Програмне забеспечення ІС Language Portfolio
Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції
Методичні матеріали для модулів
Методичні матеріали для модуля 1 “Socializing in Academic and Professional Environments”
Методичні матеріали для модуля 2 “Searching for and Processing Information“
Методичні матеріали для модуля 3 “Formulating Ideas“
Методичні матеріали для модуля 4 “Presenting Information”
Методичні матеріали для модуля 5 “Working Virtually”
Методичні матеріали для модуля 6
Методичні матеріали для Advanced Students
Методичні матеріали, розроблені викладачами кафедри іноземних мов
Функціональні структури академічної англійської мови
English for Technical Students (Модуль 1)
Science speaks English (підготовка до ЄВІ)
Technology Focus (Магістри)
Навчальний посібник для студентів 1 курсу заочного відділення (англійська мова)
Англійська мова для студентів 1 курсу комп’ютерних та економічних спеціальностей
Методичні вказівки для контролю поточних знань студентів 1 курсу заочного відділення (англійська мова)
Методичні вказівки з англійської мови для студентів-бакалаврів, які вступають до магістратури
Методичні вказівки для вхідного тестування студентів, що отримують освіту англійською мовою
Методичні вказівки з французької мови для контролю поточних знань студентів заочної форми навчання
Навички аудіювання з німецької мови від А до С (німецька мова) | Аудіофайли до матеріалу “Навички аудіювання з німецької мови від А до С”
Language Portfolio
Методичні вказівки. Printing, publishing.
Методичні вказівки для самостійної роботи 2 модуль, частина 1
Методичні вказівки для самостійної роботи 2 модуль, частина 2
Методичні вказівки до самостійної роботи. 3 модуль
Методичні вказівки “Екологія”, “Пошук та обробка інфoрмації”
Практична граматика англійської мови. Синтаксис.
Створення презентації англійською мовою для академічних цілей
Пошук та обробка інформації – Методичні вказівки з англійської мови для студентів 1 курсу
Розробка презентації – Методичні вказівки з англійської мови для студентів 2 курсу
Making presentations for academic purposes in English
Методи контролю знань студентів у курсі «Англійська мова за професійним спрямуванням»
Модуль 1: Спілкування в академічному та професійному середовищах
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 10 |
Заповнення форм (заяв або бланків реєстрації) | 10 | |
Перевірка володіння лексичним та граматичним матеріалом модуля, зокрема розуміння загальновживаних письмових та усних інструкцій, повідомлень та попереджень (письмовий тест) | 10 | |
Написання електронного листа, наприклад до організаційного комітету студентської конференції, щоб з’ясувати інформацію (поселення, кошти, трансфер тощо ) | 15 | |
Виконання завдань рольової гри пов’язаної із ситуаціями, що вникають у навчальному середовищі (наприклад, «Знайти сусіда для проживання у гуртожитку», «Дізнатись дорогу», “Телефонна розмова” тощо) | 15 | |
Підсумковий контроль | 1.Тестування вмінь усного та письмового спілкування (письмовий тест)
2. Рольова гра |
25
15 |
Модуль 2. Пошук та обробка інформації
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 10 |
Тестування навичок читання та аудіювання з метою загального розуміння та визначення конкретної інформації (письмовий тест) | 20 | |
Письмовий опис графічної інформації, представленої у вигляді діаграм | 15 | |
Усна інтерпретація інформації, представленої у вигляді діаграм, графіків чи таблиць за напрямком професійної діяльності | 15 | |
Підсумковий контроль | 1. Тестування вмінь різних типів читання та аудіювання
2. Усна інтерпретація інформації, представленої у вигляді діаграм, графіків чи таблиць |
25
15 |
Модуль 3: Професійне мовлення
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 10 |
Тестування навичок читання, та аудіювання (4 тести) | 4*5=20 | |
Усна доповідь (за фахом) | 15 | |
Написання напів-формального листа | 15 | |
Підсумковий контроль | 1. Тестування вмінь різних типів читання, аудіювання та письма
2. Усна доповідь (за фахом) |
25
15 |
Модуль 4: Презентація інформації
Види контролю | Види та зміст робіт | Макс. бал |
Поточний контроль | Виконання завдань для самостійної роботи та практичних занять | 5 |
Тестування навичок підготовки презентації (4 тести) | 4*10=40 | |
Усна презентація | 15 | |
Підсумковий контроль | 1.Тестування вмінь підготовки презентації (письмовий тест)
2. Усна презентація за професійним спрямуванням |
25
15 |
Критерії оцінювання мовленнєвих навичок студентів
FORMS ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Formatting and content | – All fields are filled in (even N/A fields)
