ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
«Побудова карти сприйняття ТМ
як метод оцінки ефективності рекламної кампанії»
2 квітня 2018 року відбулася презентація навчальних проектів за темою «Побудова карти сприйняття ТМ як метод оцінки ефективності рекламної кампанії» в рамках навчального курсу «Соціологія реклами» (викладач: доц. Байдак Т.М.). Студенти-соціологи 4 курсу представили експертам результати своїх досліджень сприйняття споживачами брендів різних товарів (чаю, мінеральної води, ковбасних виробів, соків, зубних паст і т.д.) і рекомендації щодо підвищення ефективності рекламних кампаній. За підсумками ігрового проектування експертами були визначені переможці. Ними стали Д. Бузоверя, А. Мірончук, Т. Покатилова, М. Ровинська, О. Щербина з проектом «Карта сприйняття ТМ FMCG (миючих засобів, шампунів, шоколадок). Експерти відзначили високий рівень готовності цих студентів вирішувати складні завдання оцінки ефективності рекламних кампаній.
Експерти: доц., к.соц.н. Н.А. Ляшенко, ст.викл. О.А. Козлова, ст.викл. О.А. Сутула.