НАУКОВІ НАПРЯМКИ КАФЕДРИ, ОБУМОВЛЕНІ АКТУАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ І ОХОПЛЮЮТЬ ВИВЧЕННЯ:
- когнітивного та особистісного розвитку студентів,. що включає розвиток актуальних для часу інтенсивних трансформацій соціальних, комунікативних та технічних компетентностей;
- розвитку інноваційних програм курсів, платформ і матеріалів дистанційного, змішаного та онлайн навчання;
- дослідження комплексного розвитку мовленнєвої компетентності в режимі онлайн на експериментальній базі офіційного сертифікованого міжнародного центру підготовки до іспиту на рівень В2 за версією Cambridge English: First – FCE;
- розвитку управління навчальним процесом, що включає розвиток мультидисциплінарних команд проектів та баз даних, що здатні автоматизувати процеси категоризації, конкретизації, розподілу, вимірювання і трансформації всіх видів освітньої діяльності в формати академічних та наукових планів, звітів, тощо;
- дослідження емоційного і соціального інтелекту здобувачів в умовах стресу;
- дослідження убової діяльності з цілеспрямованого розвитку онлайн ефективності прийняття і реалізації рішень;
- дослідження убової діяльності з цілеспрямованого розвитку ефективного лідерства та командної роботи;
- дослідження шляхів відбору і розвитку мультидисциплінарної команди розробників;
- дослідження принципів організації робочого середовища розробників е-комплексів;
- дослідження принципів розробки прототипу е-курсів: методології, структури, видів навчальної діяльності, типів завдань, системуправління, зворотного зв’язку, контролю;
- дистанційне навчання;
- гендерні особливості ділової комунікації;
- Інтернет-комунікації;
- медіа-комунікації;
- PR-комунікації.
Професором Тетяною Сергеєвою сформовані проблемні групи з провідних викладачів і співробітників кафедри, які розробляють коло дослідницьких проблем, що пов’язані з е-навчанням, а саме:
- СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА Е-НАВЧАННЯ
-
- Е-навчання, як синергійна взаємодія тріади «студент-тьютор-освітнє середовище»
- Профіль випускника – стратегічне орієнтування студент -центрованого е-навчання
- Інтерактивність, як базова умова ефективного е-навчального середовища
- Метакогнітивний підхід, як засіб подолання невизначеності
- Предметні дії, як фундаментальна основа е-навчання
- Персоналізація е-навчання – вибір на основі рефлексії смислів і досвіду
- Зворотній зв’язок і самооцінка, як умови якості саморозвитку в е-навчанні
- Е-технології автоматизації знань, як умови трансформації теорії в практику
- КОМПЛЕКСНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА В МЕЖАХ Е-НАВЧАННЯ
-
- Розвиток метакогнітивної здатності до саморозвитку в межах е-навчання, як умова виживання в нестійкому динамічному суспільстві
- Розвиток критичного мислення в межах е-навчання, як умова розвитку ефективності прийняття і реалізації рішень
- Розвиток соціального і емоційного інтелекту в межах е-навчання як умова соціально-комунікативної ефективності
- Розвиток ефективного розділеного лідерства та командної роботи в межах е-навчання, як умова успішної роботи в організації
- Розвиток здатності працювати в стресовій ситуації в межах е-курсів підготовки до випробувань різного рівня складності
- МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ, ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО Е-НАВЧАННЯ
-
- Досвід створення розвивального е-середовища мультидисциплінарними командами розробників
- Розвиток професійної компетентності через мультидисциплінарні зв’язку з непрофільними дисциплінами в рамках е-навчання
- Вимірювання ваги дисципліни для ухвалення рішення щодо відбору компонентів збалансованої мультидисциплінарної е-освітньої програми
- Оптимізація і підвищення ефективності е-освітніх програм за допомогою аналізу перехресних компетентностей
- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНІКИ ТА ІНСТРУМЕНТИ Е-НАВЧАННЯ
-
- Розвиток здатності до самоуправління процесом е-навчання за допомогою інструменту «Progress Bar»
- Визначення індивідуального рівня розвитку за допомогою техніки «Накладання когнітивних схем»
- Визначення індивідуальної програми навчання за допомогою техніки «Накладання профілів»
- Розвиток критичного мислення за допомогою техніки «Індивідуальної траєкторії»
- Розвиток здатності до узагальнення за допомогою техніки «Ментальної матриці»
- Самооцінка ефективності вирішення завдань за допомогою техніки «Кольорової палітри»
- Розвиток комунікативних навичок говоріння на «Скролінговому тренажері»
- Мнемотехніки «крос-форми», «приховані написи», «ментальні карти» для автоматизації комунікативних навичок