– All the instructions on filling out the form are followed – Information is presented clearly – All information is relevant |
Excellent
5 |
– Some (1-2) fields are left blank
– Instructions on filling out the form are not always followed – Information can be understood – Information in 1-2 fields is irrelevant |
Good
4 |
|
– Most required fields are left blank
– instructions on filling out the form are not followed – Information is hardly legible – Most Information is irrelevant |
Satisfactory
3 |
|
Spelling and grammar | Appropriate use of grammar structures, vocabulary and spelling with 1-2 acceptable mistakes | Excellent
5 |
Grammar, vocabulary or bad spelling errors causes some misunderstanding | Good
4 |
|
Inadequate grammar, vocabulary or spelling prevents understanding | Satisfactory
3 |
|
Total grade | Excellent
9-10 |
|
Good
7-8 |
||
Satisfactory
6 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАПОВНЕННЯ БЛАНКІВ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Оформлення та зміст | – Всі поля заповнені (навіть ті, які вас не стосуються)
– Виконано всі інструкції щодо заповнення бланку – Інформація подана чітко і розбірливо – Вся інформація релевантна |
Відмінно
5 |
– Деякі (1-2) поля залишені пустими
– Інструкції щодо заповнення бланку виконуються не повністю – Інформацію можна розібрати – Інформація з 1-2 полів не відповідає запиту |
Добре
4 |
|
– Більшість необхідних полів залишено пустими
– Інструкції щодо способу заповнення бланку не виконуються – Інформацію важко розібрати – Більшість інформації не відповідає запиту |
Задовільно
3 |
|
Орфографія та граматика | Вдале використання граматичних структур, лексики та орфографії (допускається 1-2 незначні помилки) | Відмінно
5 |
Граматичні, лексичні чи орфографічні помилки заважають розумінню деяких полів | Добре
4 |
|
Грубі граматичні, лексичні чи орфографічні помилки заважають розумінню | Задовільно
3 |
|
Загальний бал | Відмінно
9-10 |
|
Добре
7-8 |
||
Задовільно
6 |
INFORMAL (SEMI-FORMAL) LETTER ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Content | Grades |
Content
(There may be several conditions) |
The condition is fully processed, the participant clearly expresses their understanding of the problem (a detailed answer to the condition is given – at least three or four sentences) | Excellent
3 |
Limited response to the condition, the participant may have misunderstood the task | Good
2 |
|
The condition is only mentioned, the participant does not express their understanding of the problem | Satisfactory
1 |
|
Structure of the text coherence and correspondence of the written statement to the set format
|
– The text of the letter is presented logically and consistently
– Linking words connect the pieces of text – The style of expression fully meets the requirements to a personal letter: – greetings, – introduction, – main part, – farewell, – signature |
Excellent
4 |
– The logic of the presentation is partially broken
– Connecting elements occur only in individual sentences – There is a violation of the basic requirements for writing a personal letter |
Good
2-3 |
|
– the work consists of a set of sentences
– there are no connecting elements – the work does not meet the requirements to a personal letter |
Satisfactory
1 |
|
Use of vocabulary and grammar | – sufficient vocabulary to solve a given communicative situation is demonstrated
– There may be vocabulary and grammar mistakes (maximum 3) that do not affect the comprehension of what is written |
Excellent
3 |
– Insufficient vocabulary to resolve a given communicative situation
– There are vocabulary and grammar mistakes in the work (maximum 4-7) that interfere with the understanding of individual sentences. |
Good
2 |
|
Due to a large number of vocabulary and grammar errors, the content of the letter is unclear. | Satisfactory
1 |
|
Total grade | Excellent
8-10 |
|
Good
5-7 |
||
Satisfactory 3-4 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НЕФОРМАЛЬНОГО (НАПІВФОРМАЛЬНОГО) ЛИСТА
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Змістовне наповнення
(умов може бути декілька) |
Умова опрацьована повністю, учасник чітко виражає своє розуміння проблеми (надано розгорнуту відповідь на умову – не менш трьох-чотирьох речень) | Відмінно
3 |
Умова опрацьована недостатньо, можливо, через неповне розуміння завдання | Добре
2 |
|
Умова лише згадана, учасник не виражає свого розуміння проблеми | Задовільно
1 |
|
Структура тексту: зв’язність та відповідність письмового висловлення заданому формату | – Текст листа укладено логічно і послідовно.
