ЗДОБУВАЧІ КАФЕДРИ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ГОСТЬОВОЇ ЛЕКЦІЇ ДМИТРА БУЛАНОВА ПРО ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ТА ТУРИСТИЧНИЙ БРЕНДИНГ 🎨🌍

18 листопада здобувачі кафедри туризму і готельно-ресторанного бізнесу взяли участь у гостьовій онлайн-лекції на тему «Територіальний та туристичний брендинг», яку провів Дмитро Буланов – креативний та дизайн-директор Bulanov büro, куратор з візуальних комунікацій у Projector Institute 💡.

Під час лекції спікер пояснив, чому брендинг територій виходить далеко за межі логотипів та візуальних елементів і є важливим інструментом формування репутації дестинації та залучення туристичних потоків.
Учасники дізналися:
– як перетворити «звичайний об’єкт» на впізнавану туристичну дестинацію 🌄;
– як створювати унікальну айдентику, що передає автентичність місця 🎯;
– які інструменти допомагають громадам ставати видимими для туристів 🧭;
– як працюють успішні кейси територіального брендингу в Україні, зокрема приклад Запоріжжя 🏙️.

Також пан Дмитро Буланов поділився власним професійним досвідом у створенні айдентик для туристичного бренду України «It’s all about U», Міністерства освіти і науки України, а також альтернативної айдентики Києва зі символом каштана та шрифтом KyivType. Спікер розповів про реалізовані проєкти у Запоріжжі, Генічеську, Черкаській області та Приазов’ї, а також про роботу над айдентиками державних ініціатив та сервісів 💼✨.

Лекція стала цінною можливістю для здобувачів кафедри глибше зрозуміти роль брендингу в розвитку туристичних дестинацій.
Як зазначив спікер: «Брендинг туристичної дестинації – це інструментарій. Справжній продукт створює громада, транслюючи свої цінності через образи та позиціонування» 🌟.

Кафедра кафедри туризму і готельно-ресторанного бізнесу щиро дякує пану Дмитру Буланову за надихаючу лекцію, практичні поради та професійний досвід та сподівається на подальші нові зустрічі у спільній справі покращення галузі туризму та гостинності в Україні! 💚

 

Галерея:

 

Поділитись: