НА ЗАМІТКУ КУРАТОРАМ!

РОЗВИТОК МЯКИХ НАВИЧОК

АНДРЕАС ШЛЯЙХЕР: «М’ЯКІ НАВИЧКИ XX СТОЛІТТЯ СТАЛИ ТВЕРДИМИ НАВИЧКАМИ XXI»

Успішність можна закласти за 10 уроків

Відтак головне питання сучасної освіти — як навчити дітей м’яких навичок. Чимало батьків та вчителів досі вважають, що коли ми приділяємо цьому час, ми обділяємо учнів знаннями з науки, мови. Але когнітивні та соціально-емоційні навички — це не щось протилежне, вони доволі близькі. Дані досліджень доводять, що тим, хто розвинув допитливість і комунікабельність, легше йде математика. Ті, хто має розвинену креативність, краще пишуть есеї та проявляють себе на заняттях з мистецтва.

Такі тенденції дійсні й на рівні країн, доводять показники PISA. Наприклад, важливий для життя параметр: так зване мислення зростання, або внутрішній локус контролю. Це коли людина вважає, що саме вона відповідальна за свою долю, а її успіхи залежать від докладених зусиль, що все життя можна виходити за попередні рамки, навчатися. Такі люди значно частіше досягають мети, ніж ті, хто переконаний, що їхня доля залежить від обставин, а розвиток — від закладених від природи здібностей. І ось що демонструють опитування та результати PISA: якщо, скажімо, Естонія має високі показники щодо «мислення зростання», то й академічні успіхи їхніх школярів — одні з найкращих у світі. Такі діти також мають вище почуття власної ефективності, здатність виходити за межі зони комфорту та беруться за складніші завдання, менше бояться помилятися та експериментувати. І таких значних покращень досягти доволі легко. Адже мислення зростання — не особиста риса, а навичка, яку легко розвинути у школярів. Достатньо 10–12 уроків, щоб дати поштовх дітям дивитися на світ інакше.

Детальніше за посиланням:

https://osvitanova.com.ua/posts/6110-andreas-shliaikher-miaki-navychky-xx-stolittia-staly-tverdymy-navychkamy-xxi