– З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту. – Стиль висловлення повністю відповідає вимогам написання особистого (напівформального) листа: – привітання, – вступ, – основна частина, – прощання, – підпис |
Відмінно
4 |
– Логіка викладу частково порушена.
– З’єднувальні елементи зустрічаються лише в окремих реченнях. – Є порушення основних вимог написання особистого листа.. |
Добре
2-3 |
|
– робота складається з набору речень
– з’єднувальні елементи відсутні – не відповідає вимогам написання особистого листа. |
Задовільно
1 |
|
Використання лексики та граматики | – Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.
– Можлива наявність лексичних та граматичних помилок (максимум 3), які не впливають на розуміння написаного. |
Відмінно
3 |
– Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.
– У роботі є лексичні та граматичні помилки (максимум 4-7), що заважають розумінню окремих речень. |
Добре
2 |
|
Через велику кількість лексичних та граматичних помилок зміст листа незрозумілий. | Задовільно
1 |
|
Загальний бал | Відмінно
8-10 |
|
Добре
5-7 |
||
Задовільно
3-4 |
ROLE PLAY ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Vocabulary and Grammar
|
– Wide range of vocabulary
– Adequate use of vocabulary – No more than 2 vocabulary mistakes, which do not affect understanding – No or few (no more than 5) grammar mistakes, which do not affect understanding |
Excellent
5 |
– Sufficient range of vocabulary
– Adequate use of vocabulary – No more than 4 vocabulary mistakes, which do not affect understanding – A few (6-8) grammar mistakes, which do not affect understanding |
Good
4 |
|
– Insufficient range of vocabulary
– Use of vocabulary is not always adequate (repeating, needs explanation) – A large number of vocabulary mistakes, which make understanding difficult – Multiple grammar mistakes prevent understanding |
Satisfactory
3 |
|
Relevance and Realization | – The topic is well developed
– The goal is achieved, all the tasks are fulfilled |
Excellent
5 |
– Mostly close to the topic
– The goal is achieved, but not all the tasks are fulfilled |
Good
4 |
|
– Deviates from the given topic
– Some tasks are not even touched upon |
Satisfactory
3 |
|
Fluency and Interaction | – The speech is fluent with no noticeable pauses
– The speech is intelligible and clear – Good understanding of the partner, able to compromise – Actively contributes to achieving the goal |
Excellent
5 |
– A few hesitations (pauses), which do not prevent general understanding
– The speech is mostly intelligible – Mostly understands the partner’s messages, able to compromise – Adds to achieving the goal |
Good
4 |
|
– The student has difficulty speaking (too much hesitation, lots of pauses), which prevents adequate communication
– Sometimes is poorly heard, some words are unintelligible – Partial understanding of the partner cause some inadequate responses, hardly ready to compromise, – Complicates achieving the goal |
Satisfactory
3 |
|
Total grade | Excellent 14-15 | |
Good
11-13 |
||
Satisfactory 9-10 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Лексична наповнюваність та граматика
|
– Багатий словниковий запас
– Лексичний матеріал вживається адекватно – Наявність кількох (не більше двох) лексичних помилок, які не впливають на адекватність сприйняття висловлювання – Майже відсутні або незначні (не більше 5) граматичні помилки, які не впливають на розуміння висловлювань |
Відмінно
5 |
– Достатній словниковий запас
– Адекватне вживання лексичного матеріалу – Наявність кількох (не більше чотирьох) лексичних помилок, які не впливають на адекватність сприйняття висловлювання – Наявність кількох граматичних помилок (6-8), що не впливають на розуміння висловлювань |
Добре
4 |
|
– Недостатній словарний запас
– Не завжди адекватне вживання лексичного матеріалу (наявність повторів, необхідність уточнень) – Велика кількість лексичних помилок, що ускладнюють адекватне сприйняття висловлювань – Велика кількість граматичних помилок, що ускладнюють розуміння |
Задовільно
3 |
|
Релевантність та реалізація | – Повністю відповідає темі
– Мета досягнута шляхом виконання усіх завдань |
Відмінно
5 |
– Загалом відповідає заданій темі
– Мета досягнута, але не всі завдання виконані |
Добре
4 |
|
– Частково відповідає заданій темі
