Публічне обговорення освітньо-професійної програми "Енергоефективність і комп'ютерна хімічна інженерія"
Постійне вдосконалення освітньо-професійної програми “Енергоефективність і комп’ютерна хімічна інженерія” потребує зворотнього зв’язку від усіх категорій зацікавлених осіб – нинішніх та майбутніх здобувачів і замовників освіти, стейкхолдерів, академічної спільноти та представників роботодавців.
У рамках публічного обговорення змісту навчальних планів освітньо-професійної програми є можливість домогтися покращення якості підготовки спеціалістів заради осучаснення знань, актуалізації навичок та підвищення конкурентоздатності випускників на ринку праці.
Відгуки студентів
Я обрав НТУ «ХПІ», тому що це висококваліфікований вищій навчальний заклад, в якому навчають досвідчені викладачі, та є величезний вибір різноманітних напрямків і спеціальностей, серед яких кожен зможе знайти та отримати цінні знання та необхідний досвід для свого розвитку.
Для себе ж я обрав освітню програму «Енергоефективність і комп’ютерна хімічна інженерія». Дана програма зацікавила мене тим, що вона є новітньою та актуальною в наш час, а знання і навички отримані в процесі навчання дають широке використання, перспективи розвитку і можливості працевлаштування в багатьох сферах діяльності як в нашій країні, так і за кордоном. На мою думку, сьогодні питання енергоефективності, та прагнення до збереження та економії ресурсів є одними з найважливіших та необхідних факторів як у промисловості, так і у повсякденному житті. Тому вважаю, що бути кваліфікованим спеціалістом в цьому напрямку і приносити своєю діяльністю користь для суспільства є дуже цікавим і доречним.
На кафедрі навчають кваліфіковані викладачі-практики, з великим досвідом роботи, завдяки яким студенти отримують не тільки фундаментальні знання, а й вивчають найсучасніші прийоми, методики та технології виробництв в поєднанні з IT сферою.
Одним із величезних плюсів для студентів є те, що навіть при ситуації, яка склалась в країні ми все одно можемо отримувати знання завдяки дистанційній формі навчання. Шкода лише, що в цих умовах складніше отримувати практичні навички, бо я вважаю, що дуже цінним досвідом для вивчення є не тільки теоретичні знання, а й наприклад ті, які студенти отримують під час екскурсій на виробництва, де можна побачити те, що вивчаєш в промислових масштабах.
Студент групи ХТ-121к
Корінько Андрій Олександрович.
Я, Муравйова Марія Дмитрівна, переходжу вже до 3 курсу мого улюбленого університету ХПІ. Навчаюся я у групі ХТ-121К за спеціальністю, яка називається «Хімічні технології та інженерія».
На перший курс вступала до ХПІ саме на цю спеціальність, бо мене дуже зацікавила освітня програма «Енергоефективність і комп’ютерна хімічна інженерія». Вважаю, що тут я обираю дуже сучасну освіту. Хочу вивчати комп’ютерні технології, програмування та, водночас, напрям енергоефективності та енергозбереження. З одного боку, зараз у нас є фундаментальні гідрогазодинаміка чи термодинаміка, а з іншого ми маємо багато предметів з комп’ютерних технологій. Тому за цим навчанням я бачу майбутнє.
Під час навчання я хочу опанувати актуальну інженерну спеціальність, навчитись використовувати спеціальне програмне забезпечення та поглибити свої знання у різних напрямках. Для даної спеціальності в мене є всі необхідні професійні якості: працездатність, наполегливість, відповідальність. На мій погляд, саме спеціалісти цього напряму в подальшому зможуть працювати в сфері діджиталізації виробництва та промислової діяльності, у науково-виробничих, експертних та енергосервісних компаніях та ін.
В університеті настільки багато різноманітних спеціальностей, що кожен може обирати те, що йому до душі. А я впевнена, що з дипломом від ХПІ в майбутньому мене чекає великий успіх.
Студентка групи ХТ-121к
Муравйова Марія Дмитрівна.
Я зацікавився освітньо-професійною програмою «Енергоефективність і комп’ютерна хімічна інженерія», бо мене привабила можливість отримати освіту в двох принципово різних напрямах: енергоефективність, програмування та комп’ютерна інженерія. Вважаю, що отримання професії, яка поєднує ці дві спеціальності, є дуже перспективним у сучасному світі. А завдяки комп’ютерним знанням випускники цієї кафедри явно будуть більш конкурентоспроможними на ринку праці, не говорячи про те, яку цінність може нести спеціаліст для компанії. На мій погляд, у найближчі 20-30 років фахівці, які мають кваліфікацію в галузі енергозбереження або енергоефективності, можуть розраховувати на гарні кар’єрні та фінансові перспективи.
Що подобається при навчанні:
- високий рівень кваліфікації викладачів;
- гарно відпрацьований та налаштований процес дистанційного навчання (Teams, Moodle, різні тести, комп’ютерний практикум і т.п.);
- викладачі завжди надають зворотній зв’язок у будь-якому питанні.
Що не подобається при дистанційному навчанні в умовах військового стану:
- 6 робочих днів;
- скорочений семестр, а у результаті більш щільний графік навчання (іноді складно встигати засвоювати матеріал);
- хочеться офлайн-навчання, щоб мати більше практики з деяких предметів.
Студент групи ХТ-122к
Биков Даніїл Антонович.
НТУ «ХПІ» – це чудовий ВНЗ, у якому я бачу майбутні перспективи. Я обрала освітню програму «Енергоефективність і комп’ютерна хімічна інженерія» для того, щоб зрозуміти всю важливість енергозбереження та в майбутньому допомогти Україні з його покращенням, адже після закінчення війни потрібно буде відновлювати нашу незалежну та чарівну країну.
Мені подобається підхід викладачів, які навіть у дистанційному режимі спонукають вивчати матеріал, а також гарно пояснюють більшість з предметів. Вони розуміють, що студенти можуть паралельно працювати та продовжують давати шанси на іспитах, а не стверджують що це наша проблема.
Звичайно іноді навантаження шалене. Останні 3 тижні навчання першого курсу були дуже складними. Ми з одногрупниками не встигали здавати роботи через їх складність, але більшість відгукувалась на наші прохання про довший термін виконання робіт. Приємно розуміти що є викладачі, які відносяться до студентів як до рівних особистостей, з розумінням. Це спонукає до подальшого навчання.
Не подобається мені лише те, що інколи не вистачає часу на розуміння старого матеріалу і коли ти тільки бачиш успіх з ним, зʼявляється купу нового і часу на звичайний відпочинок немає. Ми не відпочиваємо щоденно після пар лежачи на дивані, ми сидимо до пізна, щоденно надаючи викладачам виконані завдання.
Студентка групи ХТ-122к
Алексеєнко Дар’я Сергіївна.