВИВЧЕННЯ:

  • когнітивного та особистісного розвитку студентів,. що включає розвиток актуальних для часу інтенсивних трансформацій соціальних, комунікативних та технічних компетентностей;
  • розвитку інноваційних програм курсів, платформ і матеріалів дистанційного, змішаного та онлайн навчання;
  • дослідження комплексного розвитку мовленнєвої компетентності в режимі онлайн на експериментальній базі офіційного сертифікованого міжнародного центру підготовки до іспиту на рівень В2 за версією Cambridge English: First – FCE;
  • розвитку управління навчальним процесом, що включає розвиток мультидисциплінарних команд проектів та баз даних, що здатні автоматизувати процеси категоризації, конкретизації, розподілу, вимірювання і трансформації всіх видів освітньої діяльності в формати академічних та наукових планів, звітів, тощо;
  • дослідження емоційного і соціального інтелекту здобувачів в умовах стресу;
  • дослідження убової діяльності з цілеспрямованого розвитку онлайн ефективності прийняття і реалізації рішень;
  • дослідження убової діяльності з цілеспрямованого розвитку ефективного лідерства та командної роботи;
  • дослідження шляхів відбору і розвитку мультидисциплінарної команди розробників;
  • дослідження принципів організації робочого середовища розробників е-комплексів;
  • дослідження принципів розробки прототипу е-курсів: методології, структури, видів навчальної діяльності, типів завдань, системуправління, зворотного зв’язку, контролю;
  • дистанційне навчання;
  • гендерні особливості ділової комунікації;
  • Інтернет-комунікації;
  • медіа-комунікації;
  • PR-комунікації.

          Професором Тетяною Сергеєвою сформовані проблемні групи з провідних викладачів і співробітників кафедри, які розробляють коло дослідницьких проблем, що пов’язані з е-навчанням, а саме:

  1. СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА Е-НАВЧАННЯ
    • Е-навчання, як синергійна взаємодія тріади «студент-тьютор-освітнє середовище»
    • Профіль випускника – стратегічне орієнтування студент -центрованого е-навчання
    • Інтерактивність, як базова умова ефективного е-навчального середовища
    • Метакогнітивний підхід, як засіб подолання невизначеності
    • Предметні дії, як фундаментальна основа е-навчання
    • Персоналізація е-навчання – вибір на основі рефлексії смислів і досвіду
    • Зворотній зв’язок і самооцінка, як умови якості саморозвитку в е-навчанні
    • Е-технології автоматизації знань, як умови трансформації теорії в практику
  1. КОМПЛЕКСНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА В МЕЖАХ Е-НАВЧАННЯ
    • Розвиток метакогнітивної здатності до саморозвитку в межах е-навчання, як умова виживання в нестійкому динамічному суспільстві
    • Розвиток критичного мислення в межах е-навчання, як умова розвитку ефективності прийняття і реалізації рішень
    • Розвиток соціального і емоційного інтелекту в межах е-навчання як умова соціально-комунікативної ефективності
    • Розвиток ефективного розділеного лідерства та командної роботи в межах е-навчання, як умова успішної роботи в організації
    • Розвиток здатності працювати в стресовій ситуації в межах е-курсів підготовки до випробувань різного рівня складності
  1. МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ, ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО Е-НАВЧАННЯ
    • Досвід створення розвивального е-середовища мультидисциплінарними командами розробників
    • Розвиток професійної компетентності через мультидисциплінарні зв’язку з непрофільними дисциплінами в рамках е-навчання
    • Вимірювання ваги дисципліни для ухвалення рішення щодо відбору компонентів збалансованої мультидисциплінарної е-освітньої програми
    • Оптимізація і підвищення ефективності е-освітніх програм за допомогою аналізу перехресних компетентностей
  1. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНІКИ ТА ІНСТРУМЕНТИ Е-НАВЧАННЯ
    • Розвиток здатності до самоуправління процесом е-навчання за допомогою інструменту «Progress Bar»
    • Визначення індивідуального рівня розвитку за допомогою техніки «Накладання когнітивних схем»
    • Визначення індивідуальної програми навчання за допомогою техніки «Накладання профілів»
    • Розвиток критичного мислення за допомогою техніки «Індивідуальної траєкторії»
    • Розвиток здатності до узагальнення за допомогою техніки «Ментальної матриці»
    • Самооцінка ефективності вирішення завдань за допомогою техніки «Кольорової палітри»
    • Розвиток комунікативних навичок говоріння на «Скролінговому тренажері»
    • Мнемотехніки «крос-форми», «приховані написи», «ментальні карти» для автоматизації комунікативних навичок