– Кілька завдань не виконані |
Задовільно
3 |
|
Володіння мовою та взаємодія | – Студент достатньо вільно володіє мовою без помітних пауз
– Студент говорить чітко і чутно – Студент добре розуміє партнера і здатний на компроміс – Студент сприяє досягненню поставленої цілі |
Відмінно
5 |
– Студент має деякі вагання (паузи) під час висловлювань, але це не заважає загальному сприйняттю висловлювань
– Мовлення здебільшого зрозуміле – Студент розуміє висловлювань партнера, здатний на компроміс – Сприяє досягненню поставленої цілі |
Добре
4 |
|
– Студент має труднощі (занадто багато вагань і пауз), що заважає комунікації
– Студента погано чути і важко розібрати слова – Студент частково розуміє партнера, тому його репліки не завжди пов’язані з висловлюваннями партнера – Не сприяє досягненню цілі |
Задовільно
3 |
|
Загальний бал | Відмінно 14-15 | |
Добре
11-13 |
||
Задовільно 9-10 |
DIAGRAM DESCRIPTION ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Organisation +
Words Number (150) – Introduction – Overview – Body paragraph(s) |
– covers the requirements of the task
– arranges information and ideas properly |
Excellent
4-5 |
– generally addresses the task;
– the format may be inappropriate in places |
Good
2-3 |
|
– fails to address the task, which may have been completely misunderstood
– does not organize ideas logically |
Satisfactory
1 |
|
Coherence and cohesion | – uses cohesive devices effectively, but cohesion within and/or between sentences may be faulty or mechanical (2 mistakes)
– ideas are expressed clearly and logically |
Excellent
3 |
– uses some basic cohesive devices but they may be inaccurate or repetitive (5 mistakes)
– presents information and ideas but these are not arranged coherently |
Good
2 |
|
– uses a very limited range of cohesive devices and those used may not indicate a logical relationship between ideas | Satisfactory
1 |
|
Academic style (vocabulary) | – uses an adequate range of academic vocabulary relative to the task with some awareness of style and collocation | Excellent
3 |
– uses basic vocabulary which may be used repetitively or which may be inappropriate for the task (5 mistakes) | Good
2 |
|
– uses only a very limited range of words and expressions | Satisfactory
1 |
|
Grammar Structures and Spelling | – makes some errors in spelling and/or word formation (2 mistakes), but they do not impede communication
– uses a mix of simple and complex sentence forms – has good control of grammar and punctuation but may make a few mistakes (1-3) |
Excellent
3-4 |
– makes noticeable errors in spelling and/or word formation that may cause some difficulty for understanding
– uses a limited range of grammar structures; uses only simple sentences – makes frequent grammatical errors and punctuation may be faulty |
Good
2-3 |
|
– has very limited control of word formation and/or spelling
– errors may severely distort the message (6 > mistakes) – cannot use sentence forms except in memorized phrases |
Satisfactory
1 |
|
Total grade | Excellent
13-15 |
|
Good
8-12 |
||
Satisfactory 4-7 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ОПИСУ ДІАГРАМ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Організація +
Кількість слів (150) – Вступ – Огляд – Абзац(и) |
– виконує вимоги завдання
– інформацію та думки розміщує згідно вимог |
Відмінно
4-5 |
– – загалом виконує завдання
– – формат може бути місцями невідповідний |
Добре
2-3 |
|
– не в змозі виконати завдання, можливо через нерозуміння
– матеріал організований нелогічно |
Задовільно 1 | |
Послідовність і узгодженість | – ефективно використовує слова-зв’язки, але узгодженість в / або між реченнями може бути помилковою або механічною (2 помилки)
– висловлюється чітко і логічно |
Відмінно
3 |
– використовує деякі базові слова-зв’язки але вони можуть бути неточні і повторюються (5 помилок)
– презентує інформацію, але вона не узгоджена |
Добре
2 |
|
– використовує дуже обмежену кількість слів-зв’язок і вони не вказують на логічність зв’язку між реченнями. | Задовільно 1 | |
Академічний стиль (лексика) | – використовує достатню кількість академічної лексики, необхідної для виконання завдання, з розумінням стилю та поєднання слів | Відмінно
3 |
– використовує базову лексику, яка може повторюватись або не відповідає завданню (5 помилок). | Добре
2 |
|
– використовує тільки обмежену кількість слів та виразів | Задовільно 1 | |
Граматичні конструкції та правопис | – робить декілька орфографічних помилок і/або помилки на словотворення (2 помилки), які не заважають розумінню
– використовує набір простих та складних речень – добре розуміється на граматиці та пунктуації, але може допустити декілька помилок (1-3) |
Відмінно 3-4 |
– робить помітні помилки в правописі і/або у словотворенні, що можуть викликати складність розуміння
– – використовує обмежену кількість граматичних структур і тільки прості речення – робить часті помилки в граматиці й пунктуації |
Добре
2-3 |
|
– має дуже обмежені знання з словотворення і/або правопису
– помилки (>6) можуть значно спотворювати розуміння – не може використовувати інші форми речень, окрім завчених фраз |
Задовільно1 | |
Загальний бал | Відмінно
13-15 |
|
Добре
8-12 |
||
Задовільно
4-7 |
NARRATION ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubric | Grades |
Content & Organisation | – The topic is well developed
– Relations between ideas are clear – Uses a range of cohesive devices |
Excellent
3 |
– Somewhat limited development of the topic
– Relationships between ideas may at times not be immediately clear – Uses basic cohesive devices |
Good
2 |
|
– The development of ideas is limited
– Narration is a set of sentences |
Satisfactory
1 |
|
Fluency | – Speech is effortless and smooth, efficiently fills hesitation pauses
– The rate is close to that of L1 speaking |
Excellent
4 |
– Speech is mostly smooth but with some hesitation and pauses
– The rate is slower than that in L1 |
Good
3 |
|
– Speech is slow and often hesitant and irregular | Satisfactory
2 |
|
Pronunciation | – The speech is intelligible
– Sentence and word stress is generally accurately placed. |
Excellent
4 |
– The speech is mostly intelligible.
– Has some phonological mistakes (not more than 4) at both sentence and word levels |
Good
3 |
|
– Sometimes is poorly heard
– Sentence and word stress mistakes prevent understanding |
Satisfactory
2 |
|
Grammar & Vocabulary | – Good degree of control of simple grammatical forms, and some complex grammatical forms
– A few (if any) grammar mistakes (no more than 4) do not affect understanding – Uses a wide range of vocabulary appropriate to the topic |
Excellent
4 |
– Good degree of control of simple grammatical forms.
– Some grammar mistakes (up to 7) may cause problems understanding some sentences – Uses vocabulary appropriate to the topic |
Good
3 |
|
– Sufficient control of simple grammatical forms
– Multiple grammar mistakes prevent understanding – Uses a limited range of appropriate vocabulary |
Satisfactory
2 |
|
Total grade | Excellent
13-15 |
|
Good
9-12 |
||
Satisfactory
7-8 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Зміст та організація | – Тема добре розкрита
– Чітке поєднання ідей – Використовує різноманітні слова-зв’язки |
Відмінно
3 |
– Обмежене розкриття теми
– Зв’язок між ідеями іноді не цілком зрозумілий – Використовує базові слова-зв’язки |
Добре
2 |
|
– Неповне розкриття теми
– Розповідь складається з набору окремих малопов’язаних речень |
Задовільно 1 | |
Плавність мовлення | – Мова плавна та невимушена, можливі вагання ефективно заповнюються необхідними засобами
– Швидкість майже така, як у рідній мові |
Відмінно
4 |
– Мова здебільшого плавна, але присутні деякі вагання та паузи
– Швидкість повільніша за рідну мову |
Добре
3 |
|
– Мова повільна та часто невпевнена
– Не може згадати потрібні слова |
Задовільно 2 | |
Вимова | – Мова чітка та розбірлива
– Наголос у словах і реченнях здебільшого правильний |
Відмінно
4 |
– Мова в основному розбірлива
– Присутні деякі помилки у наголосі (не більше 4) у словах чи реченнях |
Добре
3 |
|
– Часто важко розібрати вимову, погано чути
– Невірні наголоси в словах і реченнях заважають розумінню |
Задовільно 2 | |
Граматика та словниковий запас | – Добре володіння простими граматичними структурами, правильно використовує також деякі складні граматичні структури
– Можлива наявність декількох (не більше 4) граматичних помилок, що не заважають розумінню – Використовує багатий словниковий запас, що відповідає тематиці розповіді |
Відмінно
4 |
– Добре володіння простими граматичними структурами.
– Деякі граматичні помилки (до 7) заважають розумінню окремих речень – Лексика відповідає темі |
Добре
3 |
|
– Використовує тільки прості граматичні структури
– Багато граматичних помилок, що заважають розумінню – Лексичний запас обмежений |
Задовільно 2 | |
Загальний бал | Відмінно
13-15 |
|
Добре
9-12 |
||
Задовільно 7-8 |
PRESENTATION ASSESSMENT CRITERIA
Criteria | Rubrics | Grades |
Organization
|
– Effective introductions (greeting the audience, introducing oneself, topic, importance, structure, timing, handouts, handling questions)
– logical structure – appropriate effective signposting – length of presentation is within the assigned time limits |
Excellent
4 |
– Introduction lacks some of the components
– structure is rather logical – signposting isn’t effective enough – somewhat violating time limits |
Good
3 |
|
– Introduction doesn’t give any idea of what will follow
– no obvious sequence of information – no signposting – significantly violating time limits |
Satisfactory
2 |
|
Language skills
|
– appropriate vocabulary (technical terms etc) and grammar
– understandable speech (rhythm, intonation, pronunciation) |
Excellent
5 |
– relevant vocabulary and grammar, insignificant mistakes
– speech isn’t always understandable |
Good
4 |
|
– multiple grammar and vocabulary mistakes
– difficult to follow |
Satisfactory
3 |
|
Content
|
– accurate information; material is relevant to the overall purpose
– an obvious conclusion summarizing major points of talk |
Excellent
3 |
– information isn’t always precise; material is relevant to the overall purpose
– presented conclusion isn’t effective enough |
Good
2 |
|
– information isn’t accurate; material has little to do with the overall purpose
– no obvious conclusion summarizing presentation |
Satisfactory
1 |
|
Delivery
|
– appropriate use of body language
– good eye contact – audible voice; pace is somewhat slower than usual – well prepared and informative audio/visual aids, graphics and support material – good strategy answering questions |
Excellent
3 |
– satisfactory use of body language
– eye contact with audience is insufficient – not always heard; pace is too quick or too slow – appropriate audio/visual aids, graphics and support material – able to give short answers |
Good
2 |
|
– insufficient use of body language
– reading (no eye contact) – hardly heard; mumbling – distracting audio/visual aids, graphics and support material – difficulty while answering questions |
Satisfactory
1 |
|
Total grade | Excellent
9-10 |
|
Good
6-8 |
||
Satisfactory
4-5 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Критерії | Рубрики | Оцінки |
Структура
|
– Ефективний вступ (привітання, представлення себе, тема, мета, структура, час, наочні матеріали, підхід до запитань)
– логічна структура – доречні та ефективні з’єднувальні мовні елементи – час презентації вкладається у зазначені межі |
Відмінно
4 |
– Вступу бракує деяких елементів
– досить логічна структура – з’єднувальні елементи не завжди ефективні – невелике порушення часових меж |
Добре
3 |
|
– У вступі не зазначено, про що буде мова
– логіки викладення порушена – немає з’єднувальних елементів – суттєво порушені часові межі |
Задовільно
2 |
|
Мовні навички
|
– вдале використання лексики (фахової, академічної тощо) та граматики
– мовлення цілком зрозуміле (ритм, інтонація, вимова) |
Відмінно
5 |
– відповідна лексика та граматика, незначні помилки (3-5)
– не завжди зрозуміло, про що йдеться |
Добре
4 |
|
– значна кількість граматичних та лексичних помилок, що заважають розумінню
– вимова не зрозуміла |
Задовільно
3 |
|
Зміст
|
– інформація точна; матеріал повністю відповідає загальній меті
– чіткий висновок, що підсумовує головні ідеї виступу |
Відмінно
3 |
– інформація не завжди чітка; матеріал відповідає загальній меті
– висновки недостатньо чіткі та ефективні |
Добре
2 |
|
– неточна інформація; матеріал мало відповідає загальній меті
– немає загального висновку |
Задовільно
1 |
|
Спосіб подачі матеріалу
|
– вдале використання «мови тіла»
– добрий зоровий контакт – доповідача добре чути всім; темп викладення повільніший за звичайний – добре підготовані та інформативні аудіо-візуальні, графічні та супроводжуючі матеріали – ефективна стратегія відповідей на запитання |
Відмінно
3 |
– задовільне використання «мови тіла»
– недостатній зоровий контакт – доповідача не завжди і не всім чути; темп викладення занадто швидкий чи повільний – задовільні аудіо-візуальні, графічні та супроводжуючі матеріали – доповідач може надавати короткі відповіді |
Добре
2 |
|
– недостатнє використання «мови тіла»
– доповідач читає текст (немає зорового контакту) – ледве чути; вимова незрозуміла – аудіо-візуальні, графічні та супроводжуючі матеріали відволікають увагу – проблеми з відповідями на запитання |
Задовільно
1 |
|
Загальна оцінка | Відмінно
9-10 |
|
Добре
6-8 |
||
Задовільно
4-5 |